loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 237 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Maverick-Pro 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 Maverick Pro یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موقعیت یاب اندروید است که با پشتیبانی از نقشه های آفلاین و همچنین در اختیار داشتن امکانات بسیاری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین ها نیز دست پیدا کند . ویژگی پشتیبانی از نقشه های آفلاین این اپلیکیشن به شما کمک می کند اگر علاقه مند به فعالیت هایی نظیر قایقرانی ، کوه نوردی ، صحرا نوردی و رفتن به هر جایی که اینترنت در آن وجود ندارد بتوانید موقعیت دقیق خود را بیابید . افزون بر این با ویژگی ترکینگ این نرم افزار خواهید توانست مسیر هایی را که از آنها عبور می کنید ذخیره نموده تا برای استفاده هایی که می توان در آینده از آنها نمود آرشیو کرده باشید . اگر به ابزاری کامل برای محاسبه مساحت نیز نیازمندید باز هم این برنامه شما را یاری خواهد رسانید .

علی غلامی بازدید : 198 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت یک موبایل دانلود نمایید.


جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

علی غلامی بازدید : 249 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

Google_Maps_v6.14.2


در برنامه Google Maps، شهرهای بزرگ دنیا با جزئیات و نمایش سه بعدی ساختمان ها در نرم افزار نمایش داده می شوند و قابلیت موقعیت یابی و مسیریابی در نقاط مختلف نقشه را دارند. ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه ارائه شده است : بهبود نقشه های سه بعدی ۳D، بهبود تصاویر داخلی ساختمان ها و سالن ها مانند هتل ها و فرودگاه ها، نمایش اطلاعات رانندگی، دوچرخه سواری و پیاده روی، نمایش اطلاعات ترافیکی، قابلیت جستجوی مراکز تفریحی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، خدماتی، بیمارستان ها، رستوران ها، فرودگاه ها و پایانه های مسافر بری، هتل ها، مراکز خرید و در این ورژن یک هدایت گر صوتی نیز در اختیار شما قرار گرفته است.

علی غلامی بازدید : 215 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Location Spoofer Pro


Location Spoofer Pro برنامه ای جالب است که با آن خواهید توانست مکانی که الان در آن هستید را جعل کرده و یک مکان دیگر را در GPS برای خود انتخاب کنید. می توانید جعل مسیر در جی پی اس را با انتخاب مکان مورد نظر در تنظیمات و یا با بارگذاری فایل KML از کارت حافظه انجام دهید. همچنین قادر خواهید بود دقت و بیشینه فاصله مجاز از مکان جعلی را به راحتی تنظیم کنید. امکان جستجو در نمایشگر نقشه، امکان ذخیره کردن مکان های محبوبتان و وجود تاریخچه مکان ها، از دیگر خدمات و ویژگی های برنامه است.

علی غلامی بازدید : 199 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13408487861 نسخه جدید نرم افزار گوگل مپ Google Maps v6.10.0

 


 Google maps نرم افزار محبوب و معروف برای مکان‌یابی با استفاده از اینترنت و جی پی اس می باشد .. این نرم‌افزار توسط گوگل به خوبی پشتیبانی می شود و آپدیت‌ها و امکانات جدید متعددی به آن افزوده می‌شود. اخیرا سیستم هدایت مسیر با منوی اختصاصی (بتا) به این نرم‌افزار اضافه شده است.

امکانات:

- نمایش نقشه ها بصورت دو بعدی و سه بعدی
- مکان یابی با استفاده از GPS و اینترنت
- جهت یابی و ترسیم مسیر پیشنهادی برای رسیدن به مقصد
- لایه های مختلف با امکان نمایش یا عدم نمایش
- راهنمای صوتی

 

در این نسخه  قابلیت ذخیره سازی نقشه ها برای مشاهده آن به صورت افلاین (بدون اینترنت ) افزوده شده است.

علی غلامی بازدید : 273 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13452560601 نرم افزار مسیر یابی فوقالعاد Maps With Me Pro v2.1.2 + نقشه های افلاین شهرهای ایران

نرم افزار Maps With Me  یک نرم افزار مسیر یاب فوقالعاده است که استفاده از آن بسیار آسان و لذت بخش است و رابط کاربری بسیار سریع دارد  . این نرم افزار GPS تمام شهرها و کشور های دنیا را پشتیبانی می کند ، نرم افزار مکان سنج و مسیریاب Maps With Me قابلیت نمایش نزدیک ترین رستوران ها ، پمب بنزین ، مراکز فروش و.. را دارا می باشد ، قابلیت جالب توجه این نرم افزار این که  تمام شهرهای بزرگ ایران را به خوبی پشتیبانی می کند .یکی از  قابلیت خوب و مثبت این نرم افزار نیاز نداشتن به اینترنت برای تعیین موقعیت شما در نقشه است ، تمام نقشه به صورت افلاین قابل مشاهده هستند . لازم به ذکر است که نقشه ایران را با تمام جزئیات و شهرهای آن به خصوص شهر های بزرگی چون تهران ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، کرج ، دزفول و… با جزئیات تمام بدون نیاز اتصال به اینترنت مشاهده کنید و مکان شما را بر روی نقشه با استفاده مسیر یاب ماهواره ای GPS مشخص می نماید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده این نرم افزار نقشه شهرهای ایران را به زبان فارسی نمایش می دهد.

جهت راحتی کار شما کاربران عزیز تمام نقشه های شهر های ایران را از خود نرم افزار با Wifi دانلود کردیم برای شما روی سرور سایت آپلود نمودیم کسانی که گوشی ــشان به اینترنت دسترسی ندارد می توانند به راحتی از سایت پارس اندروید نقشه ها این نرم افزار در ادامه مطلب  دانلود کرده و به مسیر مورد نظر در حافظه گوشی انتقال دهند.

علی غلامی بازدید : 200 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13442297131 نرم افزار جدید مکان سنجی و مسیر یابی Outdoor Map Navigator v1.0

 

 

نرم افزار Outdoor Map Navigator  OMN  یک استاندارد جدید برای برنامه های کاربردی مسیر یابی با نقشه در فضای باز بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی ارائه می دهد. این نرم افزار ویژه ی کسانی طراحی شده است که در بیشتر وقت خود را بیرون از خانه می گذراند مثل کوه نورد ها و هنگام پیاده روی و …

بعد از دانلود نقشه های این نرم افزار دیگر نیازی نیست به اینترنت متصل باشید و نقشه به صورت آفلاین نمایش داده می شود.

علی غلامی بازدید : 262 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

13425558361 نرم افزار اطلاعاتی گردشگری تورهای لحظه آخری


با نرم افزار LastSecond در هر کجا و در هر سفر راهنمای گردشگری شهرهای دنیا و ایران و سفرنامه های مفید همراه شماست.با این برنامه همیشه و همه جا اطلاعات آخرین تورهای لحظه آخری در دستان شماست و می توانید از وضعیت آب و هوایی شهرهای دنیا با خبر شوید.

علی غلامی بازدید : 159 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

unnamed ورژن جدید Google Earth 7.0.0.7386

شرکت گوگل نسخه جدید نرم افزار Google Earth را برای اندروید ارائه داد. با استفاده از نرم افزار Google Earth میتواند در کل جهان گشت و گذار کنید. این کار فقط با حرک انگشتان شما امکان پذیر است. میتوانید تمام نقاط زمین را مشاهده کنید و در خیابان های هر شهری که میخواهید قدم بگذارید. به راحتی میتوانید با تکان دادن انگشت خود به اطراف حرکت کنید و با نزدیک کردن و دور کردن دو انگشت خود از یکدیگر زوم کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 6,016
  • بازدید سال : 33,553
  • بازدید کلی : 1,470,392
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید