loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 225 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن WarCom: Genesis v.1.1.3 در این بازی هیجان انگیز شما با گروهی تیمی را تشکیل می دهید و ماموریت هایی به شما واگذار شده که باید برای نابودی دشمنانتان آنها را انجام دهید این بازی از مراحل های مختلفی برخوردار می باشد که می توانید ساعت ها سرگرم کنید این بازی قابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد.
بازی WarCom: Genesis یک بازی اندروید گرافیک بالا به همراه دیتا در سبک اکشن می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل می توانید دانلود نماید.


بازی اکشن WarCom: Genesis ویژه اندروید
علی غلامی بازدید : 175 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جنگ جهانی زامبی Zombie World War 1.01 این بازی از پرطرفدارترین بازی های ترسناک آندروید می باشد که در این بازی شما با استفاده از سلاح هایی متفاوتی که در اخیار دارید باید تمام زامبی ها را از بین ببرید این بازی دارای 120 مراحل مختلف در 21 صحنه های گوناگون اجرا می شود که شما عزیزان می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی جنگ با زامبی ها Zombie World War نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 135 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جنگ جهانی زامبی Zombie World War 1.01 این بازی از پرطرفدارترین بازی های ترسناک آندروید می باشد که در این بازی شما با استفاده از سلاح هایی متفاوتی که در اخیار دارید باید تمام زامبی ها را از بین ببرید این بازی دارای 120 مراحل مختلف در 21 صحنه های گوناگون اجرا می شود که شما عزیزان می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی جنگ با زامبی ها Zombie World War نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 208 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی گروه راکون ها RACCooNY's GANG 1.1 در این بازی شگفت انگیز شما باید به این راکون های جذاب کمک کنید انها در خانه ی کشویی خود قرار دارند که قصد آمدن بیرون دارند اما در راه آنها اشیا هایی وجود دارد که شما باید با تمرکز بالا آن اشیاء ها را طوری حرکت دهید تا راه راکون ها باز شود این بازی دارای 500 مراحل هیجان انگیز می باشد که می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی فکری RACCooNY's GANG ویژه اندروید
علی غلامی بازدید : 279 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Respawnables v.1.5.2 در این بازی سرگرم کننده شما عزیزان باید با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید تمام دشمنان خود را نابود کنید در این بازی 20 نوع سلاح مختلف وجود دارد که بازی را برای شما هیجان انگیز می کند و ابن بازی از پرطرفدارترین بازی های اندروید می باشد که با نصب این بازی بروی سیستم عامل اندروید خود می توانید ساعت ها سرگرم شوید.
دانلود بازی اندروید Respawnables گرافیک و اکشن
علی غلامی بازدید : 249 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی استراتژی اندروید با گرافیک بالا و کاملا HD که با عنوان LOS: Civilizations در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
شما باید در این بازی تمام میدان های نبرد خود را بوسیله کارت های موجود در بازی کنترل کنید و پیروز میدان باشید.پیروز شدن در میدان جنگ های باستانی به سبک کارت بازی در برابر هزاران نفر بازیکن آنلاین بسیار سخت است. در این بازی شما باید از پایگاه خود به شدت محافظت کرده و ارتش خود را تقویت کنید تا بتوانید حریف را شکست دهید. در این بازی باید کارت های مخصوص را آزاد کنید. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را کسب کرده است . کارت های اعتیادآور و اکشن , نبرد ارتش های رقیب , سازگار با پردازنده AMR 7 و بالاتر , مطلع شدن از ویژگی تمدن های باستانی و ... از ویژگی های مهم و کاربردی این بازی اچ دی بسیار زیبا می باشد

بازی اندروید استراتژی تمدن ها LOS: Civilizations با گرافیک بالا
علی غلامی بازدید : 148 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
کاهش مصرف باتری در اندروید با نرم افزار Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro له همراه ویجت نسخه پروفشنال بصورت کاملا رایگان مانند همیشه از یک موبایل . کام
شما سزاوار یک باتری با شارژ طولانی برروی اندروید خود تا هستید.کافی است یکبار این برنامه را روی اندروید خود نصب کنید تا از معجزه آن آگاه شوید.بهینه سازی پردازش و سنسور و وای فای و مانیتور... اصل کار این برنامه است

کاهش مصرف باتری اندروید با برنامه Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro
علی غلامی بازدید : 228 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فرار از غار تاریک Miner Escape 1.1.8 در این بازی هیجان انگیز شما در یک غار بسیار تاریک و کمی نور بازی می کنید و در این غار تاریک هیولا های عجیب و غریب وجود دارد که می خواهد شما را از بین ببرد شما باید از دست آنها فرار کنید و قلب هایی که در بین راه وجود دارد برای زنده ماندن جمع کنید این بازی قابل نصب بروی گوشی اندروید می باشد.

بازی فرار از غار تاریک Miner Escape مخصوص اندروید
علی غلامی بازدید : 195 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سرعت برای سکه Need for Kart 1.0.0 در این بازی ماشین شما باید رعت عمل بالایی داشته باشید و با سرعت زیاد باید تمام سکه هایی که در یک صخره دایره ای وجود دارد را جمع کنید و به مراحل بعد راه پیدا کنید شما می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی سرعت برای سکه Need for Kart ویژه اندروید

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 756
  • بازدید ماه : 6,071
  • بازدید سال : 33,608
  • بازدید کلی : 1,470,447
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید