loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 157 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی 

نسخه بدون تبلیغات 

اگر شما هم به دنبال نرم افزاری کامل و قدرتمند برای ویرایش تصاویر مورد نظر خود از تغییر گوشی آندرویدی تان هستید  پیشنهاد می کنیم از نرم افزار  قدرتمند  PicsArt – Photo Studio که ابزارهای  مناسبی را برای ویرایش و کار بر روی تصاویر در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید . 

 

PicsArt - Photo Studio 3.5.1

علی غلامی بازدید : 179 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey پخش فیلم و موسیقی با NEMO Media Player Plus v1.33.04


NEMO Media Player Plus یک پخش کننده حرفه ای فیلم و موسیقی است که دارای رابط کاربری زیبایی است. این برنامه می تواند انتخاب مناسبی برای داشتن یک پلیر شخصی در اندروید باشد. پشتیبانی از لمس چندگانه، پشتیبانی از چرخش خودکار، ویرایشگر شخصی زنگ گوشی، پشتیبانی از Search Wizard برای یافتن اشعار و محتویات آلبوم ها، اکولایزر، لیست اجرا، وجود معما از آسان به سخت، نمایش اسلاید بصورت ملودی، وجود ابزار های لازم ( برای ویرایش، برش، حذف، چرخاندن و … )، امکان به اشتراک گذاری ( ایمیل، فیسبوک، توییتر و … )، و بسیاری موارد دیگر، از خدمات این برنامه است.

علی غلامی بازدید : 204 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey افکت های حرفه ای عکس با Wondershare PowerCam v2.1.3.130325


Wondershare PowerCam برنامه ای بسیار قدرتمند و محبوب برای دوربین گوشی است که بیش از ۲۵ میلیون بار دانلود شده است. با این برنامه میتوانید زیباترین تاثیرات و افکت ها را داشته باشید. ده ها نوع افکت و تنظیماتی که برای هر عکس نیاز دارید مثل تنظیمات نور، برش و … را با Wondershare PowerCam خواهید داشت. این برنامه همچنین قابلیت تشخیص چهره ها و تمرکز بر آن را بصورت خودکار نیز دارد (FaceTimer). توجه کنید که برای این منظور شما نیاز به دوربین front-facing دارید. تبدیل عکس ها، به عکس های مینیاتوری که Tilt-Shift نامیده می شود و همچنین Collage و Panorama از سایر امکانات برنامه هستند (در تصاویر برنامه می توانید ببینید).

علی غلامی بازدید : 188 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey ویرایش فیلم ها با AndroVid Pro Video Editor v2.4


توسط برنامه منحصر به فرد AndroVid Pro Video Editor، می توانید فایل های ویدئویی خود را ویرایش کرده، برش بزنید و به فرمت تصویری دلخواه خود تبدیل کنید و سپس با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

- برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:
- مرتب سازی فایل های ویدئویی موجود در گالری
- بریدن و به دو قسمت تبدیل کردن ویدئوها
- تبدیل ویدئو به فرمت های رایج AVI, FLV, MP4 و…
- اضافه کردن حاشیه به ویدئو به عنوان پس زمینه
- آپلود و اشتراک گذاری ویدئو در سایت ها و شبکه های اجتماعی
- و…
.

علی غلامی بازدید : 190 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey نمایش عکس با Perfect Viewer v2.0


Perfect Viewer برنامه ای بسیار مفید برای نمایش عکس و داستان های مصور یا همان کمیک است. توجه کنید نیاز به اینترنت برای پشتیبانی از مجوز های CIFS/SAMBA ضروری است. پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و …( شبکه اشتراک گذاری فایل (CIFS/SAMBA) )، پشتیبانی از فرمت های گوناگون عکس ( JPEG,PNG,GIF,BMP)، پشتیبانی از فایل های آرشیوی ( CBZ/ZIP,CBR/RAR,7Z/CB7,LZH )، پشتیبانی از فایل های پی دی اف بعد از نصب پلاگین PDF، دارا بودن ۵ حالت نمایش ( اندازه کامل، اندازه نمایشگر، ارتفاع مناسب، عرض مناسب، اندازه فیکس شده)، پشتیبانی از دو نوع خواندن ( راست به چپ و چپ به راست)، قرار دادن عکس به عنوان کاغذ دیواری، عملکرد برنامه مشابه قفسه های کتاب، امکان بزرگنمایی کردن، امکان ایجاد لیست محبوب ترین ها، دارا بودن فایل منجر ساده ( حذف فایل، تغییر نام و … )، نمایش بصورت اسلاید، امکان تنظیم روشنایی، کانتراست و گاما، و … از خدمات برنامه است.

برخی از ویژگی ها:
- پشتیبانی از ویندوز،لینوکس و …
- پشتیبانی از فرمت های JPEG,PNG,GIF,BMP
- پشتیبانی از فرمت فایل های فشرده مانند RAR,ZIP
- پشتیبانی از فایل های PDF
- پشتیبانی از پنج حالت نمایش مختلف
- مدیریت علاقه مندی ها
- انتخاب و تنظیم تصاویر به عنوان تصویر پس زمینه

علی غلامی بازدید : 167 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

quickpic01


با استفاده از برنامه QuickPic شما می توایند تمامی عکس های خود را با کیفیت و سرعت بالا تماشا کنید. این برنامه یکی از بهترین نمایشگر ها و جستجوگر های عکس در سیستم های اندروید است. اجرای انیمیشن های gif و ویدئوهای استاندارد، ارائه شیوه های راحت برای کار با برنامه مانند لمس چند انگشتی، مدیریت ساده فایل ها مانند تغییر نام، حذف، جا به جایی، ایجاد پوشه و کپی کردن از خدمات برنامه هستند.

برخی از ویژگی ها:
- مشاهده و نمایش اسلاید با بهترین کیفیت
- سرعت مرور تصاویر را بالا می برد و همچنین به سرعت می تواند عکس های شما را پیدا کند
- مخفی کردن راحت تصاویر در گالری
- پخش عکس های متحرک gif
- پخش ویدئو
- بازکردن پوشه ها به سبک شیک و جدید
- تنظیمات جدید برای بالا و پایین بردن صفحه

 

.

علی غلامی بازدید : 204 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

PicShop01


PicShop نرم افزاری کاربردی و فوق العاده برای ویرایش عکس ها در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد. با استفاده از تنظیمات گسترده ای که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید عملیات زیادی را روی عکس های خود پیاده کنید. امکاناتی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد عبارتند از بسته کامل ویرایش عکس، امکان بریدن و چرخاندن عکس، امکان تنظیم رنگ، کنتراست و روشنایی، امکان اعمال فیلتر ها و افکت ها، اضافه کردن قاب ها، استفاده از لایه ها، استفاده از قلموهای مختلف، اضافه کردن کادرهای محاوره ای و بسیاری امکانات دیگر که نرم افزار را دسته نرم افزارهای محبوب شما جای خواهد داد.

علی غلامی بازدید : 131 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

video_timer01


با کمک برنامه Video Trimmer، فیلم های خود را به سادگی ویرایش کنید. می توانید به هر قسمت از فیلم را که دوست داشتید زیرنویس اضافه کنید. می توانید هر قسمت از فیلم را که دوست داشتید، برش دهید و با نام دیگر در حافظه خود ذخیره کنید. ویرایش صدای فیلم ها، انتخاب یک فریم خاص از یک فیلم طولانی و استفاده از آن به عنوان یک عکس و قطعه قطعه کردن فیلم ها از ویژگی های Video Trimmer می باشد.  برش زدن در این برنامه بسیار آسان و راحت می باشد، فقط کافیست نقطه شروع را انتخاب کنید و در مرحله بعد نقطعه پایان و سپس کلید شروع را فشار دهید تا عملیات برش صورت گیرد.

علی غلامی بازدید : 185 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Floating Image

Floating Image تصاویر زیبا را بر روی نمایش گر شما بصورت محرک از فیسبوک، Picasa , Flickr و یا گوشی جاری می کند. این برنامه سرگرم کننده و انیمیشن های سه بعدی آن از قابلیت لمس چندگانه پشتیبانی می کنند. تصاویر در جریان ثابتی روی نمایشگر حرکت خواهند داشت که زیبایی دلنشینی به گوشی شما می دهد. این برنامه از باتری استفاده می کند. برای اینکه مصرف آن را کاهش دهید لازم است که چند کار را انجام دهید. برای مثال می توانید سایه ها را غیر فعال کنید، تنها از عکس های محلی استفاده کنید، سرعت جریان عکس ها را کاهش دهید و از محدود کننده های نرخ فریم ( قابل دسترس در منو ) استفاده کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 6,020
  • بازدید سال : 33,557
  • بازدید کلی : 1,470,396
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید