loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 190 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Jelly-Bean-Extreme 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Jelly Bean Extreme نام پوسته بسیار زیبایی است که با الهام گیری از اندرویدها ی جلی بین و ICS طراحی گردیده و به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که از رام های سیانوژن مد استفاده می کنید ، محیطی دگرگون شده را برای اندروید خود به ارمغان آورید . این پوسته افزون بر وال پیپر اختصاصی شامل بیش از ۲۵۰ آیکان مختلف است که می تواند در هر چه زیباتر کردن محیط کاربری شما یاری تان کند .

علی غلامی بازدید : 134 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به جدیدترین نسخه Full آپدیت شد 

يکي از قابليت هاي جالب سيستم عامل آندرويد ، امکان شخصي سازي جالب آن است . به عنوان مثال مي توانيد منوي اصلي يا هوم اسکرين گوشي آندرويدي خود را کاملا مطابق با سليقه خودتان آرايش کنيد . از نرم افزارهايي که در حد خيلي بالايي به شما امکان شخصي سازي گوشي تان را مي دهند مي توان به لانچرها اشاره کرد . لانچرها امکانات و ابزارهايي در اختيار شما قرار مي دهند که به کمک آن ها مي توانيد تغييرات اساسي گرافيکي و حتي افکني در گوشي آندرويدي خود ايجاد کنيد . يکي از بهترين و شايد مي توان به جرات گفت بهترين لانچر توليد شده براي گوشي هاي آندرويدي تا بدين لحظه لانچر محبوب و پرطرفدار شرکت Go Dev با نام Go Launcher است .

 

GO Launcher EX Prime v4.01 build 255 Final

علی غلامی بازدید : 212 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود لانچر  برای سیستم عامل اندروید Bubble Launcher full version v1.81 که مانند حباب بر روی صفحه نمایش گوشی اندروید قرار می گیرد و نرم افزار های در حالت اجرا را نشان می دهد و تطابق با تم گوشی هم برقرار می کند و با فشار برروی صفحه نمایش می توانید نرم افزار در حال اجرا را استارت یا از کاربیندازید .

دانلود نرم افزار حباب Bubble Launcher full version نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 221 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
تم فوق العاده زیبا GLASS APEX/NOVA/GO/SMART اندروید که برروی لانچر های گو و نوا و آپکس و اسمارت قابل استفاده است.
تم فانتزی کریستالی گلاس اندروید دارای کیفیت فوق العاده بالا گرافیکی با برجسته کردن و سه بعدی سازی آیکون ها دارای بدنه کریستالی یه تم فوق العاده برای اندروید شما محسوب می شود.
تم فانتزی کریستالی اندروید GLASS APEX/NOVA/GO/SMART
علی غلامی بازدید : 257 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Retropatterns GO Launcher v1 1 پوسته میناکاری Retropatterns GO Launcher v1.0

در عصر کامپیوتر و ارتباطات امروزی، کمتر نشانی از هنر های ظریف و زیبایی مانند میناکاری های کاشی ها و ظروف به چشم می خورد. با نصب پوسته Retropatterns GO Launcher می توانید کاری کنید که این هنر جاودانه ایرانی در پس زمینه های اندروید شما نقش ببندد؛ چرا که هنر هیچگاه ارزش خود را با مرور زمان از دست نمی دهد. تم پیش روی شما منطبق با نرم افزار لانچر Go Ex عرضه شده است و برای اجرای آن به آخرین ورژن این نرم افزار نیازمندید. آیکون های تم نیز در طرح هایی زیبا و ریز خلق شده اند و تعداد دقیق پس زمینه ها و آیکون های بکار گرفته در تم نا معین است.

علی غلامی بازدید : 234 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Color Next Launcher Pro v1 1 پوسته رنگارنگ Color Next Launcher Pro v1.0

Color Next Launcher Pro نام پوسته ای فوق العاده است که برای نرم افزار لانچر Next انتشار یافته است. توسط این تم می توانید محیط کاربری اندروید خود را در هفت رنگی شاد فرو برید. بکار گیری این رنگ ها در ۱۰۴ آیکون موجود، به همراه ۷ تصویر پس زمینه که همگی در کیفیتی بالغ بر HD طراحی شده اند، می تواند کیفیت و جذابیتی دو چندان به اندروید شما بخشد. رابط پوشه جدید و نیز رابط کشویی (drawer) جدید را می توان از دیگر ویژگی های پوسته زیبای پیش روی شما دانست.

 

 

علی غلامی بازدید : 169 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Vexillum Nova Apex Go v3 1 پوسته شیک Vexillum Nova Apex Go v3.1

با پوسته شیک Vexillum Nova Apex Go می توانید رابطی بسیار کامل و شامل را برای اندروید خود به اجرا در آورید؛ بدون این که کاستی در آن احساس کنید. تم تقریبا دارای ۲۰۰۰ آیکون منحصر به فرد و پس زمینه هایی با کیفیت است. قابلیت اجرا توسط سه نرم افزار لانچر برتر اندرویدی، یعنی Nova، Apex و Go Ex را هم می توان از ویژگی های مثبت تم دانست. قابلیت سفارشی سازی آیکون های موجود برای هر یک از لانچر های نام برده با روشی متفاوت میسر است. در نسخه جدید تعداد ۵۰ آیکون افزوده شده است و باگ مربوط به برخی آیکون ها و نام های آنها حل شده است.

 

 

علی غلامی بازدید : 187 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Moon Stone Super GO v1 1 پوسته جذاب Moon Stone Super GO v1.1

با پوسته Moon Stone Super GO می توانید همواره به تماشای دشتی پهناور و سرسبز با آیتم هایی جالب در پس زمینه های اندروید بنشینید. به گفته سازنده، این تم با ویژگی های متحرک عرضه شده است، به گونه ای که برخی از آیتم های پس زمینه هوم اسکرین تم با حرکت هایی پیوسته و با واکنش نسبت به لمس طراحی شده اند. آیتم های انیمیشنی شامل هواپیماها، ابرها، بالن و کرم های شب تاب می شود. افکت لمسی نیز شامل ایجاد حباب و رنگین کمان می شود. دو ویژگی جالب نیز در طراحی به چشم می خورد، اولی نمایش یاتری باقیمانده بر روی بالن های در آسمان است و دیگری بکار گیری آیکون هایی با شکل و شمایل سنگ هایی مروارید نما است. به یاد داشته باشید که برای اجرای تم، نصب آخرین ورژن نرم افزار لانچر Go Ex الزامی است.

علی غلامی بازدید : 221 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Autumn GO Launcher EX v1 1 پوسته پاییز Autumn GO Launcher EX v1.0

پوسته Autumn GO Launcher EX فضای پاییزی را به گوشی شما می آورد. پس زمینه ها از سرزمینی فانتزی هستند که در آن همه علفزار ها، درختان و حتی آسمان نیز در رنگ زرد طراحی شده اند. رنگ های گرم (مانند قهوه ای و نارنجی) کل رابط کاربری تم را تحت پوشش قرار داده اند. تعدادی آیکون زرد رنگ مربع شکل برای منو ها در دسترس است که به طور اتوماتیک پس از نصب تم جایگزین آیکون های اصلی اندروید خواهند شد. برای اجرای تم از آخرین ورژن نرم افزار لانچر GO EX استفاده نمایید.

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 5,969
  • بازدید سال : 33,506
  • بازدید کلی : 1,470,345
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید