loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 374 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"magic-wallpaper\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Magic Greenhouse 3D Pro lwp نمایشگر یک گلخانه شگفت انگیز می باشد ! گلخانه ای شگفت انگیز همراه با گل های متحرک و بسیار زیبا و جادویی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! به کمک این گل ها می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را پر کرده و آن را زیباتر جلوه دهید . توجه داشته باشید که این وال پیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بارگذاری این وال پیپر ممکن است در برخی دستگاه ها به کندی انجام شود .

علی غلامی بازدید : 308 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)

\"Purity-HD\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا تغییری در ظاهر اسمارت فون اندرویدی خود ایجاد کنید . با استفاده از مجموعه آیکان های Purity می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را سفارشی سازید . این مجموعه شامل ۱۲۵۰ آیکان متنوع بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود تزیین نمایید . رابط کاربری تکراری گوشی اندرویدی خود را تغییر داده و آن را سفارشی سازید . توجه داشته باشید که وجود ۵ تصویر زمینه با کیفیت اچ دی از قابلیت اصلی این پک محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با لانچر های ADW, ACTION PRO, HOLO , SOLO ,ATOM سازگاری دارد

علی غلامی بازدید : 190 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Jelly-Bean-Extreme 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Jelly Bean Extreme نام پوسته بسیار زیبایی است که با الهام گیری از اندرویدها ی جلی بین و ICS طراحی گردیده و به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که از رام های سیانوژن مد استفاده می کنید ، محیطی دگرگون شده را برای اندروید خود به ارمغان آورید . این پوسته افزون بر وال پیپر اختصاصی شامل بیش از ۲۵۰ آیکان مختلف است که می تواند در هر چه زیباتر کردن محیط کاربری شما یاری تان کند .

علی غلامی بازدید : 169 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

به تازگی گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy S 4 هم تولید و روانه باز شد و حتی خیلی زود شاهد حضورد آن در ایران نیز بودیم و اگر این گوشی را در دستان خود بگیرید و برای اولین بار روشن کنید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش کامل جذب خواهد کرد و برایتان بسیار زیبا خواهد بود والپیپر متحرک یا لایو والپیپر قطره آب و تابش پرتو‌های نور آفتاب است . 

Galaxy S 4 Live Wallpaper

 

این لایو والپیپر واقعا زیباست و اگر انگشت خود را بر روی هر قسمت از صفحع آندرویدی گوشی خود قرار دهید و آن را لمس کنید شاهد لرزش صفحه و نمایش موج آب بسیار زیبا خواهید شد . برای دانلود این لایو والپیپر که قابل استفاده بر روی تمام گوشی های آندرویدی است به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

علی غلامی بازدید : 170 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

به آخرین نسخه  آپدیت شد 

این نسخه کرک کامل است و مشکل لایسنس ندارد 

مطمئنا اگر سر و کارتان با لانچرهای مختلف باشد و تعدادی زیادی از آن ها را تجربه کرده باشید یکی از لانچرهایی که از نظرتان کاملتر و پسندیده تر به نظر رسید لانچر Go Launcher محصولی از کمپانی Go Dev بود . بد نیست بدانید این کمپانی به تازگی لانچر دیگری را با نام Next Launcher ریلیز و معرفی کرده است که دارای فضای سه بعدی خاص و بسیار زیبا و قابلیت های فوق العاده است.

 Next Launcher 3D v1.33 Final Full Crack

 

 

از ویژگی های این لانچر فوق العاده زیبا و با امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** عملیات های مختلف برای آیکون ها
** امکان چرخش آیکون ها – امکان تنظیم مجدد و بازگردانی به حالت قبلی – رابط کاربری بسیار آسان و روان
** امکان قرار دادن ویدجت ها و آیکون ها در صفحه نمایش به صورت نامحدود و تصادفی
** پیش نمایش سه بعدی
** انیمیشن خیره کننده از تعویض صفحه نمایش اضافه کردن یا حذف کردن صفحه نمایش
** مدیریت بسیار سریع و جذاب و سه بعدی صفحات نمایش و جابه جایی ، حذف و … آسکون ها در کم ترین زمان ممکن
** قابلیت چرخش dock بار برای افزایش سرعت نمایش صفحات و دسترسی شما به صفحات
** منو کشویی نرم افزار ها و امکان مرتب سازی بر اساس حروف الفبایی ،زمان نصب و …
** نماهای و افکت های 3 بعدی بسیار زیبا

علی غلامی بازدید : 207 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

کافیست به نام نرم افزار دقت کنید ، نام نرم افزار خودش به شما می گوید که  Beautiful Clock Widgets  مجموعه ای از زیباترین ساعت های آندروید را در خود جای داده است . این نرم افزار دارای ویجت های ساعت های گوناگون برای سلایق مختلف است . از این ویجت های زیبا می توانید در صفحه اصلی گوشی آندرویدی خود استفاده نمایید . 

 

Beautiful Clock Widgets Pro 1.7

 

از ویژگی های نرم افزار می توان موارد زیر را نام برد : 

** در سایزهای مختلف (2×2 و 4×2، 5×3)
** به طور کامل سفارشی (تصویر پس زمینه، رنگ پس زمینه، منطقه زمانی)
** بیش از 50 تم (کلاسیک، ساده، بردار، فانتزی، 3D، شیشه ای، ساده، چوبی، فلزی، و غیره)

علی غلامی بازدید : 134 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به جدیدترین نسخه Full آپدیت شد 

يکي از قابليت هاي جالب سيستم عامل آندرويد ، امکان شخصي سازي جالب آن است . به عنوان مثال مي توانيد منوي اصلي يا هوم اسکرين گوشي آندرويدي خود را کاملا مطابق با سليقه خودتان آرايش کنيد . از نرم افزارهايي که در حد خيلي بالايي به شما امکان شخصي سازي گوشي تان را مي دهند مي توان به لانچرها اشاره کرد . لانچرها امکانات و ابزارهايي در اختيار شما قرار مي دهند که به کمک آن ها مي توانيد تغييرات اساسي گرافيکي و حتي افکني در گوشي آندرويدي خود ايجاد کنيد . يکي از بهترين و شايد مي توان به جرات گفت بهترين لانچر توليد شده براي گوشي هاي آندرويدي تا بدين لحظه لانچر محبوب و پرطرفدار شرکت Go Dev با نام Go Launcher است .

 

GO Launcher EX Prime v4.01 build 255 Final

علی غلامی بازدید : 243 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)
برنامه 3D Image Live Wallpaper v2.0.3.1 یک ابزار قدرتمند جهت استفاده لایو والپیپر های سه بعدی برروی گوشی های اندروید می باشد.البته این تمام کار این برنامه نیست داخل برنامه تعدادی لایو والپیپر 3 بعدی وجود دارد و امکان دانلود والپیپر های زنده بیشتری نیز وجود دارد.
همچنین برنامه 3D Image Live Wallpaper به ایجاد افکت و لبه دار کردن و شگرد های دیگر عکس های شما را برای استفاده به عنوان Live Wallpaper سه بعدی میکند.


سه بعدی سازی لایو والپیپر با نرم افزار 3D Image Live Wallpaper

علی غلامی بازدید : 267 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
تم MIUI X5 HD با کیفیت بالا اچ دی و بیش از 850 آیکون زیبا و جدید یکی از زیباترین و پرطرفدارترین تم های آندرویدشناخته شده است.طراحی حرفه ای و استفاده از رنگ بندی های هماهنگ و خیره کننده به همراه برنامه نویسی قدرتمند و آیکون های اختصاصی و کاملا فانتزی این تم را به یکی از زیبا ترین تم های اندروید کرده است.
تم فوق العاده ام آی یو آی اندروید با کیفیت اچ دی MIUI X5 HD

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 5,983
  • بازدید سال : 33,520
  • بازدید کلی : 1,470,359
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید