loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 330 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

CONTRACT KILLER 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

CONTRACT KILLER 2 یکی دیگر از سری بازی های اکشن و HD برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در نقش یک تک تیرانداز ماهر هستید و باید سعی کرده تا تمامی دشمنان را نابود سازید. برای زنده ماندن، باید بکشید و دشمنان را نابود کنید. شما در نقش جک گریفتین هستید. تجربه خوبی را با جک در حملات ناگهانی و تیراندازی داشته باشید.  شما می توانید برای فاش نشدن هویتتان، از صدا خفه کن نیز استفاده کنید

ویژگی های اصلی:

اسلحه ویرانگر

نابودی تمامی دشمنان

گرافیکی بسیار عالی

استفاده از سلاح های برنامه ریزی شده

استفاده از صدا خفه کن

قابلیت ارتقاء سلاح ها

علی غلامی بازدید : 358 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

ChuggingtoTrain Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Chuggington یک بازی سرگرم کننده و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد. همان طور که از نام این بازی پیداست، این بازی برای کودکان تولید شده است. راه آهن در انتظار بچه هاست! این بازی شامل ماجراهای راه آهن، صحنه های هیجان انگیز و مجموعه فعالیت های قطار می باشد. بدون شک این بازی می تواند برای بچه های سرگرم کننده باشد. شما باید در این بازی دستاورد های زیادی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱ میلیون دانلود تا به اکنون

به رسمیت شناختن دستاورد ها

امکانات مخصوص از قبیل پرواز و داشتن حالات شبانه

جمع آوری قطعات برای ساخت قطار

علی غلامی بازدید : 2637 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 Gangstar-Vegas

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

علی غلامی بازدید : 203 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 Instagram

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

ویژگی های کلیدی :
- کاملا رایگان
- استفاده از افکت های جادویی برای هر چه زیباتر کردن تصاویر
- امکان اشتراک گذاری سریع به فیس بوک ، توییتر و فلیکر
- پشتیبانی از OpenGL ES 2
- پشتیبانی از دوربین جلو و عقب
- و بسیاری دیگر …

علی غلامی بازدید : 242 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Candy-Camera-for-PhotoShop

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 با نرم افزار Candy Camera for PhotoShop هیچ گاه عکاسی در اندروید به این سادگی و زیبایی نبوده است ! این اپلیکیشن به اعمال افکت های جذاب خود می تواند تصاویر شما را دگرگون سازد . یکی از ویژگی هایی که این نرم افزار را از سایر گونه های دیگر متمایز ساخته است امکان نمایش افکت ها به صورت بی درنگ می باشد . بدین ترتیب هنگامی که دوربین روشن بوده و منظره دلخواه شما را نشان می دهد می توانید زمانی اقدام به عکاسی کنید که افکت مورد نظرتان با سوژه دلخواه بیشترین همخوانی را دارد . آپشن های ویرایش متفاوتی نیز پس از عکاسی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که از میان آنها می توان بهافکت لومو ، تنظیم نور، کنتراست و رزولوشن اشاره نمود .

برای روتوش چهره نیز ابزارهایی در این نرم افزار قرار گرفته اند که از میان آنها می توان به میکاپ و برطرف کردن قرمزی چشم اشاره نمود .

 

 

علی غلامی بازدید : 207 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Temple-Zombie-Runner-3D-Game 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 فرار یکی از بهترین گزینه ها برای یک بازی اکشن می باشد و در بازی Temple Zombie Runner : 3D Game نیز به شدت از این عنصر استفاده گردیده است !
در زمانی که همه ی بازی های این ژانر به نوعی دچار یکنواختی شده اند ، یک راه متفاوت می تواند بسیار جذاب باشد و در بازی سه بعدی پیش رو بی شک شما نیز این تفاوت را احساس خواهید نمود . به شهر زامبی ها ، جایی که همه چیز از آنجا شروع شد خوش آمدید .

هنگامی که شهر شما توسط مردگان متحرک تصرف شده است ، تنها کاری که می توانید انجام دهید از بین بردن موج بزرگی از زامبی ها می باشد . آنها به دنبال شما می آیند و از آنجا که تعدادشان زیاد است نمی توانید ایستاده و مقابله نمایید بنابراین تنها راهی که بتوان هم زنده ماند و هم آنها را کشت ، کشتن در حال فرار است !
با بهره گیری از افزایش دهنده های قدرتی که در طول بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت مادامی که در حال فرار هستید هر تعداد از زامبی ها را که می توانید از بین برده و شهر خود را آزاد کنید . شهر ، جنگل ، ریل های قطار و مترو را فراموش کنید چرا که در سرزمین زامبی ها تنها راهی که پیش رویتان قرار دارد فرار است .

علی غلامی بازدید : 237 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Maverick-Pro 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 Maverick Pro یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موقعیت یاب اندروید است که با پشتیبانی از نقشه های آفلاین و همچنین در اختیار داشتن امکانات بسیاری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین ها نیز دست پیدا کند . ویژگی پشتیبانی از نقشه های آفلاین این اپلیکیشن به شما کمک می کند اگر علاقه مند به فعالیت هایی نظیر قایقرانی ، کوه نوردی ، صحرا نوردی و رفتن به هر جایی که اینترنت در آن وجود ندارد بتوانید موقعیت دقیق خود را بیابید . افزون بر این با ویژگی ترکینگ این نرم افزار خواهید توانست مسیر هایی را که از آنها عبور می کنید ذخیره نموده تا برای استفاده هایی که می توان در آینده از آنها نمود آرشیو کرده باشید . اگر به ابزاری کامل برای محاسبه مساحت نیز نیازمندید باز هم این برنامه شما را یاری خواهد رسانید .

علی غلامی بازدید : 234 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Chaos-Ring-II

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما حاضرید فردی را که به او عشق می ورزید برای نجات جهان قربانی کنید ؟

جدیدترین نسخه بازی تحسین شده سبک RPG در سطح جهانی با نام Chaos Rings ارایه گردیده و اکنون می توانید آن را از اندروید ها دانلود نمایید . زمان ایستاده است ؛ تخریب گران زمین را به ورطه نابودی رسانیده اند . در این زمان متروک ، داروین تنها یک انتخاب پیش روی خود دارد ؛ او باید با قربانی کردن چندین نفر و ارایه روح خود دنیا را نجات دهد . پنج دختر برای قربانی شدن انتخاب گردیده اند و یکی از آنها ، مری ، دختری است که دوست دوران کودکی او بوده و اکنون انتخاب شده است . سرنوشت او چه خواهد شد ؟ همه چیز در دستان شما پنهان گردیده است .

علی غلامی بازدید : 175 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 The-Keepers-Lost-Progeny-CE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی The Keepers: Lost Progeny شما نقش کودکی را بازی خواهید نمود که به دنبال پدر و مادر خود می گردد . راهی پر ماجرا که آغاز آن با یافتن تصاویری رمز آلود از گذشته همراه شد . در پشت یکی از این عکس ها نام یک شهر کوچک یادداشت گردیده بود و این دقیقا همان مکانی است که شروع کننده اکتشافات شما خواهد بود . آیا فکر می کنید هنوز پدر و مادر شما زنده باشند ؟ چرا فاصله بین شما و پدر و مادرتان افتاده است ؟ همه ی اینها سوالاتی است که می بایست در این بازی که در سبک هیدن آبجکت ارایه شده است بیابید .

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 786
  • بازدید ماه : 6,101
  • بازدید سال : 33,638
  • بازدید کلی : 1,470,477
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید