loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 253 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Predators_v1.4.8_1


بازی Predators یک بازی اکشن و هیجان آور است که با گرافیک خیره کننده خود بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. شما در این بازی نقش یک شکارچی و جنگجو را دارید که با سلاح هایی که دارد بسیار سریع و پر قدرت عمل می کند. این بار بر خلاف همیشه این شما نیستید که باید انسان ها را نجات دهید، بلکه باید با آن ها را مبارزه کنید. انسان ها وارد سیاره ی شما شده اند و حکم دشمنان شما را دارند. پس برای یکبار هم که شده با انسان ها مقابله کنید؛ آن هم توسط یک جنگجوی شجاع. یکی از ویژگی های این بازی پشتیبانی کامل از تبلت هایی با CPU (پردازشگر) Tegra مانند : Galaxy Tab 10.1 می باشد.

علی غلامی بازدید : 169 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)


زمان آن رسیده که به رینگ بوکس بروید و قدرت بازو های خود را به حریفانتان نشان دهید. بازی Iron Fist Boxing یک بازی بسیار هیجان آور و زیبا در زمینه ورزش بوکس است. این ورزش طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و یکی از ورزش های مهم به حساب می آید. اما برای پیروزی در ورزش بوکس باید تمرینات زیادی را انجام دهید. بیشتر این تمرینات مربوط به بدن سازی و در کل تقویت قوای جسمی و فیزیکی بدن است. در کنار آن تمرینات خود بوکس نیز وجود دارد. در این بازی هم تمامی این موارد وجود دارد و شما باید پس از تمرینات سخت آماده مبارزه شوید. در هر بار شما با یک شخص رو به رو می شوید که حریف اصلی شما در بازی است و اگر می خواهید قهرمان جهان باشید باید تمامی حریفان خود را از دور خارج کنید. این بازی دارای چند حالت برای بازی است که عبارت اند از : داستانی، مبارزه، آموزشی و تمرینات مرحله به مرحله. همچنین بازی Iron Fist Boxing دارای ویژگی ها منحصر به فردی است.

ویژگی های بازی :
- کیفیت HD و محیط سه بعدی ۳D بازی
- کیفیت صوتی بسیار بالای صدا های بازی
- دارای ۳۲ سبک از ورزش بوکس
- قابلیت رتبه بندی بازی بر اساس امتیاز ها و مدیریت و مقایسه امتیازات با دیگر بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین
- دسترسی به لباس ها و حملات جدید
- نمایش محیط بازی از هر زاویه ای
- گرافیک فوق العاده و سرعت عملکرد لمسی بسیار بالا

 

.

علی غلامی بازدید : 235 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

Justice-League


با Justice League Super Hero یک بازی سه بعدی فوق العاده زیبا را در سبک RPG تجربه کنید. همه چیز برای ایجاد یک بازی جذاب فراهم شده است. این بازی دارای ۵ قهرمان می باشد که در کنار هم در مقابل نیروهای شیطانی قرار گرفته اند که می توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید. سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن و فلش از قهرمان های این بازی زیبا و اکشن می باشند. می توانید توانایی های هر قهرمان را ارتقاء دهید. هر قهرمان به طور عادی دارای ۶ مهارت خاص هستند. صداگذاری بازی کاملاً حرفه ای می باشد و هیجان خاصی را به بازی داده است. این بازی دارای ۴ فصل و ۲۰ ماموریت با ۳ درجه سختی متفاوت می باشد.

علی غلامی بازدید : 24 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

در بازی زیبای Pocket Legends در میدان نبرد، با دشمنان خود به مبارزات تن به تن بپردازید و آنها را از بین ببرید. این بازی سه بعدی و زیبا از گرافیک قابل قبولی برخوردار است، با حرکات جذاب مبارزه ای خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

Pocket%20Legends%202.0.0.2%5B20mobile.com%5D بازی اکشن Pocket Legends 2.0.0.2

 

 

علی غلامی بازدید : 238 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

 


Kung Fu Clash یک بازی بسیار زیبا و هیجان آور است که نمایان گر مبارزات کونگ فو، اما به سبک خیابانی می باشد. در این بازی شما نقش یک پسر کونگ فو کار را دارید که باید با چندین رزمی کار دیگر مبارزه کنید. هر کدام از این مبارزین تکنیک های خاص خود را در کونگ فو دارند، به طوری که که شما باید برای مبارزه با هر کدام تکنیک های دیگری از خود به نمایش بگذارید. نحوه بازی بسیار ساده است و تنها باید از فونون رزمی پسر کونگ فو کار استفاده کنید و امتیاز کسب کنید تا قدرت شما بیشتر شود. در ضمن باید مراقب جان خود باشید.

علی غلامی بازدید : 210 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

قلعه شما توسط ارتش بیگانگان که شامل سربازان شیطانی با سلاح های کشنده است محاصره شده است و اگر بخواهید سلطنت خود را حفظ کنید باید از قلعه خود دفاع کنید و بیگانگان که دشمنان شما هستند را شکست دهید. بازی استراتژیک Fantasy Kingdom Defense یکی از بازی های هیجان آور و جالب است. در این بازی شما باید با استفاده از شوالیه ای که در خود در اختیار دارید دشمنان بیرون از قلعه را شکست دهید.  در این میان شما شوالیه ای را در اختیار دارید که می توانید با آن پیروز میدان باشید و باید تنها از آن استفاده کنید. این شوالیه ی شجاع می تواند با تمامی دشمنان بجنگد و آن ها را شکست دهد.

ویژگی های بازی :
- محیطی با صحنه های اکشن و استراتژیک
- ۲۸ سطح مختلف در بازی
- سه سطح آسان، نرمال و سخت
- ۱۰ حالت دفاعی و حمله
و…

 

 

علی غلامی بازدید : 218 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)


در دنیایی کاملا خیالی به جنگ با موجودات بیگانه بپردازید. از بین ۶ مبارز، جنگجوی خود را انتخاب کنید و به جنگ با موجودات خطرناک و وحشتناک بروید و آن ها را تا مرز نابودی تمام عیار پیش ببرید. بازی Juggernaut Revenge of Sovering یکی از بازی های بسیار قوی و بی نظیر برای اندروید می باشد. این بازی با ساختار گرافیکی و زیبای خود تجربه ای جدید در بازی های جنگی و رزمی را برای شما ایجاد می کند. شما باید در این بازی از میان ۶ مبارز قدرتمند جنگجوی خود را انتخاب کنید و با ۱۲ سلاح و زره مختلف آن را تجهیز کنید و در نهایت به جنگ با موجودات شیطانی بروید. از بین آیتم های زرهی هر کدام به نوعی شکل و ظاهر جنگجوی شما را تغییر خواهد داد و هر کدام از سلاح هایی که برای جنگجوی خود انتخاب می کنید قدرت و توانمندی شما را تغییر می دهد. از ویژگی های این بازی نمایش سه بعدی (۳D)، وجود ۱۰۰ موجود مختلف برای مبارزه با آن و ۱۵ مکان منحصر به فرد در بازی می باشد.

علی غلامی بازدید : 220 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

زمان آن رسیده که به رینگ بوکس بروید و قدرت بازو های خود را به حریفانتان نشان دهید. بازی Iron Fist Boxing یک بازی بسیار هیجان آور و زیبا در زمینه ورزش بوکس است. این ورزش طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و یکی از ورزش های مهم به حساب می آید. اما برای پیروزی در ورزش بوکس باید تمرینات زیادی را انجام دهید. بیشتر این تمرینات مربوط به بدن سازی و در کل تقویت قوای جسمی و فیزیکی بدن است. در کنار آن تمرینات خود بوکس نیز وجود دارد. در این بازی هم تمامی این موارد وجود دارد و شما باید پس از تمرینات سخت آماده مبارزه شوید. در هر بار شما با یک شخص رو به رو می شوید که حریف اصلی شما در بازی است و اگر می خواهید قهرمان جهان باشید باید تمامی حریفان خود را از دور خارج کنید. این بازی دارای چند حالت برای بازی است که عبارت اند از : داستانی، مبارزه، آموزشی و تمرینات مرحله به مرحله. همچنین بازی Iron Fist Boxing دارای ویژگی ها منحصر به فردی است.

ویژگی های بازی :
- کیفیت HD و محیط سه بعدی ۳D بازی
- کیفیت صوتی بسیار بالای صدا های بازی
- دارای ۳۲ سبک از ورزش بوکس
- قابلیت رتبه بندی بازی بر اساس امتیاز ها و مدریت و مقایسه امتیازات با دیگر بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین
- دست رسی به لباس ها و حملات جدید
- نمایش محیط بازی از هر زاویه ای
- گرافیک فوق العاده و سرعت عملکرد لمسی بسیار بالا

علی غلامی بازدید : 255 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

بازی Samurai Empire یک بازی اکشن و هیجان انگیز است که شما در آن به عنوان یک قهرمان در صدد تسخیر شهر ها و کشور شورش می کنید و امپراتوری قدرتمندی تشکیل می دهید. در این بازی شما باید منابع و قدرت لازم را برای رسیدن به پیروزی جمع آوری کنید. نگران جنگ کردن نباشید، تمام امپراتوری های بزرگ با جنگ کار خود را آغاز کرده اند. با جمع آوری سامورایی های قدرتمند و بدست آوردن کارت های سامورایی از کپسول ها، قدرت خود را افزایش دهید. شما می توانید با بخش های دیگر متحد شده و با قدرت در جنگ با دشمنان پیروز شوید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 793
  • بازدید ماه : 6,108
  • بازدید سال : 33,645
  • بازدید کلی : 1,470,484
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید