loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 246 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود بازی انگری بردز فرندز Angry Birds Friends 1.8.1

Angry Birds Friends | بازی پرندگان خشمگین فرندز برای گوشی های اندروید ی

در رقابت های هفتگی انگری بردز شرکت کنید و دوستانتان را به چالش بگیرید تا بفهمید کدام یک بازیکن حرفه ای تری است. مراحل جدید را هر هفته تجربه کنید و اگر همه این ها برای شما کافی نیست، میتوانید به میلیون ها نفری که در لیگ جهانی شرکت میکنند، ملحق شوید.
این بازی تورنومنت های مختلفی از ابتدا تا انتهای سال دارد که هر کدام به نوع خود جذاب است. این تورنومنت ها همچنین شامل اتفاقات ویژه نظیر کریسمس و هالوین نیز میباشند.
شما همچنین میتوانید در بخش لیگ جهانی میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا را به چالش بکشید.

علی غلامی بازدید : 324 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Table

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقاتی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Table Top Racing  را از دست ندهید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی و باکیفیت می باشد . توجه داشته باشید که این بازی با همکاری سازندگان پلی استیشن ساخته شده و یکی از گرافیکی ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ماشین مورد نظر خود را سفارشی ساخته و آن را ارتقا دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان و اجرای آن به صورت آنلاین نیز اشاره داشت

علی غلامی بازدید : 219 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Go! 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go! خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید . از ارتقا دادن سوپر اتومبیل های خود در اولین نمایش سه بعدی از پرندگان خشمگین فراموش نکنید . این بازی در حالت های مختلفی قابلیت انجام دارد که از میان آنها می توان به مسابقه ای ، زمانی و ابر مسابقه اشاره نمود .
چیزهای بیشتر در راهند چرا که تازه مسابقه شروع گردیده است !

 

 

علی غلامی بازدید : 247 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Ninja-Kid

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 سبک فرار از جمله محبوب ترین ژانرها به گواه آمار گوگل پلی می باشد و Ninja Kid Run – Free Fun Game یکی از هیجان انگیزترین آنها . در این بازی شما نقش یک نینجا را داشته که می بایست در روز مسابقه شهر از موانع عبور کرده ، از روی آجر ها پریده و ستاره ها را برای شکستن اشیا پرتاب کند . توجه داشته باشید که تنها راه پیروزی داشتن تمرکز بالا و گذر از موانع با بالاترین سرعت می باشد . کنترلر بازی بسیار ساده می باشد و تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه گذاشته و با کشیدن آن به چپ راست ، نینجای بازی را هدایت کنید . تا جایی که می توانید سکه های موجود در مسیر را جمع کرده و با افزایش امتیاز خود ، آن را به رخ رفیقانتان بکشاند !

علی غلامی بازدید : 296 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Dream-League-Soccer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است ! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .

علی غلامی بازدید : 185 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Rugby-Nations-13

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 اگر از علاقه مندان به بازی راگبی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی Rugby Nations 13 را از دست ندهید !

در طراحی این بازی جذاب سعی شده است تا افزون بر طراحی حرفه ای و دقیق بازیکنان مطرح این رشته ورزشی ، به واسطه بهره گیری از موتور قدرتمند Phoenix ، جلوه های تصویری بسیار شگفت انگیزی نیز به نمایش گذاشته شود تا اساس انجام یک بازی شبه کنسول را در دستگاه اندروید تان تجربه کنید . بی شک تجربه ای که از انجام این بازی خواهید داشت شبیه به هیچ کدام از سایر بازی هایی که تا کنون در اندروید داشته اید نخواهد بود . استادیوم ها همگی با طراحی پویا و زنده خود آماده برگزاری مسابقات نفس گیر شما و یارانتان می باشند .

 

 

علی غلامی بازدید : 250 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Burning-Wheels-2---3D-Racing 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا برای انجام بک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی جدید آماده اید ؟
اگر نخستین نسخه از بازی Burning Wheels را انجام داده باشید و یا حتی اسم آن را هم نشنیده باشید ، باز هم عاشق این یکی خواهید شد !
لاستیک های خود را برای سوختن هنگام مسابقه آماده سازید !

Burning Wheels 2 با بهره گیری از جدید ترین خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت و به لطف طراحی سه بعدی بسیار زیبایش هم اکنون انتظار شما را می کشد . شما نیز با تلاش خواهید توانست هر ۱۶ سوپر خودرو ی موجود در این بازی را از آن خود کنید .

 گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و شما می توانید از سه روش خودروی خود را کنترل کنید :

۱ – با استفاده دکه های کنترلی

۲ – با بهره گیری از شتابسنج دستگاه

۳ – به وسیله فرمان

پشتیبانی از رزولوشن های بالا در کنار بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه در طراحی بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی می باشد .

علی غلامی بازدید : 225 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Riptide GP2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

چندی پیش شاهد منتشر شدن نسخه اول معروف ترین بازی جت اسکی اندروید بودیم و اکنون پس از کسب یک موفقیت بزرگ ، Riptide GP2 منتشر گردیده است . این نسخه نسبت به ویرایش اولیه آن تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات شامل امکان بازی به صورت آنلاین ، جت اکسی های متعدد و شیک ، بهبود یافتن گرافیک ، وجود حالت های حرفه ای و افزوده شدن مراحل جدید  می باشد . شما باید در ساحل های پر زرق و برق ، با حمله رعد آسا از دوستان خود پیشی گرفته و برنده مسابقه شوید . اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، این بازی را از دست ندهی

علی غلامی بازدید : 197 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
موتو شهر سرعت Speed City Moto - بازی موتوری برای اندروید : تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در شهر سرعت در پیست های حرفه ای در کلاس های 250 cc و غیره برای تیم خود افتخار آفرینی کنید بازی دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی برای شما بازی خور های موبایل میباشد.


موتو شهر سرعت Speed City Moto - بازی موتوری برای اندروید

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 803
  • بازدید ماه : 6,118
  • بازدید سال : 33,655
  • بازدید کلی : 1,470,494
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید