loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 341 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (2)
دانلود نرم افزار تانگو Tango 3.15.146182

Tango | نرم افزار رایگان چت با گوشی و تبلت تانگو

شما میتوانید با برنامه تانگو Tango تماس رایگان انجام دهید، تماس تصویر بگیرید و یا پیام کوتاه رایگان بفرستید. این برنامه یکی از بهترین مسنجر های تلفن های هوشمند است. شما میتوانید با Tango تماس های تصویری با کیفیت بالا از طریق اتصالات ۳G, 4G و یا Wi-Fi بگیرید. پس منتظر چی هستید؟ همین حالا به جمع صدها میلیون کاربر Tango در سراسر دنیا ملحق شوید.

علی غلامی بازدید : 446 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تلگرام Telegram 2.7.0

Telegram تلگرام | چت و ارسال تصویر و ویدئو برای دوستانتان

Telegram تلگرام نرم افزار ارسال و دریافت پیام که تمرکز آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه به شدت سریع ، ساده ، ایمن و رایگان است. شما میتوانید Telegram را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر استفاده کنید. شما میتوانید با Telegram تعداد بی نهایت پیام برای دوستانتان بفرستید. علاوه بر پیام میتوانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را بفرستید. گروه های Telegram نیز تا حداکثر ۲۰۰ عضو میتوانند داشته باشند و همینطور میتوانید در این برنامه لیست انتشاری با حداکثر اعضای ۱۰۰ نفر تشکلیل دهید.

علی غلامی بازدید : 251 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود برنامه چت کاکائو تاک KakaoTalk 4.8.1

KakaoTalk | کاکائو تاک مسنجر گوشی های اندروید

KakaoTalk کاکائو تاک یک نرم افزار سریع و کاربردی برای چت است. شما با این برنامه رایگان میتوانید به راحتی پیام، عکس، ویدئو، صدا و یا حتی مکان خود را برای دوستانتان ارسال کنید. با وجود Sticker ها و Emoji هایی که این برنامه دارد میتوانید چت کردن را برای خود بسیار آسان تر کنید.

علی غلامی بازدید : 285 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود برنامه توئیتر ۵٫۵۴٫۰ Twitter

دانلود برنامه توئیتر Twitter | با دیگران در ارتباط باشید

امروزه ارتباطات رو در رو و لفظی جای خود را به ارتباطات مجازی و شبکه های اجتماعی داده اند و با توجه به سیل عظیم برنامه های شبکه اجتماعی، هر شخصی حداقل از یکی از این برنامه ها استفاده می کند.

برنامه Twitter یکی از این برنامه های شبکه اجتماعی است که تقریبا می توان گفت از برنامه هایی که الان در مارکت های اندروید وجود دارند، قدمت بیشتری دارد.

علی غلامی بازدید : 273 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود موزیک پلیر TTPod 7.9.1

TTPod | موزیک پلیر حرفه ای سیستم عامل اندروید

TTPod تی تی پاد یک از موفق ترین موزیک پلیرهای اندروید با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شدن در دنیا است. از قابلیت های این موزیک پلیر میتوان به تم های مختلف آن، پیدا کردن متن آهنگ ها، و Equalizer آن اشاره کرد.

علی غلامی بازدید : 294 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی فلیپاگرام Flipagram 4.3

Flipagram | شبکه اجتماعی فعال و هوشمند فلیپاگرام

با شبکه اجتماعی فلیپاگرام Flipagram زندگی کنید. Flipagram برنامه شماره یک بیش از ۸۰ کشور است. این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. شما با این برنامه میتوانید افکار خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بزارید و یا ویدئو های جالب بسازید و منتشر کنید. شما همچنین میتوانید با عکس ها و آهنگ های مورد علاقه خود ویدئو درست کنید و در جامعه مجازی Flipagram منتشر کنید تا دوستانتان آنها را ببینند. شما همچنین میتوانید در دنیای Flipagram گشت و گذار کنید و با انسان...

علی غلامی بازدید : 203 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 Instagram

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

ویژگی های کلیدی :
- کاملا رایگان
- استفاده از افکت های جادویی برای هر چه زیباتر کردن تصاویر
- امکان اشتراک گذاری سریع به فیس بوک ، توییتر و فلیکر
- پشتیبانی از OpenGL ES 2
- پشتیبانی از دوربین جلو و عقب
- و بسیاری دیگر …

علی غلامی بازدید : 242 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Candy-Camera-for-PhotoShop

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 با نرم افزار Candy Camera for PhotoShop هیچ گاه عکاسی در اندروید به این سادگی و زیبایی نبوده است ! این اپلیکیشن به اعمال افکت های جذاب خود می تواند تصاویر شما را دگرگون سازد . یکی از ویژگی هایی که این نرم افزار را از سایر گونه های دیگر متمایز ساخته است امکان نمایش افکت ها به صورت بی درنگ می باشد . بدین ترتیب هنگامی که دوربین روشن بوده و منظره دلخواه شما را نشان می دهد می توانید زمانی اقدام به عکاسی کنید که افکت مورد نظرتان با سوژه دلخواه بیشترین همخوانی را دارد . آپشن های ویرایش متفاوتی نیز پس از عکاسی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که از میان آنها می توان بهافکت لومو ، تنظیم نور، کنتراست و رزولوشن اشاره نمود .

برای روتوش چهره نیز ابزارهایی در این نرم افزار قرار گرفته اند که از میان آنها می توان به میکاپ و برطرف کردن قرمزی چشم اشاره نمود .

 

 

علی غلامی بازدید : 237 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Maverick-Pro 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 Maverick Pro یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موقعیت یاب اندروید است که با پشتیبانی از نقشه های آفلاین و همچنین در اختیار داشتن امکانات بسیاری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین ها نیز دست پیدا کند . ویژگی پشتیبانی از نقشه های آفلاین این اپلیکیشن به شما کمک می کند اگر علاقه مند به فعالیت هایی نظیر قایقرانی ، کوه نوردی ، صحرا نوردی و رفتن به هر جایی که اینترنت در آن وجود ندارد بتوانید موقعیت دقیق خود را بیابید . افزون بر این با ویژگی ترکینگ این نرم افزار خواهید توانست مسیر هایی را که از آنها عبور می کنید ذخیره نموده تا برای استفاده هایی که می توان در آینده از آنها نمود آرشیو کرده باشید . اگر به ابزاری کامل برای محاسبه مساحت نیز نیازمندید باز هم این برنامه شما را یاری خواهد رسانید .

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 5,968
  • بازدید سال : 33,505
  • بازدید کلی : 1,470,344
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید