loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 251 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Beam Player Pro V2.4. اجرا آسان آهنگ ها با Beam Player Pro V2.4

Beam Player Pro یک برنامه اجرای موزیک ساده ولی کاربردی است. اگر شما از پیچیدگی های موزیک پلیر خود خسته شده اید، این برنامه به شما کمک می کند تا به راحتی و فقط از روی فولدر آهنگ ها آن ها را اجرا کنید. این نرم افزار قابلیت ذخیره Play list های مختف را دارد و شما می توانید به سادگی موزیک های دلخواه خود را دسته بندی کرده و به آسانی آن ها را اجرا کنید. همچنین با ویژگی کنترل موزیک در Lock screen نیازی ندارید تا وارد برای تغییر آهنگ وارد صفحه منو ها شوید و می توانید همان جا کنترل کاملی بر روی آهنگ داشته باشید. ضمنا این برنامه دارای یک timer برای زمان خواب است تا بعد از خوابیدن شما آهنگ به طور خودکار قطع شود.

علی غلامی بازدید : 237 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

TypeSmart 2.0 Keyboard v2.0.41.1 کیفیت اجرای موزیک با Shuttle+ Music Player v1.4.2

Shuttle+ Music Player یک برنامه اجرای موزیک در دستگاه اندروید است که بسیار کم حجم بوده و مصرف باتری آن ناچیز است و کار با آن ساده و لذت بخش می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد تا به راحتی لیست پخش های مختلف ایجاد کنید و به وسیله ویجت های آن به هر لیست دسترسی داشته باشید. این نرم افزار کنترل کاملی بر روی هدفون دارد و در صورت قطع شده آن، به طور خودکار موزیک را قطع می کند. Shuttle+ این امکان را نیز فراهم می کند تا بتوانید آهنگ های خود را از روی Lock screen به آسانی کنترل کنید. Shuttle+ Music Player دارای چند تم مختلف است که رابط کاربری آن را زیبا می کند.

 

.

علی غلامی بازدید : 179 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey پخش فیلم و موسیقی با NEMO Media Player Plus v1.33.04


NEMO Media Player Plus یک پخش کننده حرفه ای فیلم و موسیقی است که دارای رابط کاربری زیبایی است. این برنامه می تواند انتخاب مناسبی برای داشتن یک پلیر شخصی در اندروید باشد. پشتیبانی از لمس چندگانه، پشتیبانی از چرخش خودکار، ویرایشگر شخصی زنگ گوشی، پشتیبانی از Search Wizard برای یافتن اشعار و محتویات آلبوم ها، اکولایزر، لیست اجرا، وجود معما از آسان به سخت، نمایش اسلاید بصورت ملودی، وجود ابزار های لازم ( برای ویرایش، برش، حذف، چرخاندن و … )، امکان به اشتراک گذاری ( ایمیل، فیسبوک، توییتر و … )، و بسیاری موارد دیگر، از خدمات این برنامه است.

علی غلامی بازدید : 216 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Music-Folder-Player01


Music Folder Player Donate برنامه ای جهت پخش موزیک مبتنی بر گروه بندی آهنگ ها به صورت پوشه ای است. به کمک این نرم افزار به راحتی خواهید توانست موسیقی های خود را از طریق پوشه پخش کنید و میان پوشه ها با سرعت بالا سوییچ کنید. این نرم افزار دارای فهرستی از پوشه ها، اکولایزر قدرتمند با قابلیت تنظیم جزئیات آن، امکان تغییر نام آرتیست ها و آلبوم ها، قابلیت پخش مجدد فایل صوتی، دارا بودن تایمر خواب برای بسته شدن اتوماتیک اپلیکیشن و قابلیت اسکرول بین پوشه ها بدون کم شدن سرعت نرم افزار است.

علی غلامی بازدید : 198 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Mobo_Video_Player01


پلیر قدرتمند Mobo Video Player یک پخش کننده تصویری کامل برای دستگاه اندروید می باشد که با ویژگی های کاربردی و عملکرد بسیار خوب خود شما را راضی خواهد کرد. از جمله امکانات و ویزگی های ارزشمند این برنامه پشتیبانی از تمام فرمت های رایج تصویری و دو فرمت swf و flv می باشد. همچنین این برنامه قابلیت نمایش فایل های زیرنویس را داشته و به طور خودکار تمام فایل های تصویری موجود در حافظه گوشی را شناسایی کرده و آنها را لیست می کند. پشتیبانی از تمامی فرمت های تصویری، پشتیبانی از زیرنویس ها با فرمت SRT، لیست پخش، پشتیبانی از فرمت های فلش، بهینه سازی فیلم های HD و . . . از ویژگی های این برنامه می باشد.

 

.

علی غلامی بازدید : 249 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

music-player01


برنامه Music Player جزء بهترین برنامه های پخش صوت است که به کمک آن می توانید اکثر فایل های صوتی خود را به صورت دسته ای مرتب سازی کنید و یا از آن ها به صورت ویجت در محیط اصلی گوشی خود استفاده کنید که بسته به نوع سلیقه شما می تواند سایز آنها متفاوت باشد. این پلیر قدرتمند قابلیت پخش کلیه فرمت های صوتی را دارد. از قابلیت های کلیدی این برنامه می توان به محیط گرافیکی و کاربرپسند، ۶ ویجت زیبا و حرفه ای، اطلاع رسانی از وضعیت برنامه، لیست پخش هوشمند، صف بندی دینامیک (پویا)، کنترل روی صفحه نمایش قفل شده، ویژگی لرزش ( با تکان دادن گوشی آهنگ های را به جلو و عقب ببرید یا از آهنگی به آهنگ دیگر بروید)، جست و جوی هوشمند و بسیاری از امکانات دیگر نام برد.

علی غلامی بازدید : 179 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

mx-player01


به جرات می توان گفت MX Player Pro بهترین برنامه پخش ویدئو و فیلم است. این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت های رایج تصویری از قبیل MP4، Avi، WMV، MPEG و … را پخش می کند. البته عملکرد نرم افزار در گوشی هایی با پردازنده دو هسته ای نسبت به گوشی های تک هسته ای بهتر بوده و ویدئو و فیلم را روان تر پخش می کند. نرم افزار امکان اجرای فایل های زیرنویس را نیز دارد. در این نسخه لایسنس برنامه حذف خواهد شد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

برخی از ویژگی ها:
- پشتیبانی از زیرنویس های DVD,DVB,SSA/ASS
-پشتیبانی از زیرنویس های MicroDVD (.sub/.txt)
- پشتیبانی از TMplayer
- پشتیبانی از PowerDivX
- قابلیت باز کردن چندین فایل به صورت همزمان
- قابلیت نمایش موقعیت متن ها و زیرنویس ها
- قابلیت تنظیم سرعت زیرنویس ها

 

.

علی غلامی بازدید : 190 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

Sensor_music_player01

 

برنامه Sensor music player یکی از پلیر های محبوب و جالب برای اندروید است. با استفاده از این برنامه شما می توانید بدون لمس صفحه گوشی خود با حرکت و ضربه دست خود به این پلیر فرمان بدهید و به آهنگ های مورد علاقه خود گوش کنید. این پلیر دارای سه حالت فرمان پذیری می باشد: حالت عبور دست از بالای گوشی (Weve over)، حالت ضربه زدن به گوشی (Hammer) و حالت جیبی (Pocket)، این حالت زمانی کاربرد دارد که گوشی شما در جیب شما قرار دارد و می خواهید کنترل پلیر را برای تغییر آهنگ به دست بگیرید. این برنامه دارای یک حالت سفارشی (Custom) نیز می باشد که می توانید هر یک از این سه حالت را با هم انتخاب کنید و میزان حساسیت سنسور را تنظیم کنید. از دیگر ویژگی ها این برنامه اکولایزر و تقویت کننده باس، نوار جستجو هوشمند، ویجت برنامه برای دسترسی آسان، قابلیت نمایش لیست آهنگ ها و … .

علی غلامی بازدید : 238 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

jetAudio-Plus01


jetAudio یکی از پر طرفدارترین پلیر های ویندوز است که تاکنون یکی از بیشترین دانلودها را داشته است. با این نسخه، همانگونه که در رایانه موزیک ها را با کیفیت بالا می شنیدید در گوشی اندروید نیز می توانید این تجربه را با امکان گذاشتن افکت های مختلف نظیر Wide, Reverb, X-Bass داشته باشید. این برنامه از اکثر فایل های صوتی دیجیتال مثل wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx. و … پشتیبانی می کند. نکته جالب در این برنامه علاوه بر ویژگی های بسیار زیادی که دارد این است که با تکان دادن گوشی می توانید به آهنگ قبل یا بعد بروید. این برنامه دارای ۱۰ نمونه ویجت در سایز های ۴×۱ (#۲), ۴×۲ (#۳), ۴×۳, ۴×۴, ۳×۳, ۲×۲, ۲×۳ می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به داشتن تایمر خواب تا ۲۴ ساعت، تنظیم سرعت موسیقی، قفل کردن صفحه نمایش، نمایش شعر ها، دکمه کنترل هدست و . . . اشاره نمود.

 

.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 702
  • بازدید ماه : 6,017
  • بازدید سال : 33,554
  • بازدید کلی : 1,470,393
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید