loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 246 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی انگری بردز فرندز Angry Birds Friends 1.8.1

Angry Birds Friends | بازی پرندگان خشمگین فرندز برای گوشی های اندروید ی

در رقابت های هفتگی انگری بردز شرکت کنید و دوستانتان را به چالش بگیرید تا بفهمید کدام یک بازیکن حرفه ای تری است. مراحل جدید را هر هفته تجربه کنید و اگر همه این ها برای شما کافی نیست، میتوانید به میلیون ها نفری که در لیگ جهانی شرکت میکنند، ملحق شوید.
این بازی تورنومنت های مختلفی از ابتدا تا انتهای سال دارد که هر کدام به نوع خود جذاب است. این تورنومنت ها همچنین شامل اتفاقات ویژه نظیر کریسمس و هالوین نیز میباشند.
شما همچنین میتوانید در بخش لیگ جهانی میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا را به چالش بکشید.

علی غلامی بازدید : 397 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی ۲٫۴٫۱ My Talking Tom

دانلود بازی My Talking Tom | از گربه به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری کنید

My Talking Tom مای تاکینگ تام بهترین بازی در ۱۳۵ کشور شناخته شده است و تقریبا می توان گفت جزئی از زندگی افراد قرار گرفته است.

از بچه گربه نگهداری کنید و به او کمک کنید تا بزرگ شود و به یک گربه ی بالغ تبدیل شود. از این حیوان مجازی به خوبی مراقبت کنید، برای او اسم انتخاب کنید، به او غذا بدهید، بازی کنید و او را در برنامه روزانه ی خود جای دهید.

علی غلامی بازدید : 352 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی جنگ بزرگ ۱٫۶۵ Warfare Nations

دانلود بازی Warfare Nations | بازی جنگی آنلاین

Warfare Nations یک بازی جنگی با پلن های استراتژیکی است که با مخلوط شدن با گرافیک و انیمیشن های فوق العاده، شما را وارد دنیایی از جنگ های واقعی می کند. ارتش خود را آموزش دهید و با هزاران گیمر به صورت آنلاین مبارزه کنید.

جنگ بزرگی اروپا را فرا گرفته و شما به عنوان یک فرمانده، تنها کسی هستید که بین شکوه پیروزی و مرگ مطلق ایستاده اید. ارتش شما حالا بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به رهبری شما دارد تا بتواند در خونین ترین اختلاف تاریخ بشر زنده...

علی غلامی بازدید : 302 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی جزیره جنگی ۱٫۱۰ Battle Islands

دانلود بازی Battle Islands | سریع عمل کنید تا بتوانید بقاء خودتان را تضمین کنید

در سال ۱۹۴۲ افراد جوخه ی شما در اقیانوس آرام جنوبی فرود می آیند و مورد حمله ی نیروهای دشمن قرار می گیرند. آیا شما قدرت ایستادن در جلو دشمنان و دفاع از خودتان برای جنگیدن یک روز بیشتر را دارید؟

Battle Islands یک بازی سرعتی، جنگی و استراتژیکی که برای بازی عکس العمل سریع شما را می طلبد. در این بازی شما باید زمین، هوا و دریا را کنترل کنید، پادگانی از بهترین افراد را بسازید و در مقابل دوستانتان بجنگید.

یکی از مزیت...

علی غلامی بازدید : 324 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Table

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقاتی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Table Top Racing  را از دست ندهید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی و باکیفیت می باشد . توجه داشته باشید که این بازی با همکاری سازندگان پلی استیشن ساخته شده و یکی از گرافیکی ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ماشین مورد نظر خود را سفارشی ساخته و آن را ارتقا دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان و اجرای آن به صورت آنلاین نیز اشاره داشت

علی غلامی بازدید : 337 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

 \"Toy-Defense-3-Fantasy\"

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Toy Defense 3: Fantasy یک بازی دفاعی است که شما را به دنیایی جادویی خواهد برد ؛ جایی که کمانداران و رزمندگان بی باک به نبرد با دشمنان فریبکار پرداخته و سعی در نابودی آنها دارند .
بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا اکنون در حال انجام این بازی جذاب هستند و شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که سومین نسخه ارایه شده از این گیم جذاب را تجربه می کنند . داستان بازی مربوط به قرن ۱۰ میلادی است و شما می بایست همانند ریچارد شیردل به فرماندهی قلمرو تحت کنترل خود پرداخته و با ساختن نیروهایی قدرتمند و البته بهره گیری از جادوهای متفاوت از قلعه خود در برابر هیولاها و مهاجمین مختلف محافظت نمایید .

علی غلامی بازدید : 219 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Zombie_Road_Trip\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Zombie Road Trip شما بایستی سوار بر ماشی جادویی خود شده و از دست زامبی ها فرار کنید . زامبی ها در این جاده کمین کرده اند و قصد دارند شما را به دام بیاندازند . اما شما باید هرچه سریع تر از این جاده مرگبار فرار کنید . توجه داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده خواهد شد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا داده و آن ها را تقویت کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده جذاب می باشد .

ویژگی های اصلی:

علی غلامی بازدید : 275 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Lightbringers-Saviors-of-Raia

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

رگه هایی از سرنوشت در دستان شماست ! کاوش در سرزمینی که رفت و آمد های مرموزی در آن دیده میشود ، ارواح زنده تبدیل به هیولاهایی شده اند که بدون شک قصد آشوب به پا کردن را دارند. تنها ناجی این سرزمین Lightbringers است . او مسلح شده است به سلاح های مرگبار با قدرت های متفاوت تا ناجی سرزمین باشد .

در این بازی شما نقش ناجی را داشته و تلاش خواهید کرد تا عدالت را بر پا کنید . بازی Lightbringers: Saviors of Raia از یک پلت فرم صحرایی برخوردار بوده و این امکان را فراهم می آورد تا همزمان با صدها نفر بحنگید ، نبردهایی افسانه ایی !

علی غلامی بازدید : 379 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Escape-From-Ravenhearst-CE 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Escape From Ravenhearst CE می بایست داستانی مرموز را از دید چشمان چارلز بنگرید و آنقدر پیش روید تا بلکه بتوان پایان بر آن متصور بود !

بازی پیش رو نیز همانند سایر تولیدات BigFishGames در سبک هیدن آبجکت ارایه گردیده است و اگر از علاقه مندان به این ژانر هستید پیشنهاد می کنیم حتما تجربه اش نمایید . صحنه هایی جدید ، اشیای مختلف و پازل های متفاوتی انتظار شما را می کشند تا آنها را بیابید .

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 6,109
  • بازدید سال : 33,646
  • بازدید کلی : 1,470,485
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید