loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 396 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی ۲٫۴٫۱ My Talking Tom

دانلود بازی My Talking Tom | از گربه به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری کنید

My Talking Tom مای تاکینگ تام بهترین بازی در ۱۳۵ کشور شناخته شده است و تقریبا می توان گفت جزئی از زندگی افراد قرار گرفته است.

از بچه گربه نگهداری کنید و به او کمک کنید تا بزرگ شود و به یک گربه ی بالغ تبدیل شود. از این حیوان مجازی به خوبی مراقبت کنید، برای او اسم انتخاب کنید، به او غذا بدهید، بازی کنید و او را در برنامه روزانه ی خود جای دهید.

علی غلامی بازدید : 358 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

ChuggingtoTrain Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Chuggington یک بازی سرگرم کننده و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد. همان طور که از نام این بازی پیداست، این بازی برای کودکان تولید شده است. راه آهن در انتظار بچه هاست! این بازی شامل ماجراهای راه آهن، صحنه های هیجان انگیز و مجموعه فعالیت های قطار می باشد. بدون شک این بازی می تواند برای بچه های سرگرم کننده باشد. شما باید در این بازی دستاورد های زیادی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱ میلیون دانلود تا به اکنون

به رسمیت شناختن دستاورد ها

امکانات مخصوص از قبیل پرواز و داشتن حالات شبانه

جمع آوری قطعات برای ساخت قطار

علی غلامی بازدید : 275 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

LINE-WIND-runner 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر برای گام گذاشتن در یک فرار ماجراجویانه آماده اید بازی LINE WIND runner را از دست ندهید . در این بازی که توسط کمپانی نرم افزار معروف LINE ساخته شده است می بایست تمامی گنجینه هایی که در طول مسیرتان وجود دارد جمع آوری نمایید .

تمام چیزی که نیاز دارید این است که تنها با یک انگشت تان صفحه نمایش را لمس کنید ! نیازی به فکر کردن به چیز های دگیر نیست ، اما از لذت هیجان سرعت زیاد غافل نشوید ! در این ماجراجویی شما تنها نیستید و حیوانات بامزه فراوانی نیز شما را همراهی خواهند نمود . با ادامه دادن به مسیر حرکت خود و کسب امتیازهای بالا می توانید نسبت به آپگرید کردن کاراکتر بازی اقدام نمایید .

علی غلامی بازدید : 181 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

محصولی از Gameloft 

اگر در این روزهای داغ تابستانی و طبیعتا اوقات فراغت بسیار بیشتر به دنبال یک بازی آندرویدی که بتواند ساعت ها شما را سرگرم کند می گردید پیشنهاد می کنیم بازی مهیج و با گرافیک بسیار دلنشین Despicable Me را دانلود نمایید . البته این بازی برای اجرا علاوه بر فایل Apk نیازمند به دیتای جداگانه نیز می باشد و به عنوان بازی HD باید به آن نگاه کرد . در این بازی باید با حرکت درمیان موانع با یک شخصیت بامزه امتیاز کسب نمایید .

Despicable Me 1.1.0

علی غلامی بازدید : 153 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی هیولا تک چشم Eye Love Monster HD v.1.0.44 در این بازی هیولا یک چشم دیگر خود را از دست داده است و شما باید به او کمک کنید تا پازل ها را حل کند تا بتواند به چشم خود برسد این بازی دارای مراحل مختلفی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

هیولای تک چشم Eye Love Monster HD اندروید
علی غلامی بازدید : 249 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جذاب و اعتیاد آور شیر شیشه ای Tap The Glass 1.0.3 که برای همه سنین بسیار سر گرم کننده است شما در این بازی باید یک آکواریم بسازید و برا آن همه چی تدارک ببینید و به آن رسیدگی کنید و از واکنش ماهی های که دارید تجربه پیدا خواهید کرد که هر ماهی به چه چیزی احتیاج دارد و از نگهداری ماهی ها درآمد کسب خواهید کرد از ویژگی های بازی شیر شیشه ای به گرافیک زیبا وصدای آرامش بخش آن می توان اشاره کرد برای دیدن عکس ها و دانلود این بازی اندروید به ادامه مطلب بروید.

دانلود بازی اندروید شیر شیشه ای Tap The Glass نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 210 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید شمشیر گربه وحشی WildCats:Blade 1.03 در این بازی اندروید 12 گربه شبانه با یک استراتژی خاص به جنگ می روند و با استفاده از قدرت شمشیر خود به دنبال  بزرگتر کردن قلمرو خود هستند و بزرگترین گربه شهر که یکی از این 12 گربه است نقش قهرمان این بازی اندروید را دارد برای دیدن عکس های محیط بازی و دانلود آن به ادمه مطلب بروید.

دانلود بازی اندروید شمشیر گربه WildCats Blade
علی غلامی بازدید : 259 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
مکالمه با بن Talking Ben the Dog - دانلود بازی اندروید : با بن صحبت کنید و به عنوان مربی آن مکالمه را به او آموزش دهید بازی یک مینی گیم سرگرم کننده است که طرفدار های زیبای را درسراسر دنیا دار و سری جدید آن هم به تازگی عرضه شده تا شما آندروید داران از آن لذت ببرید.


مکالمه با بن Talking Ben the Dog - دانلود بازی اندروید

علی غلامی بازدید : 246 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی حل معما Bigfoot: Hidden Giant 1.0 این بازی از پرطرفدارترین بازی های آندروید می باشد که شما در این بازی باید با استفاده از سرنخ هایی که دارید معما ها را حل کرده واشیاء هایی که در این بازی مخفی شده است را پیدا کنید تا به هدف خود که پیدا کردن هیولای پا گنده می باشد برسید و مراحل های بازی را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارانید شما می توانید این بازی بیار جالب و هیجان انگیز را بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی اندروید حل معما Bigfoot: Hidden Giant + Deta

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 6,058
  • بازدید سال : 33,595
  • بازدید کلی : 1,470,434
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید