loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 198 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Seasons

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرندگان خشمگین ، با همان گیم پلی دوست داشتنی و اصلی خود پس از گذر از هالووین و سال جدید چینی ها ، اکنون رسیدن فصل جدید در دنیایی نو را جشن می گیرند ! با بیش از ۳۰۰ مرحله و آپدیت های رایگانی که شما را به مراحلی شگفت انگیز خواهد برد ؛ جایی که می بایست خوک های بدجنس را از بین برده و تخم های طلا را بیابید . اگر شما نیز از طرفداران پروپا قرص پرندگان خشمگین هستید چهارمین نسخه Angry Birds Seasons را از دست ندهید .

علی غلامی بازدید : 158 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

First-Special-Forces-Mission

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جمهوری کره دارای یک بمب اتمی است ، یک گونه کاملا مخفی از بمب های نوترونی که بر روی موشک M20 سوار شده است . یک گروه از تروریست ها که به دست سیاه معروفند تلاش می کنند با به سرقت بردن این بمب و انتقال آن به کشوری خارجی ، تهدیدی باشند بر امنیت جهانی . اکنون وظیفه شما در بازی First Special Forces Mission که در سبک اول شخص طراحی شده است این می باشد که از تمامی توان و اختیارات خود برای جلوگیری از رسیدن تروریست ها به اهداف شومشان استفاده نمایید .

ویژگی ها :
- حرکت ساده با بهره گیری از یک گیم پلی شگفت انگیز
- بهره گیری از افکت های واقع گرایانه
- استوری لاین قوی
- قابلیت انتخاب چندین حالت سختی مختلف
- و …

علی غلامی بازدید : 177 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Gangstar-Rio

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

راه زیادی تا رسیدن به درجات بالا باقی است !
بیش از ۶۰ ماموریت مشخص و نیز چندین و چند رویداد تصادفی خواهند توانست ساعت های گیم پلی را در بازی Gangstar Rio: City of Saints برای شما به ارمغان آورند . سیاستمداران کثیف را کشته ، از شاهدان محافظت نموده و پکیج های مخصوص را به دقت و سرعت به مقصد برسانید . ماشین های را دزدیده و بفهمید که چه کسانی قصد از بین بردن شما را داشته اند .
اگر ازعلاقه مندان به بازی های سبک GTA هستید ، بی شک این بازی نیز خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید . بنابراین اگر آماده اید کوله بار خود را برای سفر به برزیل و ریودوژانیرو ببندید !

علی غلامی بازدید : 247 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Ninja-Kid

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 سبک فرار از جمله محبوب ترین ژانرها به گواه آمار گوگل پلی می باشد و Ninja Kid Run – Free Fun Game یکی از هیجان انگیزترین آنها . در این بازی شما نقش یک نینجا را داشته که می بایست در روز مسابقه شهر از موانع عبور کرده ، از روی آجر ها پریده و ستاره ها را برای شکستن اشیا پرتاب کند . توجه داشته باشید که تنها راه پیروزی داشتن تمرکز بالا و گذر از موانع با بالاترین سرعت می باشد . کنترلر بازی بسیار ساده می باشد و تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه گذاشته و با کشیدن آن به چپ راست ، نینجای بازی را هدایت کنید . تا جایی که می توانید سکه های موجود در مسیر را جمع کرده و با افزایش امتیاز خود ، آن را به رخ رفیقانتان بکشاند !

علی غلامی بازدید : 177 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Parking-Frenzy

اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Parking Frenzy بازی شماره یک سبک پارک کردن خودرو می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ مرحله مختلف بی شک خواهد توانست ساعت ها گیم پلی هیجان انگیز را برایتان به ارمغان آورد . یاد گیری این بازی بسیار ساده می باشد اما برای حرفه ای شدن در آن نیازمند تلاش فراوان است . بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه در کنار استفاده از ۱۰ نوع اتومبیل مختلف در طراحی این بازی بر جذابیت هایش افزوده است . آیا فکر می کنید راننده ماهری بوده و می توانید تحت هر شرایطی خودروی خود را پارک کنید ؟ اگر چنین است بازی پیش رو را از دست ندهید !

 

علی غلامی بازدید : 168 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Blitzkrieg MMO Tank Battles

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Blitzkrieg MMO Tank Battles  بایستی با استفاده از تانک های خود دشمنان را از بین ببرید . شما می توانید از تانک های موجود در بازی استفاده نموده و سپس آن ها را ارتقا دهید . از ویژگی اصلی این بازی می توان به گرافیک خیره کننده ، موتور واقع بینانه و وجود تفنگ های بسیار حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است این بازی جذاب به صورت آنلاین انجام می پذیرد .

ویژگی های اصلی :

وجود تفنگ های کاملا حرفه ای

نابودی تمامی دشمنان

امکان ارتقا تانک ها

علی غلامی بازدید : 296 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Dream-League-Soccer

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است ! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .

علی غلامی بازدید : 172 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Assassin's-Creed-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Assassin’s Creed Pirates می بایست نقش آلونزو بتیلا ، یک کاپیتان جوان ، یک دزد دریایی علاقه مند به نابود سازی دشمنان را بازی کنید . پادشاهی را به چالش کشیده و بر ثروت خود بیافزایید . شما خواهید توانست از میان گستره وسیع سلاح های موجود آنهایی را که می خواهید انتخاب نموده و پیش به سوی دشمنان حرکت نمایید . این بازی با بهره گیری از یک گرافیک سه بعدی جذاب و البته گیم پلی متفاوت قطعا بساط سرگرمی شما را برای چندین سایت فراهم خواهد آورد . از جمله ویژگی های بارز در طراحی این بازی می توان به تغییرات مداوم آب و هوایی ، طوفان های دریایی و طلوع و غروب های خورشید اشاره نمود که بی شک بر زیبایی هر چه بیشترش افزوده است . ۵۰ داستان ماموریتی مختلف برای انجام قرار داده شده که هر یک سختی ها و هیجان های خاص خود را داشته و می بایست با پیروزی در آن داستان بازی را به پیش ببرید .

علی غلامی بازدید : 175 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Armored-Combat-Tank-Warfare 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا تا به حال اقدام به راندن یک تانک T-34 نموده اید ؟ اگر انجام این کار یکی از آرزوهایتان است دانلود بازی Armored Combat: Tank Warfare را از دست ندهید . این بازی به عنوان یکی از برترین بازی های نبرد آنلاین برای اندروید می باشد که با حضور میلیون ها بازیکن دیگر می تواند فضایی بسیار هیجان انگیز را برایتان فراهم آورد . از جمله ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن گرافیک ۳ بعدی بسیار زیبا ، دوئل های آنلاین تن به تن ، فیزیک واقع گرایانه و بهره گیری از گیم سنتر اشاره نمود .

 

 

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 6,080
  • بازدید سال : 33,617
  • بازدید کلی : 1,470,456
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید