loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 351 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی جنگ بزرگ ۱٫۶۵ Warfare Nations

دانلود بازی Warfare Nations | بازی جنگی آنلاین

Warfare Nations یک بازی جنگی با پلن های استراتژیکی است که با مخلوط شدن با گرافیک و انیمیشن های فوق العاده، شما را وارد دنیایی از جنگ های واقعی می کند. ارتش خود را آموزش دهید و با هزاران گیمر به صورت آنلاین مبارزه کنید.

جنگ بزرگی اروپا را فرا گرفته و شما به عنوان یک فرمانده، تنها کسی هستید که بین شکوه پیروزی و مرگ مطلق ایستاده اید. ارتش شما حالا بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به رهبری شما دارد تا بتواند در خونین ترین اختلاف تاریخ بشر زنده...

علی غلامی بازدید : 337 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

 \"Toy-Defense-3-Fantasy\"

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Toy Defense 3: Fantasy یک بازی دفاعی است که شما را به دنیایی جادویی خواهد برد ؛ جایی که کمانداران و رزمندگان بی باک به نبرد با دشمنان فریبکار پرداخته و سعی در نابودی آنها دارند .
بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا اکنون در حال انجام این بازی جذاب هستند و شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که سومین نسخه ارایه شده از این گیم جذاب را تجربه می کنند . داستان بازی مربوط به قرن ۱۰ میلادی است و شما می بایست همانند ریچارد شیردل به فرماندهی قلمرو تحت کنترل خود پرداخته و با ساختن نیروهایی قدرتمند و البته بهره گیری از جادوهای متفاوت از قلعه خود در برابر هیولاها و مهاجمین مختلف محافظت نمایید .

علی غلامی بازدید : 219 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Zombie_Road_Trip\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Zombie Road Trip شما بایستی سوار بر ماشی جادویی خود شده و از دست زامبی ها فرار کنید . زامبی ها در این جاده کمین کرده اند و قصد دارند شما را به دام بیاندازند . اما شما باید هرچه سریع تر از این جاده مرگبار فرار کنید . توجه داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده خواهد شد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا داده و آن ها را تقویت کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده جذاب می باشد .

ویژگی های اصلی:

علی غلامی بازدید : 275 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Lightbringers-Saviors-of-Raia

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

رگه هایی از سرنوشت در دستان شماست ! کاوش در سرزمینی که رفت و آمد های مرموزی در آن دیده میشود ، ارواح زنده تبدیل به هیولاهایی شده اند که بدون شک قصد آشوب به پا کردن را دارند. تنها ناجی این سرزمین Lightbringers است . او مسلح شده است به سلاح های مرگبار با قدرت های متفاوت تا ناجی سرزمین باشد .

در این بازی شما نقش ناجی را داشته و تلاش خواهید کرد تا عدالت را بر پا کنید . بازی Lightbringers: Saviors of Raia از یک پلت فرم صحرایی برخوردار بوده و این امکان را فراهم می آورد تا همزمان با صدها نفر بحنگید ، نبردهایی افسانه ایی !

علی غلامی بازدید : 330 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

CONTRACT KILLER 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

CONTRACT KILLER 2 یکی دیگر از سری بازی های اکشن و HD برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در نقش یک تک تیرانداز ماهر هستید و باید سعی کرده تا تمامی دشمنان را نابود سازید. برای زنده ماندن، باید بکشید و دشمنان را نابود کنید. شما در نقش جک گریفتین هستید. تجربه خوبی را با جک در حملات ناگهانی و تیراندازی داشته باشید.  شما می توانید برای فاش نشدن هویتتان، از صدا خفه کن نیز استفاده کنید

ویژگی های اصلی:

اسلحه ویرانگر

نابودی تمامی دشمنان

گرافیکی بسیار عالی

استفاده از سلاح های برنامه ریزی شده

استفاده از صدا خفه کن

قابلیت ارتقاء سلاح ها

علی غلامی بازدید : 2636 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 Gangstar-Vegas

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

علی غلامی بازدید : 207 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Temple-Zombie-Runner-3D-Game 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 فرار یکی از بهترین گزینه ها برای یک بازی اکشن می باشد و در بازی Temple Zombie Runner : 3D Game نیز به شدت از این عنصر استفاده گردیده است !
در زمانی که همه ی بازی های این ژانر به نوعی دچار یکنواختی شده اند ، یک راه متفاوت می تواند بسیار جذاب باشد و در بازی سه بعدی پیش رو بی شک شما نیز این تفاوت را احساس خواهید نمود . به شهر زامبی ها ، جایی که همه چیز از آنجا شروع شد خوش آمدید .

هنگامی که شهر شما توسط مردگان متحرک تصرف شده است ، تنها کاری که می توانید انجام دهید از بین بردن موج بزرگی از زامبی ها می باشد . آنها به دنبال شما می آیند و از آنجا که تعدادشان زیاد است نمی توانید ایستاده و مقابله نمایید بنابراین تنها راهی که بتوان هم زنده ماند و هم آنها را کشت ، کشتن در حال فرار است !
با بهره گیری از افزایش دهنده های قدرتی که در طول بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت مادامی که در حال فرار هستید هر تعداد از زامبی ها را که می توانید از بین برده و شهر خود را آزاد کنید . شهر ، جنگل ، ریل های قطار و مترو را فراموش کنید چرا که در سرزمین زامبی ها تنها راهی که پیش رویتان قرار دارد فرار است .

علی غلامی بازدید : 234 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Chaos-Ring-II

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما حاضرید فردی را که به او عشق می ورزید برای نجات جهان قربانی کنید ؟

جدیدترین نسخه بازی تحسین شده سبک RPG در سطح جهانی با نام Chaos Rings ارایه گردیده و اکنون می توانید آن را از اندروید ها دانلود نمایید . زمان ایستاده است ؛ تخریب گران زمین را به ورطه نابودی رسانیده اند . در این زمان متروک ، داروین تنها یک انتخاب پیش روی خود دارد ؛ او باید با قربانی کردن چندین نفر و ارایه روح خود دنیا را نجات دهد . پنج دختر برای قربانی شدن انتخاب گردیده اند و یکی از آنها ، مری ، دختری است که دوست دوران کودکی او بوده و اکنون انتخاب شده است . سرنوشت او چه خواهد شد ؟ همه چیز در دستان شما پنهان گردیده است .

علی غلامی بازدید : 158 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

First-Special-Forces-Mission

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جمهوری کره دارای یک بمب اتمی است ، یک گونه کاملا مخفی از بمب های نوترونی که بر روی موشک M20 سوار شده است . یک گروه از تروریست ها که به دست سیاه معروفند تلاش می کنند با به سرقت بردن این بمب و انتقال آن به کشوری خارجی ، تهدیدی باشند بر امنیت جهانی . اکنون وظیفه شما در بازی First Special Forces Mission که در سبک اول شخص طراحی شده است این می باشد که از تمامی توان و اختیارات خود برای جلوگیری از رسیدن تروریست ها به اهداف شومشان استفاده نمایید .

ویژگی ها :
- حرکت ساده با بهره گیری از یک گیم پلی شگفت انگیز
- بهره گیری از افکت های واقع گرایانه
- استوری لاین قوی
- قابلیت انتخاب چندین حالت سختی مختلف
- و …

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 5,975
  • بازدید سال : 33,512
  • بازدید کلی : 1,470,351
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید