loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 173 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار تست شده است و به خوبی عمل می کند 

احتمالا شما هم با دوستان نزدیک و آشنایانی که روابط صمیمی تری دارید ارتباطات تلفنی و پیامی نزدیک تر هم دارید تا جایی که گاهی وقت ها حتی با یک میس کال و به قول خودمانی تر یک تک زنگ از یکدیگر یاد می کنید  تا جایی که گاهی اوقات شیطنت هر دو طرف گل می کند و شاهد تک زنگ های مکرر هستید .

MissCall 1.5

 

اما حالا دیگر نیاز نیست این کار را خودتان انجام دهید و کافیست فقط شماره طرف مورد نظرتان را به نرم افزار میس کال بسپارید . شما با این برنامه می توانید بر روی شماره مورد نظر به هر تعداد که بخواهید به طور خودکار میس کال بیاندازید! برای دانلود این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

علی غلامی بازدید : 184 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

و حالا در گوشی یا تبلت آندرویدی خود می توانید سفالگری کنید! در سرگرمی جالب Let’s Create! Pottery که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم  شما باید با انگشتان خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.

 Untitled-2

همچنین به شما ماموریت ها وسفارش های خاص و متنوعی از سوی مشتری ها داده می شه که باید آن ها را با دقت بسازید و در مزایده بفروشید!حتی به راحتی می توانید به سلیقه خود آن را با انواع براش ، رنگ ها ، عکس ها ، منبت کاری زیبا کنید  و از ساخته دست خود در موبایل عکس بگیرید . برای دانلود این بازی سرگرم کننده به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

علی غلامی بازدید : 208 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

PhotoWonder v3.0. ویرایش عکس ها با PhotoWonder v3.0.0

PhotoWonder یک برنامه جالب و سرگرم کننده برای ویرایش عکس ها است. با این برنامه می توانید عکس های گرفته شده توسط دوربین و یا عکس های موجود در گالری تصاویر خود را به صورت هنری و بسیار زیبا ویرایش نمایید. PhotoWonder دارای افکت ها و قلم های زیبایی است که می توان از آن برای سفارشی کردن عکس ها استفاده نمود. همچنین با این نرم افزار می توانید اعمالی مانند بریدن عکس و ترکیب آن ها با هم و همچنین تظیم نور و روشنایی عکس و اضافه کردن طیف های نوری را به آسانی انجام داده و پس از اتمام کار می توانید عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

علی غلامی بازدید : 270 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Yahoo Mail v2.5.2. ساخت عکس های بامزه با Photo Deformer v2.0.18

Photo Deformer یک برنامه جالب و سرگرم کننده است که به شما کمک می کند تا کمی با دوستان و آشنایان خود شوخی کنید. به کمک این نرم افزار شما می تواند از دوستان خود عکس بگیرید و سپس عکس آن ها را به صورت کاریکاتور های جالب و خنده دار درآورید. این برنامه دارای دو حالت است که یا می توانید عکس ها را با اشاره دست تبدیل به کاریکاتور نمایید و یا خود برنامه به صورت خوکار این عمل را نجام می دهد. پس از ساخت عکس می توانید آن را با دوستان به اشتراک بگذارید و یا از طریق MMS برای دیگران ارسال نمایید.

 

.

علی غلامی بازدید : 195 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
پیدا کردن تفاوت ها Find the Differences - دانلود جالترین بازی اندرویدی : حتما شما با سری بازی های پیدا کردن تفاوت های موجود بین دو تصویر آشنا هستید گیم زیبایی که ما برای شما انتخاب کرده ایم یکی از محبوب ترین بازی های پیدا کردن تفاوت های بین دو عکس هست با تعداد مراحل بالا, اگر از طرفدار مینی گیم های سرگرم کننده برای گوشی اندروید خود هستید ما این بازی را به شما توصیه میکنیم


پیدا کردن تفاوت ها Find the Differences - دانلود جالترین بازی اندرویدی

علی غلامی بازدید : 212 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey ویرایش تصاویر با PhotoFunia v3.5.5

PhotoFunia یک ویرایشگر فوری عکس است، که به شما این امکان را می دهد تا از فریم ها و قاب ها و تصاویر موجود در آن یکی را انتخاب کرده و عکس خود و یا دوستانتان را در آن جایگزین کنید. تنها کافی است شما تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و عکس خود را در برنامه لود کنید، نرم افزار بعد از چند ثانیه عکس مونتاژ شده را به شما تحویل خواهد داد. با استفاده از این برنامه می توانید عکس خود را روی نرده ها، دیوارها یا بنر های تبلیغاتی قرار دهید یا می توانید بدون داشتن هیچ گونه دانش گرافیکی عکس های هنر بسازید یا آن ها را تبدیل به مهر کنید. این برنامه دارای بیش از ۳۰۰ صحنه آماده می باشد که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

 

.

علی غلامی بازدید : 179 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey ساخت رینگتون با Ringtone Maker Pro v1.4.9


Ringtone Maker نرم افزاری برای ساخت رینگتون در گوشی اندرویدی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید قسمتی از موزیک های موجود در گوشی خود را بریده و به عنوان رینگتون ذخیره کنید. شما می توانید تا ۴۰ ثانیه رینگتون برای تماس ها و تا ۶ ثانیه رینگتون برای اس ام اس ها بسازید. رینگتون ها می توانند با فرمت های محبوب صوتی همچون MP3 یا M4A ایجاد شوند. همچنین می توانید به رینگتون های ساخته شده توسط سایر کاربران دسترسی داشته و رینگتون های ساخته شده خود را نیز به اشتراک بگذارید.

 

.

علی غلامی بازدید : 219 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

FACEinHOLE01


در برنامه بسیار جالب FACEinHOLE عکس های بسیار زیادی از شخصیت های معروف در حالات و مکان های متفاوت جمع آوری گردیده است، و شما میتوانید به راحتی هر چه تمام تر، چهره خود را بر روی این شخصیت ها قرار دهید. این نرم افزار قابلیت هایی چون تنظیم روشنایی، رنگ، دسترسی به فیس بوک و … را نیز دارد. ابتدا این برنامه برای گوشی های آیفون طراحی شده بود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد، از این رو نسخه اندروید این برنامه نیز طراحی شد و در اندروید مارکت قرار گرفت. این برنامه به شما امکان دسترسی به ۱۲۰ هزار عکس در حالت های عمومی می دهد. همچنین برای بروز رسانی عکس ها نیاز به اتصال به اینترنت دارید. تمامی مشکلات نسخه قبل نیز کاملا برطرف شده است.

علی غلامی بازدید : 189 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

quicnote01


برای نوشتن یادداشت های روزانه مشکل دارید و از تایپ کردن یادداشت خسته شده اید؟ برنامه فوق العاده و جالب Quick Notes دفتر یادداشت شما را به صورت واقعی در آورده است و شما را مجبور به نوشتن با انگشتانتان می کند. این نرم افزار فوق العاده دارای تنظیمات منحصر بفردی می باشد که کمک می کند تایمر برای یادآوری یادداشت ها در دست داشته باشید.

برخی از ویژگی ها:
- قابلیت به اشتراک گذاری متن ها
- به اشتراک گذاری تصاویر
- قابلیت یاد آوری
- قابلیت بکاپ گیری
- دارای ویچت جهت دسترسی سریع
- پشتیبانی از اندروید ۳ و تبلت ها

 

.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 734
  • بازدید ماه : 6,049
  • بازدید سال : 33,586
  • بازدید کلی : 1,470,425
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید