loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 203 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 Instagram

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

ویژگی های کلیدی :
- کاملا رایگان
- استفاده از افکت های جادویی برای هر چه زیباتر کردن تصاویر
- امکان اشتراک گذاری سریع به فیس بوک ، توییتر و فلیکر
- پشتیبانی از OpenGL ES 2
- پشتیبانی از دوربین جلو و عقب
- و بسیاری دیگر …

علی غلامی بازدید : 242 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Candy-Camera-for-PhotoShop

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 با نرم افزار Candy Camera for PhotoShop هیچ گاه عکاسی در اندروید به این سادگی و زیبایی نبوده است ! این اپلیکیشن به اعمال افکت های جذاب خود می تواند تصاویر شما را دگرگون سازد . یکی از ویژگی هایی که این نرم افزار را از سایر گونه های دیگر متمایز ساخته است امکان نمایش افکت ها به صورت بی درنگ می باشد . بدین ترتیب هنگامی که دوربین روشن بوده و منظره دلخواه شما را نشان می دهد می توانید زمانی اقدام به عکاسی کنید که افکت مورد نظرتان با سوژه دلخواه بیشترین همخوانی را دارد . آپشن های ویرایش متفاوتی نیز پس از عکاسی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که از میان آنها می توان بهافکت لومو ، تنظیم نور، کنتراست و رزولوشن اشاره نمود .

برای روتوش چهره نیز ابزارهایی در این نرم افزار قرار گرفته اند که از میان آنها می توان به میکاپ و برطرف کردن قرمزی چشم اشاره نمود .

 

 

علی غلامی بازدید : 170 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

PhotoSuite-3-Photo-Editor 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PhotoSuite یک استودیو کامل برای تصاویر است که قابلیت های فراوانی را برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد . از ابزارهای ضروری فتوشاپ نظیر افکت های مختلف و آمیختن تصاویر گرفته تا ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس نظیر کار با لایه ها و ماسک ها همگی در این برنامه گنجانده شده اند . شما می توانید با بهره گیری از سومین نسخه این نرم افزار که به تازگی ارایه شده است تصاویری زیبا و اعجاب انگیز ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی ها :
- قابلیت بهبودی بخشیدن تون تصاویر و نیز تغییر دادن رنگ آنها
- امکان بریدن قسمت های دلخواه از هر عکس
- قابلیت طراحی آزادانه بر روی عکس ها
- توانایی بهره گیری از افکت های مختلف بر روی تصاویر
- اشتراک گذاری ساده و بی دردسر تصاویر پس از اتمام فرایند ویرایش آنها
- و ….

 

علی غلامی بازدید : 157 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی 

نسخه بدون تبلیغات 

اگر شما هم به دنبال نرم افزاری کامل و قدرتمند برای ویرایش تصاویر مورد نظر خود از تغییر گوشی آندرویدی تان هستید  پیشنهاد می کنیم از نرم افزار  قدرتمند  PicsArt – Photo Studio که ابزارهای  مناسبی را برای ویرایش و کار بر روی تصاویر در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید . 

 

PicsArt - Photo Studio 3.5.1

علی غلامی بازدید : 212 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey ویرایش تصاویر با PhotoFunia v3.5.5

PhotoFunia یک ویرایشگر فوری عکس است، که به شما این امکان را می دهد تا از فریم ها و قاب ها و تصاویر موجود در آن یکی را انتخاب کرده و عکس خود و یا دوستانتان را در آن جایگزین کنید. تنها کافی است شما تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و عکس خود را در برنامه لود کنید، نرم افزار بعد از چند ثانیه عکس مونتاژ شده را به شما تحویل خواهد داد. با استفاده از این برنامه می توانید عکس خود را روی نرده ها، دیوارها یا بنر های تبلیغاتی قرار دهید یا می توانید بدون داشتن هیچ گونه دانش گرافیکی عکس های هنر بسازید یا آن ها را تبدیل به مهر کنید. این برنامه دارای بیش از ۳۰۰ صحنه آماده می باشد که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

 

.

علی غلامی بازدید : 164 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

photoshop01


نرم افزار Adobe Photoshop Touch یکی از محبوب ترین و معروف ترین برنامه های ویرایش عکس می باشد که دارای قابلیت هایی متعدد و گوناگونی چون افکت گذاری زیبا روی تصاویر، به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، برش و لایه گذاری تصاویر، جستجو عکس در جستجوگر تصویر گوگل، بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر، تغییر سایز تصاویر و … می باشد. از ویژگی های کلیدی و اصلی این نرم افزار می توان به ابزارهای حرفه ای و پیشرفته جهت ویرایش تصاویر اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت نصب و اجرا در تمامی تبلت های اندرویدی را دارد.

برخی از ویژگی ها:
- استفاده از ویژگی های محبوب فتوشاپ، مانند لایه ها، انتخاب ابزارها ، تنظیمات، فیلترها و….
- ایجاد متن های گرافیکی جذاب بر روی تصاویر
- امکان استفاده از دوربین گوشی برای ایجاد سطح روی یک لایه
- ترکیب سریع تصاویر با هم
- همگام سازی آسان پروژه ها بین دیوایس ها
- عضویت در کلود و ۲ گیگابایت فضای رایگان
- ساپورت تصاویر تا حداکثر رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی

علی غلامی بازدید : 204 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

PicShop01


PicShop نرم افزاری کاربردی و فوق العاده برای ویرایش عکس ها در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد. با استفاده از تنظیمات گسترده ای که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید عملیات زیادی را روی عکس های خود پیاده کنید. امکاناتی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد عبارتند از بسته کامل ویرایش عکس، امکان بریدن و چرخاندن عکس، امکان تنظیم رنگ، کنتراست و روشنایی، امکان اعمال فیلتر ها و افکت ها، اضافه کردن قاب ها، استفاده از لایه ها، استفاده از قلموهای مختلف، اضافه کردن کادرهای محاوره ای و بسیاری امکانات دیگر که نرم افزار را دسته نرم افزارهای محبوب شما جای خواهد داد.

علی غلامی بازدید : 201 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

photo-studio01


Photo Studio PRO نام برنامه ای  برای ویرایش عکس ها در دو سطح مقدماتی و حرفه ای است. در ویرایش یک عکس گزینه های زیادی از جمله تنظیم روشنایی، شفافیت، تنظیم میزان قرمزی چشم ها، تغییر اندازه، چرخش عکس، کنتراست، تنظیم رنگ RGB و ۱۱۵ افکت تصویری از قبیل نگاتیو، سیاه و سفید، قدیمی و … و امکاناتی دیگر جهت سفارشی سازی عکس ها مطابق با میل شما وجود دارد. همینطور امکان انتخاب آیتم های مختلفی از قبیل: سایه، پارچه، زنگ، قاب، خراش، نور، آتش، آب، قلب، قلم مو و ۶۰ قالب متنوع بر روی عکس ها وجود دارد.

برخی از ویژگی ها:
- قابلیت گرفتن عکس و قرار دادن افکت های آماده روی عکس
- قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر نهایی در شبکه های اجتمایی
- قابلیت استفاده به عنوان تصویر پس زمینه

 

.

علی غلامی بازدید : 131 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

Photo_Album_Pro01


Photo Album یکی از بهترین برنامه های اندروید برای ساخت آلبوم های خارق العاده می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت حرفه ای برای عکس های خود آلبوم عکس طراحی کنید.در این برنامه هیچ گونه محدودیتی برای ستخت فریم ها وجود ندارد و از هر چندتا عکسی که خواستید می توانید استفاده کنید. اگر از اندازه عکس ها راضی نیستید می توانید از ادیتور همین برنامه استفاده کنید و اندازه آن ها را تغییر دهید. نوشته و توضیحات مختلف به صورت متحرک و با هر فونتی می توانید به کار ببرید. برای بهتر و زیبا کردن آلبوم خود می توانید از پس زمینه و آهنگ نیز استفاده کنید. و در آخر حتی می توانید آلبوم خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 6,022
  • بازدید سال : 33,559
  • بازدید کلی : 1,470,398
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید