loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 177 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Math Helper v3.0 انجام محاسبات ریاضی با Math Helper v3.0.10

Math Helper یکی از بهترین برنامه های محاسباتی است که می توانید به شما در حل معالات سخت ریاضی کمک نماید. این برنامه به تنهایی قادر نیست که معادله ریاضی را حل کند بلکه می تواند مسئله ریاضی مورد نظر شما را تجزیه و تحلیل کند و آن را بخش به بخش برای شما حل نماید. سپس شما می توانید با کنار هم قرار دادن جواب های برنامه که شامل محاسبات سطح پایین تر است به جواب نهایی برسید. این برنامه قادر است تا اکثر محاسبات ریاضی از جمله اعمال محاسباتی هندسی، رادیکال ها، جبر، دیفرانسیل، نمودارها و… را برای شما محاسبه نماید. شما به کمک این برنامه و کمی تلاش می توانید سخت ترین معادلات را نیز حل نمایید.

علی غلامی بازدید : 170 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Twin Calculator


Twin Calculator ماشین حسابی در اندروید است که برای انجام محاسبات عددی انتخاب مناسبی است. این برنامه دو جواب را به شما ارایه می دهد. یکی جواب اصلی و دیگری جواب مجموع. امکان مقایسه نتایج به راحتی در دسترس است و می توانید مواردی که می خواهید را نسبت به یکدیگر بررسی کنید. امکان نمایش تاریخچه محاسبات در فضای خالی وجود دارد. می توانید در صورت دلخواه آن ها را در کلیپ برد نیز کپی کنید. در صورتی که از ظاهر دکمه و رنگ زمینه خوشتان نیامد می توانید آن ها را تغییر بدهید. از این ماشین حساب در محسابات ساده روزمره استفاده کنید.

علی غلامی بازدید : 192 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

AutoCAD WS


AutoCAD WS به شما امکان می دهد که به مشاهده، ویرایش و اشتراک گذاری نقشه های اتوکد بپردازید. یادداشت برداری یا تجدید نظر بر روی آثار خود را در ملاقات ها، اداره ها، و سایر جاها داشته باشید. می توانید بدون نیاز به اتصال اینترنت، بر روی نقشه ها کار کنید. باز کردن فایل های  DWG, DWF, و DXF™ به آسانی از ایمیل صورت می گیرد. مشاهده، باز کردن نقشه های دو بعدی و سه بعدی DWG آپلود شده بطور مستقیم از اکانت آنلاین و رایگان AutoCAD WS، امکان کار کردن آفلاین و سپس آپلود کردن تغییرات در صورت اتصال به اینترنت، آپلود و باز کردن فایل ها بطور مستقیم از ایمیل توسط گوشی، امکان مشاهده تمامی ابعاد فایل DWG ( شامل مراجع خارجی، لایه ها و تصاویر لاسه زیرین )، امکان بزرگنمایی چند انگشتی و مشاهده قسمت های مختلف نقشه و استفاده از GPS دستگاه برای میزان کردن خود در نقشه، از خدمات برنامه می باشد.

 

 

علی غلامی بازدید : 215 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

CalcTape Smart Calculator


CalcTape Smart Calculator برای انجام محاسبات ریاضی کمک خوبی است. این برنامه محیط جدیدی دارد و به شما این امکان را می دهد که محاسبات قبلی را ویرایش کنید. برای مثال، ممکن است عملیات هایی را انجام داده باشید و در پایان متوجه شوید که جایی در محاسبات، اشتباهی داشته اید. به راحتی قادر خواهید بود بدون نیاز به نوشتن مجدد، اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید. همچنین می توانید متن هایی را در محاسبات قرار دهید. برای مثال بنویسید “مخارج من در ۶ ماه اول سال” و محاسبات را در زیر آن وارد کنید. این برنامه برای محاسبات مالی مناسب تر است. در این نسخه برخی موارد بهبود یافته اند و بعضی مسایل با اندروید ۴٫۲ رفع شده است.

علی غلامی بازدید : 209 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)


Andy-86 یک ماشین حساب فوق حرفه ای است که تمام ویژگی های یک ماشین حساب حرفه ای را دارا می باشد. این نرم افزار برای مهندسین بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

علی غلامی بازدید : 213 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13432878871 نسخه جدید اتوکد اندروید ، AutoCAD WS v1.5

اگر شما هم سر رو کارتان با پلانهای طراحی شده با اتوکد باشد حتما با دردسر نشان دادن پلان و… مواجه شده اید. با نرم افزار AutoCAD WS براحتی میتوانید ابعاد مختلف طرحتان را در گوشی یا تبلت خود نشان دهید. این نرم افزار توانایی نمایش فایلهای DWG ، DWF و DXF™ را دارد. همچنین امکان ویرایش اشکال مختلف ، چرخش تصاویر ، ویرایش  اسامی مکانها و… و اشتراک گذاری و  نیز در این برنامه وجود دارد.

علی غلامی بازدید : 205 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13436270851 نرم افزاری بسیار مفید برای مهندسین Frame Design 2D v2.93

یک نرم افزار فوقالعاده برای نمایش ویزگی های روش اجزاء محدود یا همان FEM است . این نرم افزار مفید و غنی برای مهندسین عمران، مهندسین مکانیک، معماران و دانشجویان بسیار مفید و کاربردی است.

علی غلامی بازدید : 193 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13440643401 نرم افزار مرجع اطلاعات در مورد حشرات Audubon Insects Spiders v2.5.1

نرم افزار Audubon Insects  Spiders یک مرجع فوقالعاده جهت اطلاعات در مورد بیش از ۵۰۰ گونه عنکبوت و حشرات می باشد . این نرم افزار اطلاعات کامل حشرات و عنکبوت ها را از جمله  زیستگاه، دامنه، اندازه، و … به همراه تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا از حشرات به نمایش می گذارد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 689
  • بازدید ماه : 6,004
  • بازدید سال : 33,541
  • بازدید کلی : 1,470,380
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید