loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 205 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فکری Prison Breakout 1.1 در این بازی هیجان انگیز شما باید به یک زندانی کمک کنید تا از سلول خود فرار کنید شما به او جهاتی را که می توانید از آنجا فرار کند را نشان دهید تا دست پلیس به او نرسد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی فکری اندروید Prison Breakout - android
علی غلامی بازدید : 162 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پرنده قهرمان Jetpack High 1.0.2 در این بازی اعتیادآور شما عزیزان باید به این پرنده کمک کنید تا بتواند تمام سکه های موجود در بازی را جمع آوری کنید و باید به خوبیاز تله ها و موانع عبور کنید وگرنه باعث نابودی شما می شود این بازی دارای مراحل گوناگونی می باشد و قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.

بازی پرنده قهرمان Jetpack High برای اندروید
علی غلامی بازدید : 283 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جوجه تیغی شیطون Oggys World 1.1.0 در این بازی جالب شما باید به این جوجه تیغی شیطون کمک کنید چون این جوجه تیغی خانه خود را گم کرده و شما باید به خانه خود برسانید در مسیر هیچ مانعی وجود ندارد فقط این جوجه تیغی اشتهای زیادی دارد شما باید او را سیر کنید این بازی قابل اجرا بروی سیستم عامل اندروید می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

بازی جوجه تیغی شیطون Oggys World اندروید
علی غلامی بازدید : 270 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فکری Sprinkle Islands v.1.0.0 در این بازی هیجان انگیز شما باید سیاره تیتا را که در خطر آتش گرفتن است با استفاده از کشتی فضایی خود نجات دهند باید از سرعت عمل بالایی برخوردار باشید تا بتوانید هر جایی از این سیاره آتش گرفته است خاموش کنید تا به شما امتیاز داده شود و به مراحل بالا راه پیدا کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.

بازی فکری Sprinkle Islands ویژه اندروید
علی غلامی بازدید : 227 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی شکار ماهی Aquator 1.0.1 در این بازی هیجان انگیز شما باید به ماهی کوچولو قرمز کمک کنید تا ماهی های شرور را که قصد ربودن بچه ماهی ها را دارند با سلاح ها و گلوله های خطرناک آنها را نابود کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی اندروید می باشد.

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/20/Aquator.jpg
علی غلامی بازدید : 238 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندرویدی مسابقه توربو Turbo Racing 1.0 یکی از با گرافیک ترین مسابقات جت فضایی برای سیستم عامل اندروید می باشد و اگر شما به دنبال محیط گرافیکی یک بازی برای گوشی موبایل خود هستید بازی Turbo Racing 1.0 را دانلود کنید در این بازی اندرویدی شما با استفاده از سنسور های حرکتی و گردشی با سرعت بسیار بالای مسابقه دهید و با جمع آوری سکه قدرت بگیرد و توربو های خود را افزاریش دهید.

بازی مسابقه توربو Turbo Racing نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 101 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی هیجان انگیز به سوی مرگ Into the Dead که نسخه 1.4.3 خود را تازه منتشر کرده است را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
شهر پر از زامبی هست و زامبی ها به هر سمتی حمله میکنند و هر انسانی که باقی مانده باشد میخورند و شما جزو معدود افراد نجات یافته در این شهر هست ولی ماندن شما را نیز به سمت مرگ می کشاند پس باید زامبی ها را نابود کنید تا پیروز شوید و از مرگ رهایی یابید.
بازی هیجانی و ترسناک در اندروید یا بیش از 10 میلیون بار دانلود که دارای حجم نسبتا کمی می باشد.
http://www.dl.yekmobile.com/2013/mohsen/m99/1.jpg

علی غلامی بازدید : 202 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی GP Retro Turbo 2.3 ماشین مسابقه در کلاس فرمول که دارای توربوهای مخصوص می باشند دراین بازی اندروید با به چالش کشیدن رقبا خود و با مهارت در رانندگی در پیست های بین الملی مسابقه دهید و لذت رانندگی با سیستم های یک پارچه ساز توربوهای ماشین های مسابقه ای را تجربه کنید و با اول شدن با موج هودارن خود قهرمانی را در جام های معتبر دنیا جشن بگیرد.

دانلود بازی مسابقات ماشین جی پی GP Retro Turbo نسخه اندروید
علی غلامی بازدید : 312 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ورزشی سیستم عامل اندروید International Snooker Pro THD بیلیارد که جز پر طرفدارترین ورزش های دنیا به شمار می رود شما با نصب این بازی اندروید رقبا را به مبارزه دعوت خواهید کرد و با انتخاب بهترین توپ و زدن با قدرت مناسب پیروز این بازی شوید و میتوانید با وارد شدن به تورنمنت به صورت جهانی اسنوکر بازی کنید و ساعت ها سرگرم باشید این ورژن از بازی برای اندروید 3 به بالا تر می باشد برای دانلود به ودیدن محیط بازی به ائامه مطلب بروید.

دانلود بازی بیلیارد International Snooker Pro THD نسخه اندروید

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 5,994
  • بازدید سال : 33,531
  • بازدید کلی : 1,470,370
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید