loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 122 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 The-Snowman-&-The-Snowdog-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 کنترل مرد برفی و سگ برفی را در بازی The Snowman & The Snowdog Game بر عهده گرفته و آنها را در طول مسیر سفرشان از انگلستان به قطب شمال در یک ماجراجویی جادویی که در سبک فرار طراحی شده است یاری رسانید . این بازی که گیم پلی بسیار جالب و بامزه ای دارد مناسب برای تمامی گروه های سنی بوده و یکی از ویژگی های جالب آن قابلیت تعویض لباس مرد برفی و سفارشی ساختن آن با بهره گیری از ۸۰ نوع لباس مختلف می باشد . بازی در مکان های مختلفی که هر یک طراحی خاص خود را دارند صورت خواهد پذیرفت . قعله ادینبورگ در اسکاتلند ، برج مشهر بلک پول و پل آنجل از جمله این مکان هاست که آنها را در طول بازی مشاهده خواهید نمود . بی شک موزیک پشت زمینه در نظر گرفته شده نیز بر میزان هیجان شما خواهد افزود !

علی غلامی بازدید : 276 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

3D Drag Race v1.6 1


۳D Drag Race یک بازی مسابقه ای بی نظیر با امکاناتی جدید است و با گرافیک سه بعدی مهارت رانندگی شما را به چالش خواهد کشید. بیش از ۵۰ نوع ماشین در مدل های مختلف و ۱۰ مرحله پر هیجان در این بازی وجود دارد. گرافیک عالی و کنترل ساده در بازی به شما امکان رقابتی راحت با رقیبان را داده است. همچنین شما می توانید از ۳۰ ارتقای در نظر گرفته شده در بازی برای افزایش توانایی ماشین خود بهرمند شوید. قسمت هایی مانند موتور ماشین برای رقابت با ماشین های قدرتمند در مراحل بالاتر نیازبه تقویت شدن دارند. از دیگر ویژگی های این بازی افکت های صوتی و تنوع محیط های طراحی شده  آن می باشد.

علی غلامی بازدید : 178 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

Battle-Monkeys-Multiplayer01


در دنیایی که میمون های رانده شده در آن زندگی می کنند فقط یک راه برای بدست آوردن رهبری گروه وجود دارد و آن هم فقط مبارزه است. بازی Battle Monkeys شما را وارد نبردهایی مستقیم با دیگر میمون ها برای بدست آوردن مقام های بالاتر می کند. در این بازی چند نفره بسیار جذاب ۳D، شما کنترل ارتش کوچکی از رزمندگان میمون و مبارزه و مسابقه با دیگر میمون ها برای زنده ماندن و زندگی کردن را بر عهده دارید.

برخی از امکانات بازی:
- کسب جوایز و باز کردن یک ارتش کوچک از میمون های مختلف برای بازی کردن
- ترکیب ۱۰۰۰ نوع لباس برای میمون خود
- بازی چند نفره از سراسر جهان (قابلیت Multiplayer )
- سطح و صفوف مختلف نبرد
- رقابت در مسابقات و برنده شدن جایزه های منحصر به فرد

علی غلامی بازدید : 195 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

GRAVITY PROJECT v1.4 6


بازی GRAVITY PROJECT یکی از اعتیاد آورترین بازی های دویدنی است که تا به حال تجربه کرده اید. چقدر به دید و قدرت عکس العمل خود اعتماد دارید؟ این بازی شما را به چالشی بی نظیر خواهد کشید. گرافیک بسیار بالا و طراحی خاص از نقاط قوت آن می باشد. دویدن، پرش و دراز کشیدن از توانایی های شما در این بازی است که با استفاده از آن باید از موانع عبور کنید. از دیگر رقبای شما در بازی زمان است و این موضوع که سرعت شما هر لحظه افزایش پیدا خواهد کرد نیز دیگر چالش پیش روی شما می باشد. از کیفیت و فضای سه بعدی GRAVITY PROJECT نهایت لذت را ببرید.

 

.

علی غلامی بازدید : 220 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

Garfield’s Escape v1.0.0 1


در بازی Garfield’s Escape شما می توانید هم در نقش گارفیلد دوست داشتنی و هم در نقش Odie سگ خانه بازی کنید. رباتی که به تازگی صاحب این دو حیوان خریداری کرده،  تا قبل ازاین وظیفه پیدا کردن حیوانات خانگی کثیف و شستن آنها را داشته، اما اکنون این ربات دیوانه شده و شما باید برای فرار از دست آن به گارفیلد و اودی کمک کنید. بازی شامل ۱۵ مرحله در ۴ قسمت مختلف از خانه می باشد. پریدن از روی موانع، جا خالی دادن و آویزان شدن از وسایل خانه کارهایی است که شما باید در راه فرار خود انجام دهید. پریدن از روی راه پله شما را به زیر زمین خانه می رساند و هر چه به مرحله های بالاتر برسید کار سخت تر خواهد شد. گرافیک سه بعدی از شخصیت کارتونی و کمدی مورد علاقه شما جذابیت این بازی را بیشتر می کند و همچنین شما می توانید مرحله بدون پایان(endless) را انتخاب و در ۲ سطح سختی متفاوت ازآن لذت ببرید.

 

.

علی غلامی بازدید : 147 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

Sector Strike v1.1.1 4


Sector Strike، محیطی آشنا در دنیای بازی ها می باشد. پرواز در فضا و جنگیدن با دیگر سفینه ها و موانع اما این بار در محیطی سه بعدی که هیجان و مبارزه ای بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. شما در حال جنگیدن با جنگنده های AL هستید و در طول مسیر در ۴ فضای منحصر به فرد قرار می گیرید، با گرفتن پول سفینه خود را به روز کنید و اسلحه ها و تجهیزات جنگی جدید بخرید. این بازی به شما بیش از ۲۰ نوع اسلحه و توانایی مبارزه از جمله Hellfire داده است. یک ویژگی دیگر بازی ذخیره شدن خودکار آن می باشد، به این معنی که با خروج یا حتی تغییر دستگاه خود بازی شما در همان مرحله که بوده اید ذخیره می ماند. از افکت های صدا و گرافیک این بازی لذت ببرید.

 

.

علی غلامی بازدید : 256 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

3D X WaterMan v1.0 1


در بازی ۳D X WaterMan شما با آتش به مبارزه می پردازید. پادشاهی آب در سرزمین X در حال جنگ و نابودی می باشد و شما به عنوان تنها فردی که سلول های خونیش به رنگ آبی است می توانید همه چیز را تغییر دهید. شما باید با نیروی مقدس و اسرار آمیز آب به قصر آتش رفته و با شیطان مبارزه کنید. همچنین شما در این بازی شخصیت های مختلفی دارید که با تغییر فیزیکی خود در موقعیت های مختلف می توانید ضربات پی در پی را به شیطان وارد کنید. محیط سه بعدی این بازی به شما تجربه ای عالی از یک بازی اکشن هدیه می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 6,095
  • بازدید سال : 33,632
  • بازدید کلی : 1,470,471
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید