loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 133 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی رانندگی مرگبار DeathDrive 1.0.1 این بازی که از پرطرفدارترین بازی های ماشین باشد شما عزیزان باید با استفاده از ماشینی که دارید تمام ماشین های دیگر را نابود کنید تا بتوانید ماشین های جدید را باز کنید و به یاد داشته باشید که سکه هایی که در خیابان ریخته شده را جمع کرده تا ابزار های خود گسترش دهید این باری ذرا می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.

بازی رانندگی مرگبار DeathDrive برای گوشی های اندروید
علی غلامی بازدید : 145 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار Sliding Messaging Pro v6.60 اندروید برنامه ای کاربردی برای گوشی های اندرویدی می باشد که می توانید اس ام اس های خود را با قدرت بالاتر مدیریت کنید و تم اس ام اس های خود را تغییر دهید و اندازه فونت های خود را مطابق با اندازه گوشی خود تنظیم نمایید.سازگار با گوشی های اندروید نسخه 4.0 و بالاتر ارسال و مشاهده اس ام اس در تماس کنترل نور صفحه اس ام اس و... که این نرم افزار اندروید را تبدیل به یک برنامه قدرتمند و پر طرفدار کرده است.
اس ام اس پیشرفته کشویی در اندروید با برنامه Sliding Messaging Prog
علی غلامی بازدید : 155 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
تغییر ظاهر قفل اسکرین گوشی های اندروید بوسیله نرم افزار Sparky Lock Screen که به شما اجازه می دهد تا قفل صفحه نمایش اندروید خود را بصورت هوشمند تغییر دهید و یک قفل مناسبت تر بنابر تشخیص شما برروی گوشی خود استفاده نمایید. جزو برخی از ویژگی های این لاک اسکرین می توانیم به انواع قفل های لمسی و کاملا بهینه و ایجاد قفل های خلاقانه تر اشاره کنیم.


قفل اسپارکی برای اندروید Sparky Lock Screen

علی غلامی بازدید : 161 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ایجاد امکانات فراوان با نرم افزار BusyBox Pro v9.7.5 اندروید که بیش از 2.5 میلیون بار دانلود یکی از ابزار های سیستمی محبوب در اندروید به حساب میرود.این برنامه حرفه ای برای اجرای راحت با Linux Kernel طراحی شده است.

نرم افزار بوزی باکس نسخه اندروید BusyBox Pro v9.7.5
علی غلامی بازدید : 193 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی جذاب و هیجانی تعمیر اتومبیل و اشیا مخفی که با استفاده از اشیا پنهانی که در گاراژ وجود دارد باید موستانگ خود را آنگونه که بازی از شما خواسته است درست کرده و مراحل را پشت سر بگذارید.
یک بازی کاملا متفاوت در سبک ماشینی اما از نوع دیگر با عنوان Fix My Car LITE Hidden Objects برای گوشی های اندروید
بازی تعمیر اتومبیل apk
علی غلامی بازدید : 173 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار تست شده است و به خوبی عمل می کند 

احتمالا شما هم با دوستان نزدیک و آشنایانی که روابط صمیمی تری دارید ارتباطات تلفنی و پیامی نزدیک تر هم دارید تا جایی که گاهی وقت ها حتی با یک میس کال و به قول خودمانی تر یک تک زنگ از یکدیگر یاد می کنید  تا جایی که گاهی اوقات شیطنت هر دو طرف گل می کند و شاهد تک زنگ های مکرر هستید .

MissCall 1.5

 

اما حالا دیگر نیاز نیست این کار را خودتان انجام دهید و کافیست فقط شماره طرف مورد نظرتان را به نرم افزار میس کال بسپارید . شما با این برنامه می توانید بر روی شماره مورد نظر به هر تعداد که بخواهید به طور خودکار میس کال بیاندازید! برای دانلود این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

علی غلامی بازدید : 152 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از سایت Apktops به معرفی یک نرم افزار جالب و کاربردی می پردازیم که توسط آن همانند ویژگی ای که در تعدادی از گوشی های جدید و پیشرفته آندرویدی همانند Galaxy note II به صورت پیش فرض موجود است ویژگی ای به گوشی آندرویدی شما اضافه می شود که با هر تماس و اس ام اس ، فلاش گوشی آندرویدی شما هم همزمان روشن  و خاموش می شود و سرعت این روشن و خاموش شدن هم به اراده شما قابل تنظیم و کم و زیاد شدن است .  و یا حتی اگر گوشی خود را در تاریکی گم کرده اید با یک پیامک به آن فلش آن روشن شده و گوشی خود را میتوانید پیدا کنید . 

Flash On Call 1.0.5

 

ویژگی های نرم افزار : 

** حالت عادی برای روشن شدن فلش
** حالت ویبره برای روشن شدن فلش
** فعال سازی درافت پیام و روشن شدن فلش

علی غلامی بازدید : 128 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

به جدیدترین نسخه آپدیت شد و تغییرات نسخه جدید اضافه شد 

همان طور که اطلاع دارید در پست های قبلی سایت بالاخره یک نسخه رسمی از نرم افزار Nimbuzz یا نیم باز را با قابلیت چت رون معرفی کردیم . چون این مسنجر در نسخه آندروید دارای قابلیت چت روم نبود و این قابلیت در نسخه های جدید نرم افزار اضافه شد .  ورژن قبلی از این نرم افزار که در اینجا معرفی شد نسخه 2.2 از نرم افزار بود که این نسخه اولین نسخه از این نرم افزار با قابلیت چت روم بود و طبیعتا مشکلات و باگ هایی را شاهد خواهیم بود . در این پست قصد معرفی نسخه 2.4.3 از این نرم افزار را داریم که از تغییرات این ورژن می توان به رفع تمام مشکلات مربوط به قسمت چت روم نرم افزار اشاره کرد.

nimbuzz

 

توضیحات کامل مربوط به این نرم افزار : 

همان طور که می دانید یکی از بهترین مولتی مسنجرهای دنیا مسنجر و نرم افزار Nimbuzz می باشد که یکی از جالب ترین قسمت های آن هم ، قابلیت ورود به چت روم که حتی تعدادی زیادی از چت روم هایش را روم های ایرانی در بر می گیرد است .  متاسفانه در نسخه آندرویدی این مسنجر امکان ورود به چت روم های نیم باز ( Nimbuzz )  وجود نداشت . برای همین منظور کاربران از نسخه های جاوای این مسنجر و یا نرم افزارهای مشابه مانند bambosmud استفاده می کردند که هر کدام معایب خاص خود را داشتند و مثلا نسخه جاوا بسیار بد قلق و بد استفاده و کار کردن با آن سخت بود و یا در نرم افزار Bambosmud شما قابلیت جستجوی روم ها را نداشتید و باید آدرس روم را به طور دستی به نرم افزار می دادین . اما به تازگی نسخه ای از Nimbuzz آندرویدی  از طرف شرکت سازنده منتشر شده که تمام ویژگی های نسخه آندرویدی + قابلیت ورود به تمام چت روم های نیم باز + قابلیت سرچ چت روم ها را داراست . دقت نمایید که قسمت Chat rooms در منوی More نرم افزار موجود است . 

 

ویژگی ها : 

  • مشاهده پرطرفدارترین چت روم ها
  • قابلیت کپی پیست کردن چت ها
  • امکان مخفی شدن از دید دیگران
  • رفع مشکلات چت روم و پیغام ها
علی غلامی بازدید : 169 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

به تازگی گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy S 4 هم تولید و روانه باز شد و حتی خیلی زود شاهد حضورد آن در ایران نیز بودیم و اگر این گوشی را در دستان خود بگیرید و برای اولین بار روشن کنید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش کامل جذب خواهد کرد و برایتان بسیار زیبا خواهد بود والپیپر متحرک یا لایو والپیپر قطره آب و تابش پرتو‌های نور آفتاب است . 

Galaxy S 4 Live Wallpaper

 

این لایو والپیپر واقعا زیباست و اگر انگشت خود را بر روی هر قسمت از صفحع آندرویدی گوشی خود قرار دهید و آن را لمس کنید شاهد لرزش صفحه و نمایش موج آب بسیار زیبا خواهید شد . برای دانلود این لایو والپیپر که قابل استفاده بر روی تمام گوشی های آندرویدی است به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 697
  • بازدید ماه : 6,012
  • بازدید سال : 33,549
  • بازدید کلی : 1,470,388
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید