loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 246 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی انگری بردز فرندز Angry Birds Friends 1.8.1

Angry Birds Friends | بازی پرندگان خشمگین فرندز برای گوشی های اندروید ی

در رقابت های هفتگی انگری بردز شرکت کنید و دوستانتان را به چالش بگیرید تا بفهمید کدام یک بازیکن حرفه ای تری است. مراحل جدید را هر هفته تجربه کنید و اگر همه این ها برای شما کافی نیست، میتوانید به میلیون ها نفری که در لیگ جهانی شرکت میکنند، ملحق شوید.
این بازی تورنومنت های مختلفی از ابتدا تا انتهای سال دارد که هر کدام به نوع خود جذاب است. این تورنومنت ها همچنین شامل اتفاقات ویژه نظیر کریسمس و هالوین نیز میباشند.
شما همچنین میتوانید در بخش لیگ جهانی میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا را به چالش بکشید.

علی غلامی بازدید : 250 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Burning-Wheels-2---3D-Racing 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا برای انجام بک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی جدید آماده اید ؟
اگر نخستین نسخه از بازی Burning Wheels را انجام داده باشید و یا حتی اسم آن را هم نشنیده باشید ، باز هم عاشق این یکی خواهید شد !
لاستیک های خود را برای سوختن هنگام مسابقه آماده سازید !

Burning Wheels 2 با بهره گیری از جدید ترین خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت و به لطف طراحی سه بعدی بسیار زیبایش هم اکنون انتظار شما را می کشد . شما نیز با تلاش خواهید توانست هر ۱۶ سوپر خودرو ی موجود در این بازی را از آن خود کنید .

 گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و شما می توانید از سه روش خودروی خود را کنترل کنید :

۱ – با استفاده دکه های کنترلی

۲ – با بهره گیری از شتابسنج دستگاه

۳ – به وسیله فرمان

پشتیبانی از رزولوشن های بالا در کنار بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه در طراحی بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی می باشد .

علی غلامی بازدید : 181 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

محصولی از Gameloft 

اگر در این روزهای داغ تابستانی و طبیعتا اوقات فراغت بسیار بیشتر به دنبال یک بازی آندرویدی که بتواند ساعت ها شما را سرگرم کند می گردید پیشنهاد می کنیم بازی مهیج و با گرافیک بسیار دلنشین Despicable Me را دانلود نمایید . البته این بازی برای اجرا علاوه بر فایل Apk نیازمند به دیتای جداگانه نیز می باشد و به عنوان بازی HD باید به آن نگاه کرد . در این بازی باید با حرکت درمیان موانع با یک شخصیت بامزه امتیاز کسب نمایید .

Despicable Me 1.1.0

علی غلامی بازدید : 248 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey شهر کاغذی در Paper Race v1.0


در بازی Paper Race شهر کاغذی در حال سوختن است. خیابان ها، خالی و مانند شهر مرده ها است. در این شهر کاغذی در حال نابودی، همچنان مسابقه ها پا بر جاست. البته رقابت شما با زمان است و در واقع شما باید با هدایت هر چه سریعتر وسیله کاغذی خود، با زمان مبارزه کنید. هر چقدر زمان کمتری را تلف کنید تا به پایان برسید، امتیاز شما بیشتر خواهد بود. داشتن سه سطح دشواری مختلف و گرافیک مطلوب به همراه گیم پلی روان شما را مجذوب خواهد کرد. همچنین قابل ذکر است که این بازی در این نسخه، برای گوشی های ضعیف تر نیز بهینه سازی شده است.

 

 

علی غلامی بازدید : 166 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey محافظان آسمان با Sky Gamblers: Rise of Glory v1.5.5


در Sky Gamblers: Rise of Glory شما خلبان هواپیما های جنگی در جنگ جهانی اول هستید. در این بازی باید با استفاده از هواپیمای جنگی خود دشمنان را در زمین و هوا نابود کنید. یگان های ارتش در یکی از مناطق جنگی، شدیداً به پشتیبانی هوایی نیاز دارند و شما باید به سرعت به سوی منطقه بشتابید. این بازی دو حالت دارد. حالت اول که روند داستانی بازی است، اما حالت دوم آنلاین است که می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. بخش آنلاین این بازی بسیار کامل است و می توانید به چند روش مختلف با دوستان خود به رقابت بپردازید.

 

 

علی غلامی بازدید : 145 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

temple_run_OZ_1


Temple Run: Oz، ورژن جدیدتر تمپل ران است که به تازگی منتشر شده است. در این نسخه نیز مانند نسخه قبلی، بازیکن بی وقفه در حال دویدن است و شما باید با هدایت او بتوانید با به دست آوردن سکه ها و جایزه های بیشتر، امتیاز بیشتری کسب کنید. اضافه شدن مراحل جدید و محیط های جذاب تر، از ویژگی های این بازی است. همچنین امکاناتی همچون سوار شدن بر بالن و سُر خوردن از روی طناب به جذابیت بازی افزوده است. شما نیز میتوانید با دقت و تمرکز مراحل بازی را گذرانده و High Score ( بالاترین امتیاز کسب شده ) خود را ثبت کنید.

علی غلامی بازدید : 263 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Slingshot_Racing_v1.3_1


Slingshot Racing، نام یکی از بازی هایی است که به صورت انحصاری برای گوشی های لمسی منتشر شده است. خودروی مسابقه ای خود را انتخاب کنید و وارد پیست رالی شوید. نیازی نیست صفحه گوشی خود را فشار دهید. وظیفه شما هدایت ماشین و عبور آن از پیچ و خم ها است. مراقب باشید، شاید قسمتی از زمین مسابقه برفی یا حتی پوشیده از یخ باشد. بنابراین کنترل ماشین در این موقعیت به مراتب سخت تر خواهد شد. یکی از ویژگی ها برتر این بازی، قابلیت بازی آنلاین و بلوتوث است که میتوانید همراه با دوستان خود به رقابت بپردازید.

علی غلامی بازدید : 197 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Power_Smash_Challenge_v4.0_1


SEGA شما را با چالشی جدید رو به رو می کند. در بازی Power Smash Challenge پنجاه بازیکن ازبهترین بازیکن های سراسردنیا به همراه ۱۸ ورزشگاه معروف وجود دارند. شما باید رقابت کنید و به قهرمانی های متعددی برسید. این بازی زیبا با رابط کاربری عالی و گرافیک فوق العاده ساعتها شما را به خود مشغول خواهد کرد. البته حالت های خاص نیز در بازی وجود دارد. برای مثال می توانید در زمین هایی با خاک رس، چمن، زمین های سخت و سنگی نیز به رقابت و مسابقه بپردازید.

علی غلامی بازدید : 131 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

Bobbing_v1.11 1


Bobbing یک بازی منحصربفرد و اعتیاد آور است. کنترل و قوانین بازی بسیار ساده است ولی به پایان رساندن ۸۶ مرحله این آن کار ساده ای نخواهد بود. نیروی جاذبه را برعکس کنید و رنگ ها را انتخاب کنید تا هر مرحله به پایان برسد. همچنین برای کسب بالاترین رکورد نباید اجازه دهید که شعله های آتش به شما برسند. این بازی دارای کیفیت HD بوده و سبک جدیدی از یک بازی رقابتی و پر هیجان را برای شما به ارمغان آورده است.

 

.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 784
  • بازدید ماه : 6,099
  • بازدید سال : 33,636
  • بازدید کلی : 1,470,475
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید