loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 374 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"magic-wallpaper\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Magic Greenhouse 3D Pro lwp نمایشگر یک گلخانه شگفت انگیز می باشد ! گلخانه ای شگفت انگیز همراه با گل های متحرک و بسیار زیبا و جادویی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! به کمک این گل ها می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را پر کرده و آن را زیباتر جلوه دهید . توجه داشته باشید که این وال پیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بارگذاری این وال پیپر ممکن است در برخی دستگاه ها به کندی انجام شود .

علی غلامی بازدید : 169 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

به تازگی گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy S 4 هم تولید و روانه باز شد و حتی خیلی زود شاهد حضورد آن در ایران نیز بودیم و اگر این گوشی را در دستان خود بگیرید و برای اولین بار روشن کنید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش کامل جذب خواهد کرد و برایتان بسیار زیبا خواهد بود والپیپر متحرک یا لایو والپیپر قطره آب و تابش پرتو‌های نور آفتاب است . 

Galaxy S 4 Live Wallpaper

 

این لایو والپیپر واقعا زیباست و اگر انگشت خود را بر روی هر قسمت از صفحع آندرویدی گوشی خود قرار دهید و آن را لمس کنید شاهد لرزش صفحه و نمایش موج آب بسیار زیبا خواهید شد . برای دانلود این لایو والپیپر که قابل استفاده بر روی تمام گوشی های آندرویدی است به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

علی غلامی بازدید : 203 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

Space Colony v1 1 لایو والپیپر شهر فضایی Space Colony v1.0

انسان ها از دیر باز همواره در پی ایجاد مستعمره های جدید برای ارضا حس طمع خود بوده اند. لایو والپیپر Space Colony تصویری متفاوت از مستعمره های انسان در آینده را به نمایش می گذارد. این بار سیاراتی در فضا مستعمره واقع شده اند و در آنها شهر هایی با برج های سر به فلک کشیده و البته کمی عجیب به چشم می خورد. ۵ جلوه و یا به عبارتی مکان، برای نمایش در پس زمینه اندروید شما قابل انتخاب است. عبور سفینه های فضایی، قابلیت تنظیم میزان روشنایی ساختمان ها، تنظیم نحوه نمایش دوربین، و همچنین لمس صفحه نمایش که با تغییر زاویه دید دوربین همراه است، از جمله ویژگی های لایو والپیپر می باشند.

 

 

علی غلامی بازدید : 251 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود لایو والپیپر هواپیما Aircraft Pro Live Wallpapers v1.0 که بسیار شیک و جذاب می باشد.این لایو والپیپر در گوشی های اندرویدی بسیار زیبا می باشد که دارای ترکیب رنگبندی متفاوت و گرافیک اچ دی می باشد.
هواپیما بر فراز شهرهای توکیو, شانگهای,پاریس,ونکور و سیدنی پرواز میکنید که غروب و طلوع آفتاب های زیبایی را به نمایش میگذارد.
دارای تنظیمات کم و زیاد کردن سرعت حرکت لایووالپیپر و سه نوع هواپیما و گرافیک فوق العاده اچ دی و دو تم کاملا متفاوت از ویژگی های این Live Wallpaper آندروید بوده که برروی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است.

لایو والپیپر هواپیما در آسمان Aircraft Pro Live Wallpapers

علی غلامی بازدید : 159 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

Power of Life v1 1 لایو والپیپر قدرت زندگی Power of Life v1.3

در لایو والپیپر Power of Life شاهد دسته ای از عناصر رنگی که شباهت زیادی به دسته ای علف در باد دارند خواهید بود. اگر رنگ بندی این عناصر را در رنگ سبز به انجام برسانید، کاملا متوجه شباهت آنها با علفزار های طبیعی خواهید شد. سفارشی سازی رنگ ها، ۱۱ تم پیش فرض برای رنگ بندی، ۳۳ حالت برای رنگ بندی مولتی کالر و قابلیت تنظیم افکت حرکتی عناصر (افکت باد) برای تصاویر ارائه شده وجود دارد. در نسخه جدید لایو والپیپر، ۱۸ مولتی کالر جدید افزوده شده است، قابلیت ذخیره سازی تم هایی که خود با تنظیم رنگ بندی های مختلف ایجاد کرده اید وجود دارد و همچنین زمان روز برای افکت های تصویری در نظر گرفته شده است.

 

 

علی غلامی بازدید : 194 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر استاکر گربه مخصوص گوشی های اندروید که در این لایو والپیپر یک گربه سیاه رنگ کوچولو به نام stalker از کنار و گوشه گوشی شما بالا و پایین می رود و چشمانش باز بسته می شود و برق می زند.
هم اکنون لایو والپیپر اندروید Stalker Cat Live Wallpaper را از سایت یک موبایل دانلود کنید یک تصویر زنده شیک و سبک و زیبا با دو لینک مستقیم مانند همیشه.

لایووالپیپر گربه استاکر Stalker Cat Live Wallpaper

علی غلامی بازدید : 304 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey لایو والپیپر گرافیکی آب و هوا True Weather 3D v1.11


True Weather 3D لایو والپیپر فوق العاده جذابی است که قادر به نمایش آب و هوای محل زندگی شما به صورت گرافیکی در پس زمینه اندروید است. صحنه هایی از یک جزیره دور افتاده با جزئیاتی بسیار واقع بینانه قابل مشاهده است. کیفیت طراحی اجزای نمایشی در لایو والپیپر خارق العاده است و لایو والپیپر می توانید با حجمی بالغ بر ۳۰ مگابایت به خوبی از پس این کار بر آید. تنظیمات مربوط به شناسایی آب و هوا بر اساس شهر بسیار ساده است و باعث سر در گمی شما نخواهد شد.

ویژگی های کلیدی لایو والپیپر:
- ویجت نمایش وضعیت هوا در ۱۰ روز آینده
- نمایش سرعت باد و رطوبت هوا
- قابلیت انتخاب بین دو سرویس هواشناسب مجزا
- نمایش طلوع و غروب خورشید
- نمایش حالت شب همراه با ماه
- انتخاب فصل و زمان با توجه به ساعت و تاریخ گوشی
- پشتیبانی از ۲۲ زبان زنده دنیا (عدم پشتیبانی از زبان شیرین فارسی)

علی غلامی بازدید : 278 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey لایو والپیپر کرم شب تاب Fireflies v1.0


با لایو والپیپر Fireflies کرم های شب تاب را به پس زمینه گوشی اندرویدی خود دعوت کنید! محیطی در دل تاریکی شب در پس زمینه گوشی شما به نمایش در می آید که از میان گیاهان موجود، درخشش کرم های شب تاب توجه شما را به سمت خود جلب می کند. به علت استفاده از فناوری پردازش گرافیکی OpenGL در ساخت لایو والپیپر، تصاویر می توانند واقعی تر جلوه کنند. رنگ آسمان شب از چند رنگ قابل انتخاب ادغام می شود و به زیبایی به نمایش در می آید. گزینه های دیگر تنظیمات لایو والپیپر مربوط به تعداد و جزئیات نمایش کرم های شب تاب می باشد.

 

 

علی غلامی بازدید : 246 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

grey لایو والپیپر رئال مادرید Real Madrid Wallpaper HD v1.1.1


Real Madrid Wallpaper HD ، نام لایو والپیپری مخصوص طرفداران فوتبال است. لایو والپیپر شامل مجموعه ای از پس زمینه های HD از باشگاه حرفه ای فوتبال رئال مادرید است. رئال موفق‌ ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و تاریخ فوتبال اروپا و همچنین موفق ترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۲ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۸ قهرمانی در کوپا دل ری، ۸ سوپرکاپ اسپانیا، ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۳ قهرمانی در جام باشگاه‌ های جهان هستند. حال با نصب این لایو والپیپر مجموعه ای از تصاویر بازیکنان و نشان این باشگاه، برای قرار گرفتن بر روی صفحه نمایش اندروید شما فراهم است.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 677
  • بازدید ماه : 5,992
  • بازدید سال : 33,529
  • بازدید کلی : 1,470,368
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید