loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 243 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)
برنامه 3D Image Live Wallpaper v2.0.3.1 یک ابزار قدرتمند جهت استفاده لایو والپیپر های سه بعدی برروی گوشی های اندروید می باشد.البته این تمام کار این برنامه نیست داخل برنامه تعدادی لایو والپیپر 3 بعدی وجود دارد و امکان دانلود والپیپر های زنده بیشتری نیز وجود دارد.
همچنین برنامه 3D Image Live Wallpaper به ایجاد افکت و لبه دار کردن و شگرد های دیگر عکس های شما را برای استفاده به عنوان Live Wallpaper سه بعدی میکند.


سه بعدی سازی لایو والپیپر با نرم افزار 3D Image Live Wallpaper

علی غلامی بازدید : 264 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey گالری والپیپر Digital Blasphemy Wallpapers v1.1.4


Digital Blasphemy Wallpapers مجوز دسترسی شما به بانکی از مجموعه والپیپرهایی مخصوص انواع گوشی ها است. از طریق این نرم افزار والپیپر های مورد علاقه خود را مشاهده کنید، بهترین های آنها را انتخاب کنید و بر روی صفحه هوم اسکرین گوشی خود قرار دهید. نرم افزار پیش روی شما نه تنها والپیپر های دستگاه های اندرویدی را شامل می شود، بلکه می توانید به دانلود والپیپر های دیگر برند های غیر اندرویدی مانند آیفون نیز بپردازید. برای راحتی کار با نرم افزار، دسته بندی ها با توجه به رزولوشن صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی نیز انجام گرفته است. در این ورژن از نرم افزار برخی اشکالات نسخه های قبل حل شده است.

علی غلامی بازدید : 297 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey لایو والپیپر ساعت سه بعدی Real 3D Clock v1.8


تا چه حد به طبیعی جلوه کردن ساعت هوم اسکرین گوشی خود بها می دهید؟ اگر برای شما مهم است ساعتی واقعی و در عین حال زیبا در صفحه نمایش اندروید خود داشته باشید، کافیست لایو والپیپر Real 3D Clock را نصب کنید. انواع ساعت ها با شکل و طرح های گوناگون و البته کمی جالب در تنظیمات موجود می باشد که با انتخاب هر بک، رنگ بندی محیط لایو والپیپر نیز متناسب با آن تغییر می کند. در انتخاب هر ساعت رنگ عقربه ها و افکت هایی تصویری آن نیز تغییر می کند که این ویژگی را می توان از نکات مثبت لایو والپیپر در تنوع بخشی به ساعت های نمایشی دانست

علی غلامی بازدید : 180 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Yang-The-Cat-v1.1.8-3

 

با لایو والپیپر Yang The Cat ، بانمک ترین و کوچک ترین گربه اندرویدی را به صفحه نمایش گوشی خود بیاورید. این گربه در صفحه هوم اسکرین شما زندگی خواهد کرد و نیاز به مراقبت خاصی ندارد. از چهره و افکار گربه، پی بردن به حالت های مختلف او کار ساده ای است. آیتم های مختلفی برای گربه و محیط اطراف او در لایو والپیپر تهیه شده است که می توانید به انتخاب خود آنها را بر روی لایو والپیپر اعمال نمایید و یا اقدام به حذف آنها کنید. برای مثال با پوشاندن سر گربه با کلاه های مختلف، ظاهر او را زیبا تر کنید و آیتم هایی متناسب با ظاهر او بر روی صفحه نمایش قرار دهید.

 

 

علی غلامی بازدید : 238 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

Monkey-Business-LWP-v1.7


آیا می خواهید در صفحه هوم اسکرین گوشی خود دو میمون بازیگوش و با نمک داشته باشید؟ این دو میمون در لایو والپیپر Monkey Business LWP زندگی می کنند و می توانید با نصب این لایو والپیپر آنها را به گوشی خود دعوت کنید. میمون ها با انرژی فراوانی و بدون خستگی در صفحه نمایش شما بازی می کنند و در صورتی که یکی از آنها را لمس کنید، یک موز خواهد خورد! در این نسخه از لایو والپیپر تعداد بیشتری از صفحه نمایش های اندرویدی برای نمایش صحیح پشتیبانی می شود.

علی غلامی بازدید : 173 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

Sky-Alive-Video-Wallpapers-v1.0-8


مهم نیست اهل کجا هستیم، مهم این است که همه زیر یک آسمان هستیم. کمتر کسی تا به حال محو تماشای زیبایی این پدیده هستی، یعنی آسمان نشده است. اگر تماشای آسمان شما را نیز محو خود می کند، می توانید لایو والپیپر Sky Alive Video Wallpapers را امتحان کنید. این لایو والپیپر تصاویری از حالت های مختلف آسمان در شب و روز را در اختیار شما قرار می دهد که برای نمایش در گوشی یا تبلت اندرویدی شما مناسب می باشد. فناوری ساخت لایو والپیپر متکی بر اجرای تصاویر ویدئویی با کیفیت بالا می باشد.

علی غلامی بازدید : 210 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Swiss-Watches-Live-WP-lite-v1.4-9


Swiss Watches Live WP lite مجموعه ای از ساعت های آنالوگ زیبای سوئیسی را در پس زمینه گوشی شما به نمایش می گذارد. با وجود قیمت بالای این ساعت ها، حال با نصب این لایو والپیپر می توانید هر کدام را که می پسندید، به طور رایگان در پس زمینه اندروید خود داشته باشید و از تماشای آن لذت ببرید. از میان ۱۴ برند معروف ساعت های سوئیسی موجود، یکی را بر گزینید، پس زمینه آن را مشخص کنید و نهایتا در هوم اسکرین خود قرار دهید تا شروع به کار نماید. قابلیت نمایش تاریخ و حرکت ثانیه شمار ساعت ها در لایو والپیپر وجود دارد. مزیت لایو والپیپر در نمایش حرکت ثانیه شمار آن قابل توجه است، زیرا در اکثر اندروید های پایین تر از ۲٫۳ به غیر از برند HTC، نمایش ویجت ساعت دارای ثانیه شمار با مشکل مواجه است و پس از مدت کوتاهی قرار داده شدن آن بر روی صفحه نمایش، از کار خواهد افتاد.

علی غلامی بازدید : 278 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Burning-skull-lwp-v5.2-5


Burning skull lwp ، لایو والپیپری جالب و سرگرم کننده از یک جمجمه در آتش است. جمجمه در مرکز صفحه نمایش در حال سوختن است و در محیطی از فضا با حرکت شهاب سنگ ها قرار دارد. می توانید با قرار دادن افکت هایی بر روی تصویر، آن را کمی جالب تر کنید. برای مثال می توانید شیشه ترک خورده، زباله های هسته ای، حشرات له شده و … را بر روی جمجمه و محیط اطراف آن قرار دهید. اگر چه لایو والپیپر در نگاه اول ممکن است جالب به نظر نرسد، ولی پس از نصب نظرتان در مورد آن تغییر خواهد کرد. در هنگام نصب لایو والپیپر توجه داشته باشید که اگر آن را به کارت حافظه منتقل کنید، از کار خواهد افتاد.

علی غلامی بازدید : 279 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

Device-Info-v4.0.0-4


آیا می خواهید تمامی اطلاعات دستگاه اندرویدی خود را همیشه زیر نظر داشته باشید؟ لایو والپیپر Device Info ، به سادگی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. همه اطلاعات پایه تبلت یا گوشی اندرویدی شما از قبیل ساعت و تاریخ، اطلاعت cpu شامل کارکرد و فرکانس سرعت آن، اطلاعات کامل رم شامل میزان رم مصرفی و باقیمانده، میزان حافظه داخلی و خارجی استفاده شده و باقیمانده، قطب نما، حالت اتصال به شبکه، اطلاعات تنظیمات وایرلس، تنظیمات پردازنده، اطلاعات نوع و ورژن سیستم عامل اندروید و غیره، از طریق این لایو والپیپر همیشه در برابر چشمان شما خواهند بود. لایو والپیپر دارای تنظیماتی جهت شخصی سازی نیز می باشد که از جمله آنها می توان به رنگ پس زمینه، میزان روشنایی پس زمینه، سرعت نمایش اطلاعات، فرمت ساعت و تاریخ و نحوه نمایش اطلاعات بر روی هوم اسکرین، اشاره کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 6,086
  • بازدید سال : 33,623
  • بازدید کلی : 1,470,462
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید