loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 210 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

Learn and play. English +

 


Learn and play. English + برنامه ای مفید برای کمک به یادگیری واژگان انگلیسی است که این کار با نمایش تصاویر هر واژه همراه است. بدین طریق نه تنها احساس خستگی نخواهید کرد، بلکه کیفیت یادگیری نیز بالاتر می رود. این واژه ها به همراه تلفظ ارایه می شوند. پس افزون بر یادگیری واژه ها، با تلفظ درست آنها نیز آشنا شوید. این برنامه دارای بیش از ۵۰۰ واژه است که برای سطوح مقدماتی مناسب است. کلمات بیشتر در آپدیت های بعدی بطور رایگان اضافه می شوند و می توانید آنها را دریافت کنید.

علی غلامی بازدید : 222 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

Comic Reader Mobi


Comic Reader Mobi یکی از بهترین برنامه ها برای خواندن کمیک ها یا همان داستان های مصور است. یکی از مشکلاتی که اینگونه کتاب ها دارند این است که یک صفحه خیلی طولانی است. اگر در نمایشگرهای کوچک بخواهیم آن ها را اجرا کنیم نمی توانیم متن را بخوانیم. و اگر آن را بزرگنمایی کنیم نمی توانیم تصاویر را ببینیم و بفهمیم که چه خبر است. این برنامه، مشکل را حل کرده است. کافی است در صفحه ها، نوشته را با یک ضربه انتخاب کنید. برنامه آن را تشخیص داده و متن را بصورت Pop-up یا شناور، در اندازه ای قابل خواندن نمایش می دهد. در تبلت ها می توانید دو صفحه را همزمان داشته باشید و این کار را انجام دهید. Comic Reader Mobi همچنین افکت نمایش واقعی صفحات را دارد. بدین صورت احساس خواهید کرد که یک چیز واقعی را می خوانید. از فایل با فرمت های RAR, Zip, CRB, و CBZ به همراه دایرکتوری کامل تصاویر پشتیبانی می شود. اگر داستان ها به زبان شما نیستند و گاهی معنای بعضی از آن ها را نمی دانید، با انتخاب آن ها، CRM کلمه را از نسخه زبان مادری تان نشان می دهد. این کار با انتخاب Practice Language انجام می گردد.

علی غلامی بازدید : 213 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13432878871 نسخه جدید اتوکد اندروید ، AutoCAD WS v1.5

اگر شما هم سر رو کارتان با پلانهای طراحی شده با اتوکد باشد حتما با دردسر نشان دادن پلان و… مواجه شده اید. با نرم افزار AutoCAD WS براحتی میتوانید ابعاد مختلف طرحتان را در گوشی یا تبلت خود نشان دهید. این نرم افزار توانایی نمایش فایلهای DWG ، DWF و DXF™ را دارد. همچنین امکان ویرایش اشکال مختلف ، چرخش تصاویر ، ویرایش  اسامی مکانها و… و اشتراک گذاری و  نیز در این برنامه وجود دارد.

علی غلامی بازدید : 205 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13436270851 نرم افزاری بسیار مفید برای مهندسین Frame Design 2D v2.93

یک نرم افزار فوقالعاده برای نمایش ویزگی های روش اجزاء محدود یا همان FEM است . این نرم افزار مفید و غنی برای مهندسین عمران، مهندسین مکانیک، معماران و دانشجویان بسیار مفید و کاربردی است.

علی غلامی بازدید : 248 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13521133781 نرم افزار يادگيري 15 مرحله اي زبان انگلیسی B15 نسخه دوم

نرم افزار یادگیری ۱۵ مرحله ای B15 رقیب نمونه های آمریکایی و اروپایی ،‌ براساس اصول مسلم روانشناسی یادگیری ، تجربه ای متفاوت ، شگفت زده خواهید شد ، در هر سنی که باشید و انگلیسی شما در هر سطحی که باشد ، اگر همیشه می خواستید از کتاب ها ، روزنامه ها و سایر منابع زبان انگلیسی استفاده نمایید ، اینجا ایستگاه آخر است. با نرم افزار B15 زبان انگلیسی را به شیوه ای نوین و خیلی آسان یاد بگیرید و دیگر زبان انگلیسی را از یاد نبرید. با B15 دیگر فراموشی را برای همیشه فراموش می کنید

آیا دوست دارید کلمات انگلیسی را هیچ گاه فراموش نکنید و یادگیری انگلیسی برایتان آسان گردد ؟

می خواهید قواعد گرامری برای همیشه در ذهن شما ثبت شود ؟

آیا فکر می کنید با جملاتی تبلیغاتی رو به رو هستید یا یک واقعیت ؟

این برنامه بصورت جعبه لایتنر می باشد که اصول اصلی لایتنر در آن رعایت شده است  و این برنامه صرفا جهت یادگیری لغات و جملات انگلیسی به کار می رود و شما باید در آن لغات و یا جملات را بصورت سوال و جواب بگذارید در ضمن فلش کارت نیز در آن تعبیه شده است و لغات کتاب ۵۰۴ تافل نیز در قسمت فلش کارت ها موجود است جهت فعالسازی برنامه به آدرس www.b15.ir مراجعه نمایید و کد فعالسازی را خریداری کنید در غیر اینصورت تنها می توانید از دو مرحله یادگیری استفاده نمایید.

رمز عبور برای ورود به برنامه عدد ۱۲۳۴ می باشد.

علی غلامی بازدید : 248 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13503175061 مجموعه نرم افزاری فوقالعاده آموزش زبان انگلیسی Ultimate Dr. Seuss Collection

مجموعه آموزشی زبان انگلیسی Dr. Seuss یکی از بهترین ابزارها و نرم افزارهای موبایل برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد که برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است . این آموزش به صورت مصور و صوتی برای افراد مبتدی شروع می شود که هر کدام از اپلیکیشن های مجموعه یک سطح از آنها را شامل می شود . این نرم افزارها بسیار مناسب کسانی هستند که به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند . مجموعه شامل ۱۱ بخش (۱۱ نرم افزار مجزا) است .  نرم افزار Dr. Seuss از متدی استفاده کرده که مفهوم را به خوبی به فرد مخاطب با هر سطح درکی از زبان انگلیسی می رساند و جذابیت آن باعث می شود که کاربر آموزش ها را یکی پس از دیگری دنبال نماید . سایت پارس آندروید برای اولین از بین سایت های ایرانی این مجموعه آموزشی را برای شما عزیران جمع آوری کرده و در سایت قرار داده است . امیدوارم از این مجموعه استفاده لازم را ببرید .

علی غلامی بازدید : 233 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13499739991 نرم افزار آموزش زبان انگلیسی FromWord English Learning Game 1.1

 

خیلی ها با توجه به بالا بودن سواد انگلیسی خود هنوز در گرامر زبان انگلیسی و ساخت جملات انگلیسی مشکلات متعددی دارند این نرم افزار یا بهتر است بگوییم بازی From Word to Sentence  اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با انجام بازی می باشد . From Word to Sentence یک بازی سرگرم کننده و آموزشی است که باید در این بازی با استفاده از کلمات جملات انگلیسی بسازید که به تدریج باعث تقویت گرامر و حتی افزایش گنجینه لغات انگلیسی شما می شود.

با استفاده از این برنامه شما خواهید آموخت :
- آموزش و بهبود مهارت های دستور زبان خود  با استفاده از موارد متنوعی که از این نرم افزار آموزشی بدست می آورید.
- یادگیری لغات جدید با استفاده از بکارگیری آن در جملات
- به راحتی لغات را حفظ خواهید کرد زیرا که لغات را در متن خواهید آ»وخت این باعث خواهد شد مدت ماندگاری لغات در حافظه تان بیشتر از حفظ به صورت شیوه رایج باشد.

علی غلامی بازدید : 193 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13440643401 نرم افزار مرجع اطلاعات در مورد حشرات Audubon Insects Spiders v2.5.1

نرم افزار Audubon Insects  Spiders یک مرجع فوقالعاده جهت اطلاعات در مورد بیش از ۵۰۰ گونه عنکبوت و حشرات می باشد . این نرم افزار اطلاعات کامل حشرات و عنکبوت ها را از جمله  زیستگاه، دامنه، اندازه، و … به همراه تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا از حشرات به نمایش می گذارد .

علی غلامی بازدید : 182 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13468297721 نرم افزار فوقالعاده سیارات جیبی ! Pocket Planets v1.0.2

یک سفر اکشتافی را شروع کنید و کیهان را کاوش نمایید . با استفاده از نرم افزار فوقالعاده کاربردی و آموزشی Pocket Planets منطومه شمسی را در جیب خود داشته باشید . این نرم افزار یک شبیه ساز منظومه شمسی است که حاوی اطلاعات بسیار مفید و جالبی در مورد خورشید و سایر سیارات منظومه خورشیدی است ،

ویژگی ها:
* حدود ۲۰۰ شی شبیه سازی شده
* شبیه سازی واقعی فاصله و ابعاد  آسمانی
* حالت افقی و عمودی
* سیستم دوربین های انعطاف پذیر برای یک تجربه منحصر به فرد
* شبیه ساز قابل تنظیم
*  بافت های HD
* تنظیم گسترده امکانات

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 5,971
  • بازدید سال : 33,508
  • بازدید کلی : 1,470,347
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید