loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 246 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی انگری بردز فرندز Angry Birds Friends 1.8.1

Angry Birds Friends | بازی پرندگان خشمگین فرندز برای گوشی های اندروید ی

در رقابت های هفتگی انگری بردز شرکت کنید و دوستانتان را به چالش بگیرید تا بفهمید کدام یک بازیکن حرفه ای تری است. مراحل جدید را هر هفته تجربه کنید و اگر همه این ها برای شما کافی نیست، میتوانید به میلیون ها نفری که در لیگ جهانی شرکت میکنند، ملحق شوید.
این بازی تورنومنت های مختلفی از ابتدا تا انتهای سال دارد که هر کدام به نوع خود جذاب است. این تورنومنت ها همچنین شامل اتفاقات ویژه نظیر کریسمس و هالوین نیز میباشند.
شما همچنین میتوانید در بخش لیگ جهانی میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا را به چالش بکشید.

علی غلامی بازدید : 379 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Escape-From-Ravenhearst-CE 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Escape From Ravenhearst CE می بایست داستانی مرموز را از دید چشمان چارلز بنگرید و آنقدر پیش روید تا بلکه بتوان پایان بر آن متصور بود !

بازی پیش رو نیز همانند سایر تولیدات BigFishGames در سبک هیدن آبجکت ارایه گردیده است و اگر از علاقه مندان به این ژانر هستید پیشنهاد می کنیم حتما تجربه اش نمایید . صحنه هایی جدید ، اشیای مختلف و پازل های متفاوتی انتظار شما را می کشند تا آنها را بیابید .

علی غلامی بازدید : 253 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 Dodge-&-Roll

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 زمستان از راه رسیده است و گلوله برفی کوچک ما برای ماجراجویی در سرزمین برفی اعجاب انگیز از خواب بیدار شده است ! او نه می داند که کیست و نه می داند که کجاست ، اما به سختی تلاش می کند تا بتواند همه چیز را بفهمد . در بازی بسیار زیبا و بامزه Dodge & Roll شما می بایست به گلوله برفی داستان کمک کنید تا در طول ماجراجویی هایی که برای رسیدن به پاسخ پرسش هایش با آنان رو به رو می شود زنده مانده و در رسیدن به هدفش به او کمک کنید . توجه داشته باشید دشمنان بسیاری او را ملاقات خواهند کرد بنابراین پشتیبانی او را فراموش نکنید .

 

علی غلامی بازدید : 175 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 The-Keepers-Lost-Progeny-CE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی The Keepers: Lost Progeny شما نقش کودکی را بازی خواهید نمود که به دنبال پدر و مادر خود می گردد . راهی پر ماجرا که آغاز آن با یافتن تصاویری رمز آلود از گذشته همراه شد . در پشت یکی از این عکس ها نام یک شهر کوچک یادداشت گردیده بود و این دقیقا همان مکانی است که شروع کننده اکتشافات شما خواهد بود . آیا فکر می کنید هنوز پدر و مادر شما زنده باشند ؟ چرا فاصله بین شما و پدر و مادرتان افتاده است ؟ همه ی اینها سوالاتی است که می بایست در این بازی که در سبک هیدن آبجکت ارایه شده است بیابید .

علی غلامی بازدید : 219 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Go! 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go! خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید . از ارتقا دادن سوپر اتومبیل های خود در اولین نمایش سه بعدی از پرندگان خشمگین فراموش نکنید . این بازی در حالت های مختلفی قابلیت انجام دارد که از میان آنها می توان به مسابقه ای ، زمانی و ابر مسابقه اشاره نمود .
چیزهای بیشتر در راهند چرا که تازه مسابقه شروع گردیده است !

 

 

علی غلامی بازدید : 198 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Seasons

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرندگان خشمگین ، با همان گیم پلی دوست داشتنی و اصلی خود پس از گذر از هالووین و سال جدید چینی ها ، اکنون رسیدن فصل جدید در دنیایی نو را جشن می گیرند ! با بیش از ۳۰۰ مرحله و آپدیت های رایگانی که شما را به مراحلی شگفت انگیز خواهد برد ؛ جایی که می بایست خوک های بدجنس را از بین برده و تخم های طلا را بیابید . اگر شما نیز از طرفداران پروپا قرص پرندگان خشمگین هستید چهارمین نسخه Angry Birds Seasons را از دست ندهید .

علی غلامی بازدید : 177 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Parking-Frenzy

اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Parking Frenzy بازی شماره یک سبک پارک کردن خودرو می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ مرحله مختلف بی شک خواهد توانست ساعت ها گیم پلی هیجان انگیز را برایتان به ارمغان آورد . یاد گیری این بازی بسیار ساده می باشد اما برای حرفه ای شدن در آن نیازمند تلاش فراوان است . بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه در کنار استفاده از ۱۰ نوع اتومبیل مختلف در طراحی این بازی بر جذابیت هایش افزوده است . آیا فکر می کنید راننده ماهری بوده و می توانید تحت هر شرایطی خودروی خود را پارک کنید ؟ اگر چنین است بازی پیش رو را از دست ندهید !

 

علی غلامی بازدید : 262 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Fast-Fin 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 دنیای بزرگ زیر آب همیشه حس ماجراجویانه بسیار قوی ای داشته و این خود دلیلی بر ساخت بازی Fast Fin گردیده است . در این بازی جذاب و البته سراسر چالشی شما نقش یک ماهی بامزه را دارید که درست هنگامی که در حال لذت بردن از زندگی در میان مرجان های دریایی که حس شاعرانه ای به او داده بود به ناگاه با یک سونامی ویرانگر رو به رو گردید و اکنون می بایست بکوشد تا بچه هایش که هنوز در تخم های خود بوده اند و به وسیله این پدیده شوم از دور افتاده اند بیابد . در این راه می بایست مراحل مختلف بسیاری را که هر یک خطرهای خاص خود را دارند پشت سر گذاشته تا بتواند به هدف خویش که همان کنار هم قرار دادن خانواده بوده است برسد و البته در این راه شما نیز می بایست به او کمک کنید .

این بازی در دو حالت داستانی و تلاش برای بقا قابل انجام است که می توانید در هر یک تجربه هایی خاص داشته باشید . طراحی بسیار زیبا در کنار بهینه سازی برای نمایش HD می تواند کاربران تمامی دستگاه های اندروید با اندازه های مختلف صفحه نمایش را از خود راضی نماید .

 
علی غلامی بازدید : 275 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دزد تخم مرغ ها Robbed Eggs - دانلود بازی فکری اندروید : یک پازل معروف و رایگان که طرفدار های بسیاری را در سراسر دنیا جذب کرده است در این بازی شما باید با استفاده از توپ های جنگی و قانون های محاسباتی تخم مرغ ها را از دست دزد ها نجات دهید


دزد تخم مرغ ها Robbed Eggs - دانلود بازی فکری اندروید

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 6,114
  • بازدید سال : 33,651
  • بازدید کلی : 1,470,490
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید