loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 262 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Fast-Fin 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 دنیای بزرگ زیر آب همیشه حس ماجراجویانه بسیار قوی ای داشته و این خود دلیلی بر ساخت بازی Fast Fin گردیده است . در این بازی جذاب و البته سراسر چالشی شما نقش یک ماهی بامزه را دارید که درست هنگامی که در حال لذت بردن از زندگی در میان مرجان های دریایی که حس شاعرانه ای به او داده بود به ناگاه با یک سونامی ویرانگر رو به رو گردید و اکنون می بایست بکوشد تا بچه هایش که هنوز در تخم های خود بوده اند و به وسیله این پدیده شوم از دور افتاده اند بیابد . در این راه می بایست مراحل مختلف بسیاری را که هر یک خطرهای خاص خود را دارند پشت سر گذاشته تا بتواند به هدف خویش که همان کنار هم قرار دادن خانواده بوده است برسد و البته در این راه شما نیز می بایست به او کمک کنید .

این بازی در دو حالت داستانی و تلاش برای بقا قابل انجام است که می توانید در هر یک تجربه هایی خاص داشته باشید . طراحی بسیار زیبا در کنار بهینه سازی برای نمایش HD می تواند کاربران تمامی دستگاه های اندروید با اندازه های مختلف صفحه نمایش را از خود راضی نماید .

 
علی غلامی بازدید : 185 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Rugby-Nations-13

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 اگر از علاقه مندان به بازی راگبی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی Rugby Nations 13 را از دست ندهید !

در طراحی این بازی جذاب سعی شده است تا افزون بر طراحی حرفه ای و دقیق بازیکنان مطرح این رشته ورزشی ، به واسطه بهره گیری از موتور قدرتمند Phoenix ، جلوه های تصویری بسیار شگفت انگیزی نیز به نمایش گذاشته شود تا اساس انجام یک بازی شبه کنسول را در دستگاه اندروید تان تجربه کنید . بی شک تجربه ای که از انجام این بازی خواهید داشت شبیه به هیچ کدام از سایر بازی هایی که تا کنون در اندروید داشته اید نخواهد بود . استادیوم ها همگی با طراحی پویا و زنده خود آماده برگزاری مسابقات نفس گیر شما و یارانتان می باشند .

 

 

علی غلامی بازدید : 197 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Minuum-Keyboard 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Minuum Keyboard یک کیبورد بسیار جالب می باشد که با طراحی خاص خود آمده است تا یک دگرگونی شگرف را در کیبورد های مجازی اندروید ایجاد کند . این کیبورد به صورت تک بعدی ساخته شده است و به همین دلیل هنگام استفاده از آن تنها بخش کوچکی از صفحه نمایش شما برای وارد کردن کلمات اشغال خواهد نمود . بدین ترتیب هم خواهید توانست از کلمات و حروف دلخواه خود را وارد کنید و هم از آنچه وارد می کنید آگاهی پیدا کرده و نیم نگاهی نیز به پشت صفحه بیندازید . به لطف بهره گیری از تصحیح کننده خطای خودکار هوشمند می توانید خیالتان را از بابت اشتباه وارد کردن کلمات آسوده سازید .

 

علی غلامی بازدید : 176 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 Advanced-Mobile-Care

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم اپلیکیشن هایی که کاربران اندروید بر روی دستگاه های خود نصب می کنند گاه آنقدر زیاد است که کنترل کردن همه ی آنها کاری سخت و دشوار خواهد شد . در این بین ممکن است بد افزار ها نیز جایی برای خود در میان برنامه های نصب شده بر روی اندروید تان پیدا نموده و اقدام به خرابکاری کنند . بنابراین نیاز به یک نرم افزار مراقب کننده از موبایل نظیر Advanced Mobile Care به شدت احساس می شود .

نرم افزار پیش رو به شما کمک می کند تا با بهره گیری از یک آنتی ویروس قدرتمند بلادرنگ تمامی فعالیت ها را زیر نظر گرفته و آنها را که مشکوک هستند شناسایی نمایید . افزون بر این با پاکسازی کامل مموری توسط ابزارهای مختلفی که در این اپلیکیشن فراهم آمده است خواهید توانست سرعت دستگاه خود را برای اجرای پردازش هایی مانند بازی های اچ دی که نیاز به منابع بیشتری دارند افزایش دهید . نمایش لیست اپلیکیشن هایی که از سرویس های هزینه بر نظیر پیامک و اینترنت استفاده می کنند نیز یکی دیگر از قابلیت های این برنامه است که می تواند به شما در جلوگیری از مصرف بیهوده شارژ حساب تان کمک های شایانی نماید .

علی غلامی بازدید : 237 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Banana-Kong 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا برای هیجان در طول جنگل ، غارها و بالای درختان آماده هستید ؟ اگر چنین است می بایست نقش کنگ را در بازی Banana Kong بازی کنید !

بدوید ، بپرید و به سوی موز های جنگل حمله ور شوید . در این بازی که انجام آن تنها نیاز به یک انگشت دارد می بایست به مکان های خطرناک نظیر جاهایی که تمساح ها ، تخته سنگ های عظیم و … رفته تا به اهداف خود برسید . بهره گیری از کیفیت HD و ذخیره سازی ابری از جمله ویژگی های این بازی است .

علی غلامی بازدید : 122 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 The-Snowman-&-The-Snowdog-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 کنترل مرد برفی و سگ برفی را در بازی The Snowman & The Snowdog Game بر عهده گرفته و آنها را در طول مسیر سفرشان از انگلستان به قطب شمال در یک ماجراجویی جادویی که در سبک فرار طراحی شده است یاری رسانید . این بازی که گیم پلی بسیار جالب و بامزه ای دارد مناسب برای تمامی گروه های سنی بوده و یکی از ویژگی های جالب آن قابلیت تعویض لباس مرد برفی و سفارشی ساختن آن با بهره گیری از ۸۰ نوع لباس مختلف می باشد . بازی در مکان های مختلفی که هر یک طراحی خاص خود را دارند صورت خواهد پذیرفت . قعله ادینبورگ در اسکاتلند ، برج مشهر بلک پول و پل آنجل از جمله این مکان هاست که آنها را در طول بازی مشاهده خواهید نمود . بی شک موزیک پشت زمینه در نظر گرفته شده نیز بر میزان هیجان شما خواهد افزود !

علی غلامی بازدید : 250 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Burning-Wheels-2---3D-Racing 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا برای انجام بک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی جدید آماده اید ؟
اگر نخستین نسخه از بازی Burning Wheels را انجام داده باشید و یا حتی اسم آن را هم نشنیده باشید ، باز هم عاشق این یکی خواهید شد !
لاستیک های خود را برای سوختن هنگام مسابقه آماده سازید !

Burning Wheels 2 با بهره گیری از جدید ترین خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت و به لطف طراحی سه بعدی بسیار زیبایش هم اکنون انتظار شما را می کشد . شما نیز با تلاش خواهید توانست هر ۱۶ سوپر خودرو ی موجود در این بازی را از آن خود کنید .

 گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و شما می توانید از سه روش خودروی خود را کنترل کنید :

۱ – با استفاده دکه های کنترلی

۲ – با بهره گیری از شتابسنج دستگاه

۳ – به وسیله فرمان

پشتیبانی از رزولوشن های بالا در کنار بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه در طراحی بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی می باشد .

علی غلامی بازدید : 275 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

LINE-WIND-runner 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر برای گام گذاشتن در یک فرار ماجراجویانه آماده اید بازی LINE WIND runner را از دست ندهید . در این بازی که توسط کمپانی نرم افزار معروف LINE ساخته شده است می بایست تمامی گنجینه هایی که در طول مسیرتان وجود دارد جمع آوری نمایید .

تمام چیزی که نیاز دارید این است که تنها با یک انگشت تان صفحه نمایش را لمس کنید ! نیازی به فکر کردن به چیز های دگیر نیست ، اما از لذت هیجان سرعت زیاد غافل نشوید ! در این ماجراجویی شما تنها نیستید و حیوانات بامزه فراوانی نیز شما را همراهی خواهند نمود . با ادامه دادن به مسیر حرکت خود و کسب امتیازهای بالا می توانید نسبت به آپگرید کردن کاراکتر بازی اقدام نمایید .

علی غلامی بازدید : 120 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

WeatherPro-Premium 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

WeatherPro Premium 3 نرم افزاری کاربردی است که می تواند پیش بینی وضعیت آب و هوایی هفت روز آینده مربوط به بیش از ۲ میلیون نقطه مختلف در سرتاسر جهان را در یک قالب گرافیکی فوق العاده زیبا به نمایش در آورد . این اپلیکیشن با بهره گیری از اطلاعات هواشناسی ماهواره ای قدرتمند قادر است وضعیت دقیق آب و هوایی را تا ۷ روز آینده برای شما به نمایش در آورد . استفاده از تصاویر انیمیشنی باعث شده است حس زندگی و طراوت را بتوانید در محیط اندروید خود تجربه نمایید .

نمایش پیش بینی ها به صورت گراف ، سرعت حرکت باد ، درجه حرارت ( بر اساس فارنهایت و سانتی گراد ) و زمان طلوع و غروب خورشید از جمله ویژگی های دیگر از این اپلیکیشن می باشد .

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 696
  • بازدید ماه : 6,011
  • بازدید سال : 33,548
  • بازدید کلی : 1,470,387
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید