loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 225 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن WarCom: Genesis v.1.1.3 در این بازی هیجان انگیز شما با گروهی تیمی را تشکیل می دهید و ماموریت هایی به شما واگذار شده که باید برای نابودی دشمنانتان آنها را انجام دهید این بازی از مراحل های مختلفی برخوردار می باشد که می توانید ساعت ها سرگرم کنید این بازی قابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد.
بازی WarCom: Genesis یک بازی اندروید گرافیک بالا به همراه دیتا در سبک اکشن می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل می توانید دانلود نماید.


بازی اکشن WarCom: Genesis ویژه اندروید
علی غلامی بازدید : 229 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن WarCom: Genesis v.1.1.3 در این بازی هیجان انگیز شما با گروهی تیمی را تشکیل می دهید و ماموریت هایی به شما واگذار شده که باید برای نابودی دشمنانتان آنها را انجام دهید این بازی از مراحل های مختلفی برخوردار می باشد که می توانید ساعت ها سرگرم کنید این بازی قابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد.
بازی WarCom: Genesis یک بازی اندروید گرافیک بالا به همراه دیتا در سبک اکشن می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل می توانید دانلود نماید.


بازی اکشن WarCom: Genesis ویژه اندروید
علی غلامی بازدید : 256 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
بازی اکشن اندروید world of aircraft 2.1 هواپیما جهانی که در جنگ جهانی دوم بر آسمان اکثر کشور های جهان به پرواز در می آمد در این بازی شما به ماموریت می روید و با هواپیمای دیگر جنگ می کنید از بین کوهها و دشت ها عبور می کنید و با نشانه روی درست اهداف مقرر شده را منهدم کنید و به باند فرود بر می گردید .

دانلود بازی world of aircraft هواپیما جهان نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 219 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
جهان هواپیما های جنگی World Of Aircraft - دانلود اندروید : سوار هواپیمای جنگی خود شوید برای ماموریت های ویژه آماده شوید و به پیروزی کشور خود در جنگ کمک کنید بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیک پیکسلی ویژه اندروید داران برای سرگرمی بیشتر ارائه شده


جهان هواپیما های جنگی World Of Aircraft - دانلود اندروید

علی غلامی بازدید : 247 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Guncrafter Pro00 تمرین تیراندازی با Guncrafter Pro v1.1

Guncrafter Pro یک بازی جذاب و خلاقانه برای گوشی های هوشمند اندروید می باشد که به وسیله آن می توانید شروع به تمرین تیر اندازی کنید. بازی فوق با تفنگ هایی که در اختیار شما می گذارد به شما این اجازه را می دهد که دشمن های فرضی را مورد هدف قرار داده و به آن ها شلیک کنید و قدرت نشانه گیری خود را در گوشی های اندروید بالا ببرید. از وِیژگی های قابل توجه این بازی قابلیت بازی به صورت چند نفره می باشد که کمتر از ۵ ثانیه می توانید با دوستان خود به سرورها متصل شوید و بازی را شروع کنید. Guncrafter Pro جزء ۵ بازی برتر اپل در سراسر دنیا می باشد که هم اکنون می توانید در اندروید از آن استفاده کنید. شما در این بازی می توانید ابتدا شروع به ساخت اسلحه مورد نظر خود کنید و آن ها را رنگ بزنید و مسابقه را شروع کنید. در صورتی که بتوانید از مراحل ابتدایی عبور کنید می توانید با بازی کن های حرفه ای در سراسر دنیا وارد نبرد شوید.

علی غلامی بازدید : 177 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

Total Recoil v2.0.3 1 نبرد با سلاح های پیشرفته در Total Recoil v2.0.3

خود را آماده کنید و با بازی جذاب Total Recoil به بزرگترین، بدترین و پر انفجار ترین جنگ پا بگذارید. سلاح های بسیاری در اختیارتان است که باید توسط آن ها به تیراندازی بپردازید و به نبرد با دشمنان بروید. سلاح های موجود قابلیت بهتر شدن دارند. برای مثال می توانید سلاح هایی چون شعله افکن، پرتابگر نارنجک، پرتابگر موشک و… را برای بهبود عملکرد خود پیشرفته تر کنید. باز کردن قفل جایزه های Killstreak نیز می تواند در بازی بهتر به شما کمک کند. سه حالت نیز برای اجرای بازی وجود دارد که شامل مبارزات رتبه ای، امواج بی پایان و عملیات می شود.

 

.

علی غلامی بازدید : 207 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی تاکتیک های جنگی Arma Tactics THD 1.1912 که شما در این بازی در نقش یک فرمانده گروه ضربت که از ۴ نفر تشکیل شده است می باشید که این بازی مراحل های مختلفی را دارد که در هر یک از این مراحل ماموریت هایی دارد که با استفاده از این تاکتیک ها ماموریت ها را با موفقیت پشت سر بگذرانید بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد این بازی قابل اجرا بروی سیستم عامل اندروید می باشد.

بازی اندروید تاکتیک های جنگی Arma Tactics THD برای گوشی های اندروید
علی غلامی بازدید : 243 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی نیروهای جنگی Elite Force v.3.7 در این بازی شما ماموریت های مختلفی دارید و یکی از ماموریت های شما دفاع از ایستگاه خود در برابر دشمنان است و سلاح هایی که در این بازی در اختیار دارید استفاده کنی و با نابود کردن دشمنان خود امتیاز هایی را بدست آورید تا بتوانید سلاح های خود را گسترش دهید با نصب این بازی بروی گوشی اندروید خود می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید و از بازی لذت ببرید که هم اکنون در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.

بازی اندروید نیروهای جنگی Elite Force - android
علی غلامی بازدید : 213 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
جنگنده طوفان صحرا اف بیست ودو F22 Fighter Desert Storm - اندروید گیم : به ماموریت هایی در صحرا های سرار جهان برید با جنگنده های قدرتمند رو به رو شوید و آنها را شکست بدهید در این بازی شما تجربه ای ناب از پرواز های با هواپیما اف 22 بدست می آورید.


جنگنده طوفان صحرا اف بیست ودو F22 Fighter Desert Storm - اندروید گیم

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 6,115
  • بازدید سال : 33,652
  • بازدید کلی : 1,470,491
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید