loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 295 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی فلیپاگرام Flipagram 4.3

Flipagram | شبکه اجتماعی فعال و هوشمند فلیپاگرام

با شبکه اجتماعی فلیپاگرام Flipagram زندگی کنید. Flipagram برنامه شماره یک بیش از ۸۰ کشور است. این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. شما با این برنامه میتوانید افکار خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بزارید و یا ویدئو های جالب بسازید و منتشر کنید. شما همچنین میتوانید با عکس ها و آهنگ های مورد علاقه خود ویدئو درست کنید و در جامعه مجازی Flipagram منتشر کنید تا دوستانتان آنها را ببینند. شما همچنین میتوانید در دنیای Flipagram گشت و گذار کنید و با انسان...

علی غلامی بازدید : 374 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"magic-wallpaper\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Magic Greenhouse 3D Pro lwp نمایشگر یک گلخانه شگفت انگیز می باشد ! گلخانه ای شگفت انگیز همراه با گل های متحرک و بسیار زیبا و جادویی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! به کمک این گل ها می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را پر کرده و آن را زیباتر جلوه دهید . توجه داشته باشید که این وال پیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بارگذاری این وال پیپر ممکن است در برخی دستگاه ها به کندی انجام شود .

علی غلامی بازدید : 324 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Table

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقاتی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Table Top Racing  را از دست ندهید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی و باکیفیت می باشد . توجه داشته باشید که این بازی با همکاری سازندگان پلی استیشن ساخته شده و یکی از گرافیکی ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ماشین مورد نظر خود را سفارشی ساخته و آن را ارتقا دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان و اجرای آن به صورت آنلاین نیز اشاره داشت

علی غلامی بازدید : 308 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)

\"Purity-HD\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا تغییری در ظاهر اسمارت فون اندرویدی خود ایجاد کنید . با استفاده از مجموعه آیکان های Purity می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را سفارشی سازید . این مجموعه شامل ۱۲۵۰ آیکان متنوع بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود تزیین نمایید . رابط کاربری تکراری گوشی اندرویدی خود را تغییر داده و آن را سفارشی سازید . توجه داشته باشید که وجود ۵ تصویر زمینه با کیفیت اچ دی از قابلیت اصلی این پک محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با لانچر های ADW, ACTION PRO, HOLO , SOLO ,ATOM سازگاری دارد

علی غلامی بازدید : 337 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

 \"Toy-Defense-3-Fantasy\"

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Toy Defense 3: Fantasy یک بازی دفاعی است که شما را به دنیایی جادویی خواهد برد ؛ جایی که کمانداران و رزمندگان بی باک به نبرد با دشمنان فریبکار پرداخته و سعی در نابودی آنها دارند .
بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا اکنون در حال انجام این بازی جذاب هستند و شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که سومین نسخه ارایه شده از این گیم جذاب را تجربه می کنند . داستان بازی مربوط به قرن ۱۰ میلادی است و شما می بایست همانند ریچارد شیردل به فرماندهی قلمرو تحت کنترل خود پرداخته و با ساختن نیروهایی قدرتمند و البته بهره گیری از جادوهای متفاوت از قلعه خود در برابر هیولاها و مهاجمین مختلف محافظت نمایید .

علی غلامی بازدید : 219 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Zombie_Road_Trip\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Zombie Road Trip شما بایستی سوار بر ماشی جادویی خود شده و از دست زامبی ها فرار کنید . زامبی ها در این جاده کمین کرده اند و قصد دارند شما را به دام بیاندازند . اما شما باید هرچه سریع تر از این جاده مرگبار فرار کنید . توجه داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده خواهد شد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا داده و آن ها را تقویت کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده جذاب می باشد .

ویژگی های اصلی:

علی غلامی بازدید : 275 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Lightbringers-Saviors-of-Raia

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

رگه هایی از سرنوشت در دستان شماست ! کاوش در سرزمینی که رفت و آمد های مرموزی در آن دیده میشود ، ارواح زنده تبدیل به هیولاهایی شده اند که بدون شک قصد آشوب به پا کردن را دارند. تنها ناجی این سرزمین Lightbringers است . او مسلح شده است به سلاح های مرگبار با قدرت های متفاوت تا ناجی سرزمین باشد .

در این بازی شما نقش ناجی را داشته و تلاش خواهید کرد تا عدالت را بر پا کنید . بازی Lightbringers: Saviors of Raia از یک پلت فرم صحرایی برخوردار بوده و این امکان را فراهم می آورد تا همزمان با صدها نفر بحنگید ، نبردهایی افسانه ایی !

علی غلامی بازدید : 379 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Escape-From-Ravenhearst-CE 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Escape From Ravenhearst CE می بایست داستانی مرموز را از دید چشمان چارلز بنگرید و آنقدر پیش روید تا بلکه بتوان پایان بر آن متصور بود !

بازی پیش رو نیز همانند سایر تولیدات BigFishGames در سبک هیدن آبجکت ارایه گردیده است و اگر از علاقه مندان به این ژانر هستید پیشنهاد می کنیم حتما تجربه اش نمایید . صحنه هایی جدید ، اشیای مختلف و پازل های متفاوتی انتظار شما را می کشند تا آنها را بیابید .

علی غلامی بازدید : 253 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 Dodge-&-Roll

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 زمستان از راه رسیده است و گلوله برفی کوچک ما برای ماجراجویی در سرزمین برفی اعجاب انگیز از خواب بیدار شده است ! او نه می داند که کیست و نه می داند که کجاست ، اما به سختی تلاش می کند تا بتواند همه چیز را بفهمد . در بازی بسیار زیبا و بامزه Dodge & Roll شما می بایست به گلوله برفی داستان کمک کنید تا در طول ماجراجویی هایی که برای رسیدن به پاسخ پرسش هایش با آنان رو به رو می شود زنده مانده و در رسیدن به هدفش به او کمک کنید . توجه داشته باشید دشمنان بسیاری او را ملاقات خواهند کرد بنابراین پشتیبانی او را فراموش نکنید .

 

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 792
  • بازدید ماه : 6,107
  • بازدید سال : 33,644
  • بازدید کلی : 1,470,483
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید