loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 237 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Banana-Kong 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا برای هیجان در طول جنگل ، غارها و بالای درختان آماده هستید ؟ اگر چنین است می بایست نقش کنگ را در بازی Banana Kong بازی کنید !

بدوید ، بپرید و به سوی موز های جنگل حمله ور شوید . در این بازی که انجام آن تنها نیاز به یک انگشت دارد می بایست به مکان های خطرناک نظیر جاهایی که تمساح ها ، تخته سنگ های عظیم و … رفته تا به اهداف خود برسید . بهره گیری از کیفیت HD و ذخیره سازی ابری از جمله ویژگی های این بازی است .

علی غلامی بازدید : 236 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla : اگر دوستدارید یک استدیو خوب با ساز های ضربی برای خود داشته باشید و با صدا های گوناگون تبل که خود مینوازید و صداهای دیگر موسیقی یک ملودی زیبا را خلق کنید این سرگرمی برای شما بهترین است تا هنر خود را به نمایش بگذارید.


دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla

علی غلامی بازدید : 205 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فکری Prison Breakout 1.1 در این بازی هیجان انگیز شما باید به یک زندانی کمک کنید تا از سلول خود فرار کنید شما به او جهاتی را که می توانید از آنجا فرار کند را نشان دهید تا دست پلیس به او نرسد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی فکری اندروید Prison Breakout - android
علی غلامی بازدید : 312 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ورزشی سیستم عامل اندروید International Snooker Pro THD بیلیارد که جز پر طرفدارترین ورزش های دنیا به شمار می رود شما با نصب این بازی اندروید رقبا را به مبارزه دعوت خواهید کرد و با انتخاب بهترین توپ و زدن با قدرت مناسب پیروز این بازی شوید و میتوانید با وارد شدن به تورنمنت به صورت جهانی اسنوکر بازی کنید و ساعت ها سرگرم باشید این ورژن از بازی برای اندروید 3 به بالا تر می باشد برای دانلود به ودیدن محیط بازی به ائامه مطلب بروید.

دانلود بازی بیلیارد International Snooker Pro THD نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 184 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

و حالا در گوشی یا تبلت آندرویدی خود می توانید سفالگری کنید! در سرگرمی جالب Let’s Create! Pottery که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم  شما باید با انگشتان خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.

 Untitled-2

همچنین به شما ماموریت ها وسفارش های خاص و متنوعی از سوی مشتری ها داده می شه که باید آن ها را با دقت بسازید و در مزایده بفروشید!حتی به راحتی می توانید به سلیقه خود آن را با انواع براش ، رنگ ها ، عکس ها ، منبت کاری زیبا کنید  و از ساخته دست خود در موبایل عکس بگیرید . برای دانلود این بازی سرگرم کننده به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

علی غلامی بازدید : 177 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

سفر اژدها Dragons' Journey دانلود ویژه اندروید - اژدها راه خود را گم کرده اند و در راه جستجوی خانه ی خود مورد شکار انسان ها قرار گرفته اند شما به انها باید برای رسیدن به خانه کمک کنید وچالش های زیاد را پشت سر بگذارید

سفر اژدها Dragons' Journey دانلود ویژه اندروید

علی غلامی بازدید : 188 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Ultimate Trail 1.2 دونده که جز بازی های سر گرم کننده اندروید دسته بندی می شود این دونده کوهستان با انعطاف بدنی و با سرعت خیلی بالای درون جنگل می دود واز روی موانع می پرد و از سنگ ها و صخره ها بالا می رود و با خوردن نوشابه انرژی بیشتری می گیرد و می تواند مسیری بیشتری را طی کند شما باید به او کمک کنید به نقطه پایان برسد .

دانلود بازی سر گرم کننده دونده Ultimate Trail نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 249 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جذاب و اعتیاد آور شیر شیشه ای Tap The Glass 1.0.3 که برای همه سنین بسیار سر گرم کننده است شما در این بازی باید یک آکواریم بسازید و برا آن همه چی تدارک ببینید و به آن رسیدگی کنید و از واکنش ماهی های که دارید تجربه پیدا خواهید کرد که هر ماهی به چه چیزی احتیاج دارد و از نگهداری ماهی ها درآمد کسب خواهید کرد از ویژگی های بازی شیر شیشه ای به گرافیک زیبا وصدای آرامش بخش آن می توان اشاره کرد برای دیدن عکس ها و دانلود این بازی اندروید به ادامه مطلب بروید.

دانلود بازی اندروید شیر شیشه ای Tap The Glass نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 239 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Historical Landings 1.01 فرود تاریخی که جز بازی های اکشن اندروید به شمارمی رود وباید شما در یک هواپیما جنگ دوم جهانی سوار شوید و آموزش های لازم برای پرواز را ببنید و بعد بر فراز آسمان ها پرواز کنید و به ماموریت های ویژه بروید و با دشمنان وارد جنگ شوید.
 
دانلود بازی هواپیمایی Historical Landings فرود تاریخی نسخه اندروید

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 5,981
  • بازدید سال : 33,518
  • بازدید کلی : 1,470,357
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید