loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 273 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود موزیک پلیر TTPod 7.9.1

TTPod | موزیک پلیر حرفه ای سیستم عامل اندروید

TTPod تی تی پاد یک از موفق ترین موزیک پلیرهای اندروید با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شدن در دنیا است. از قابلیت های این موزیک پلیر میتوان به تم های مختلف آن، پیدا کردن متن آهنگ ها، و Equalizer آن اشاره کرد.

علی غلامی بازدید : 295 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی فلیپاگرام Flipagram 4.3

Flipagram | شبکه اجتماعی فعال و هوشمند فلیپاگرام

با شبکه اجتماعی فلیپاگرام Flipagram زندگی کنید. Flipagram برنامه شماره یک بیش از ۸۰ کشور است. این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. شما با این برنامه میتوانید افکار خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بزارید و یا ویدئو های جالب بسازید و منتشر کنید. شما همچنین میتوانید با عکس ها و آهنگ های مورد علاقه خود ویدئو درست کنید و در جامعه مجازی Flipagram منتشر کنید تا دوستانتان آنها را ببینند. شما همچنین میتوانید در دنیای Flipagram گشت و گذار کنید و با انسان...

علی غلامی بازدید : 134 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

به جدیدترین نسخه آپدیت شد و تغییرات نسخه جدید ذکر شد 

همان طور که می دانید در سیستم عامل ویندوز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پلیرهای صوتی و تصویری پلیر jetAudio می باشد که قابلیت پخش تقریبا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را داراست . اگر به این نرم افزار و پلیر علاقه مند هستید باید مژده بدهیم که مدتی است که نسخه آندرویدی از این پلیر ساخته شده است .

 

jetAudio Plus 3.0.1

 

از ویژگی های نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** دارای اکولایزر 20 باند
** نمایش متن آهنگ
** دارای 2 قفل صفحه
** دارای 10 ویجت
** دارای کنترلر سرعت پخش دقیق
** تم خاکستری روشن برای مرورگر ( فقط نسخه پلاس )
** مرور آهنگ ها بر اساس Song/Folder/Genre
** افکت های صوتی Wide, Reverb, X-Bass
** کنترل خودکار بهره جهت جلوگیری از نوسانات صدا
** پخش تراک Crossfading, Gap-less
** تنظیم ساعت خاموشی تا 24 ساعت
** دارای حالت تکرار بخشی A<->B
** دکمه کنترلی هدست : press to pause/resume
** – double/triple press to play next/prev
** – long press to mute or TTS (time, title)

علی غلامی بازدید : 169 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

تا به امروز اگر می خواستید هر نوع تغییری در ویدیو مورد نظرتان بدهید ابتدا می بایست تغییرات آن را در کامپیوتر شخصی خود و در محیط ویندوز و توسط نرم افزارهای ویندوزی انجام دهید اما حالا توسط برنامه ای جالب و سرگرم کننده که افکت های پرهزینه و هیجانی فیلم های علمی تخیلی را بر روی کلیپ ها و تصاویر شخصی شما به ارمغان می آورد می توانید آثار فوق العاده ای خلق کنید . این نرم افزار که FxGuru: Movie FX Director نام دارد دارای ویژگی های زیر است 

 

FxGuru Movie FX Director 1.3.0

علی غلامی بازدید : 156 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

باز هم یک برنامه نویس خوش ذوق دست به کاری زیبا زده است و نرم افزاری خوش استایل طراحی کرده و نوشته است که در این پست از سایت Apktops به معرفی نخستین نسخه از این نرم افزار جالب می پردازیم .  Mafon یک موزیک پلیر زیبا است که به سبک ضبط صوت ها و پخش های کاست  قدیمی ساخته شده است که با نصب آن بر روی گوشی آندرویدی تان جلوه ای خاص و متنوع را در هنگام پخش موزیک مشاهده می کنید . 

 

Mafon v1.0

علی غلامی بازدید : 183 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
سی زنگ اس ام اس 2013 که با فرمت MP3 و کیفیت 128 بصورت بی کلام و کاملا شیک و اختصاصی در یک بسته گردآوری شده اند را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.


سی زنگ اس ام اس سال - Message Tones 2013

علی غلامی بازدید : 195 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

Wave-Control01


با استفاده از برنامه Wave Control Pro شما قادر خواهید بود بدون لمس کردن گوشی خود و تنها با حرکات دست، موزیک در حال پخش گوشی اندرویدتان را کنترل کنید. این نرم افزار که با استفاده از سنسور گوشی کار می کند، قابلیت های توقف و پخش، رفتن به موزیک قبلی و بعدی و کنترل صدا و صفحه نمایش را دارا می باشد که در بخش اصلی برنامه امکان مشاهده و تغییر این عملیات وجود دارد. برخی از پلیر هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند عبارتند از : Samsung FM Radio، MX Player، Winamp ، Spotify، Rocket Player، PowerAmp ، Pandora، last.FM، Slacker Radio، Uber Music، Google Music و … .

علی غلامی بازدید : 238 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

jetAudio-Plus01


jetAudio یکی از پر طرفدارترین پلیر های ویندوز است که تاکنون یکی از بیشترین دانلودها را داشته است. با این نسخه، همانگونه که در رایانه موزیک ها را با کیفیت بالا می شنیدید در گوشی اندروید نیز می توانید این تجربه را با امکان گذاشتن افکت های مختلف نظیر Wide, Reverb, X-Bass داشته باشید. این برنامه از اکثر فایل های صوتی دیجیتال مثل wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx. و … پشتیبانی می کند. نکته جالب در این برنامه علاوه بر ویژگی های بسیار زیادی که دارد این است که با تکان دادن گوشی می توانید به آهنگ قبل یا بعد بروید. این برنامه دارای ۱۰ نمونه ویجت در سایز های ۴×۱ (#۲), ۴×۲ (#۳), ۴×۳, ۴×۴, ۳×۳, ۲×۲, ۲×۳ می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به داشتن تایمر خواب تا ۲۴ ساعت، تنظیم سرعت موسیقی، قفل کردن صفحه نمایش، نمایش شعر ها، دکمه کنترل هدست و . . . اشاره نمود.

 

.

علی غلامی بازدید : 194 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

JS-PHOTO01


با برنامه JS photo شما می توانید احساس جدیدی را تجربه کنید. یک گالری عکس قدرتمند وزیبا که خاطرات شما را زنده می کند. تنها قادر به دیدن عکس ها در گوشی هوشمند خود نیستید، بلکه می توانید آن ها را در فیسبوک و تویتر نیز به اشتراک بگذارید. می توانید از تاریخ و تقویم گوگل نیز در این برنامه استفاده کنید. این برنامه از موتور قدرتمند گوگل حهت جست و جوی تصاویر استفاده می کند، به همین جهت می توانید به راحتی به تمامی عکس های خود دسترسی پیدا کنید. از دیگر مزیت این برنامه رایگان بودن آن می باشد، پس می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 762
  • بازدید ماه : 6,077
  • بازدید سال : 33,614
  • بازدید کلی : 1,470,453
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید