loading...
موبایل عرفان
علی غلامی بازدید : 281 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Eden-To-Green 

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

ماشین ها به سیاره ی زیبای Eden حمله کرده اند ! آنها تنها با یک حدف این حمله وحشیانه را انجام داده اند و آن هم به سرقت بردن منابع است . تقریبا همه چیز را نابود کرده اند و باقی مانده ها تنها تعدادی از گونه های گیاهی است که هنوز زنده مانده اند . یوفوریا ، انرژی طبیعی این سیاره برای بازگشت به گذشته لازم است و اکنون وقت نبرد برای بازگرداندن آن .

Eden to Green بازی هیجان انگیز بسیار زیبایی است که آمیخته ای از استراتژی و نبرد های اکشن سرعتی است که در آن شما فرماندهی یک ارتش را بر عهده داشته و می بایست با بهره گیری درست از تمامی نیروها ، بیگانگان را از سیاره خود رانده و با کاشت گیاهان بیشتر بر میزان یوفوریا بیافزایید . این بازی جذاب که از موتور فوق العاده قدرتمند Unreal Engine 3 بهره می گیرد و قادر است بیش از ۱۰۰ گونه گیاهی مختلف را به زیبایی هر چه تمام تر و به صورت بلادرنگ برای شما رندر کند .

 

 

علی غلامی بازدید : 280 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Web-of-Deceit-Black-Widow-CE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 سوار بر قطار در مسیری بوده اید که به ناگاه از حرکت می ایستد و در Andville ، جایی که بیوه زن سیاه در آن نهفته است قرار می گیرید . او و یاران مکانیکی اش قصد گرفتن انتقام از همه کس و همه چیز را دارند .  چه چیزی باعث به وجود آمدن این حس شده است ؟ ریشه قدرت های عجیب و غریب او کجاست ؟
این ها سوالاتی هستند که می بایست در بازی Web of Deceit: Black Widow CE پاسخی مناسب را برایشان بیابید . این بازی نیز همانند سایر تولیدات BigFishGames در سبک هیدن آبجکت ارایه گردیده است که می تواند برای علاقه مندان به این ژانر هیجان انگیز باشد .

علی غلامی بازدید : 170 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

PhotoSuite-3-Photo-Editor 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PhotoSuite یک استودیو کامل برای تصاویر است که قابلیت های فراوانی را برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد . از ابزارهای ضروری فتوشاپ نظیر افکت های مختلف و آمیختن تصاویر گرفته تا ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس نظیر کار با لایه ها و ماسک ها همگی در این برنامه گنجانده شده اند . شما می توانید با بهره گیری از سومین نسخه این نرم افزار که به تازگی ارایه شده است تصاویری زیبا و اعجاب انگیز ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی ها :
- قابلیت بهبودی بخشیدن تون تصاویر و نیز تغییر دادن رنگ آنها
- امکان بریدن قسمت های دلخواه از هر عکس
- قابلیت طراحی آزادانه بر روی عکس ها
- توانایی بهره گیری از افکت های مختلف بر روی تصاویر
- اشتراک گذاری ساده و بی دردسر تصاویر پس از اتمام فرایند ویرایش آنها
- و ….

 

علی غلامی بازدید : 190 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Jelly-Bean-Extreme 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Jelly Bean Extreme نام پوسته بسیار زیبایی است که با الهام گیری از اندرویدها ی جلی بین و ICS طراحی گردیده و به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که از رام های سیانوژن مد استفاده می کنید ، محیطی دگرگون شده را برای اندروید خود به ارمغان آورید . این پوسته افزون بر وال پیپر اختصاصی شامل بیش از ۲۵۰ آیکان مختلف است که می تواند در هر چه زیباتر کردن محیط کاربری شما یاری تان کند .

علی غلامی بازدید : 219 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Go! 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go! خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید . از ارتقا دادن سوپر اتومبیل های خود در اولین نمایش سه بعدی از پرندگان خشمگین فراموش نکنید . این بازی در حالت های مختلفی قابلیت انجام دارد که از میان آنها می توان به مسابقه ای ، زمانی و ابر مسابقه اشاره نمود .
چیزهای بیشتر در راهند چرا که تازه مسابقه شروع گردیده است !

 

 

علی غلامی بازدید : 202 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Pinball Rocks HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر به بازی پین بال علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Pinball Rocks HD  را از دست ندهید . در این بازی شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و توپ را هدایت کنید . دقت داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار هیجان انگیز  می باشند . گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . این بازی شامل ۲۰ مرحله چالش انگیز بوده که باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

علی غلامی بازدید : 258 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Skylanders-Battlegrounds

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Skylanders Battlegrounds شما باید با تشکیل یک ارتش قدرتمند تمامی دشمنان خود را نابود کنید . توجه داشته باشید که برای نابودی دشمنان می توانید از سلاح های پیشرفته استفاده کنید . با استفاده از نیروهایی که در اختیار دارید دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . نیروهای شیطانی در سراسر جهان پراکنده شده و قصد دارند جهان را به نابودی بکشانند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های قدرتمند ، باز کردن توانایی های جدید و وجود شخصیت های متنوع اشاره داشت .

علی غلامی بازدید : 254 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Apparatus

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی Apparatus  شما بایستی با استفاده از وسایل کاملا ساده ابزار مکانیکی متعددی بسازید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا یک موشک ، پل ، وسیله نقلیه و یا یک سنگ مرمر بسازید . تمام تلاش خود را به کار برده و خلاقیت خود را به همگان نشان دهید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا مراحل انجام شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و خلاقت خود را به آن ها نشان دهید . توجه داشته باشید که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

علی غلامی بازدید : 300 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

BadLand

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 BADLAND  با بیش از هفت میلیون بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . تمام تلاش خود را به کار برده و رمز و راز این جنگل عجیب و غریب را پیدا کنید . توجه داشته باشید که این کار آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد . برای پیدا کردن این راز باید از موانع متعددی عبور کنید . این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجان انگیز بوده که باید آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تعداد صفحات : 371

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وبسایت تا چه حدی راضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    ali

    ali

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3337
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 706
  • بازدید ماه : 6,021
  • بازدید سال : 33,558
  • بازدید کلی : 1,470,397
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید